zenuwachtig

bvba

Experimenterende gebruiker
ik word zenuwachtig en angstig bij het roken van een joint hoe komt dit?? (gebruik ook veel alcohol en cocaine)

Bengt

Bewuste gebruiker
Wat is veel gebruik van cocaïne?

Waarschijnlijk heeft de cocaïne al wat met je brains geknoeid en heb je nu last van paranoia tijdens het blowen.

bvba

afgelopen jaar elk weekend 1a2 gram in combinatie met alcohol
toen ik met blowen begon was dit nog niet de zenuwachtigheid enzo

Abusan

Newbie
Heb dit ook, maar bij sommige soorten heb ik dat weer niet en word ik er ongeloofelijk rustig van.
Probeer wat andere soorten uit zou ik zeggen.

bvba

ben nu gestopt ben terug van de afkickliniek alcohol en cocaine (3 weken) maar blijf zenuwachtig kzou graag wat chille maar een joint maakt het maar erger andere remedies?

jasper

Wijs gebruiker
benzo's vind ik meestal wel chill.
ik word van weed ook para maar als ik dit met benzo's combineer wordt ik echt erg wazig :confused: probeer die combi is

Special_K

Die zenuwachtigheid komt waarschijnlijk gewoon door het afkicken.
Ik weet dat het moeilijk is, maar je beseft waarschijnlijk wel dat je 't er moeilijk mee hebt. Ik raad aan van er volledig mee te kappen, en het niet te proberen oplossen met een ander middel.
Moet echt balen zijn, als je zelfs bij een joint niet meer kan chillen.
Als je 't echt niet kan laten, raad ik MDMA aan. Maar enkel thuis gebruiken, op een feest word je er te opgefokt van. En als je daar niet chill van wordt, denk ik dat het hopeloos is...

Osi`

Bewuste gebruiker
ik krijg een zenuwachtig, opwindend gevoel (stoort niet echt, tis prettig haha) als ik wiet ga roken en kdoe het al best lang. Ook moetek altijd naar het toilet gaan om te gaan kakken na een paar trekjes, wel nooit als ik bij vrienden ben, dan heb ik da niet, tis altijd als ik alleen in m'n kamer ben. Ma kom! trek het je niet aan, tzijn maar gevoelens.

teebo

Bewuste gebruiker
ik blow een jaar of 3 en de laatste tijd word ik redelijk opgefokt van wiet. spieren die samentrekken waardoor ik begin te trillen. het is dan kwestie van je mentaal te ontspannen maar toch vind ik dit raar.

Midway

Wijs gebruiker
Ik heb altijd wel zo'n zenuwachtig gevoel/ beetje gespannen voor en tijdens het roken van een joint, is altijd al zo geweest en doe ik het nu 3 jaar. Na het nuttigen ervan is dat meestal over. Gewoon iets geestelijk vermoed ik

acidboy

Badass junkie
Hmm ik heb er persoonlijk geen last van, maar of er een relatie tussen je cocaine gebruik is en het blowen weet ik niet.. sommige mensen hebben het ook van nature.

Detroit303

Bewuste gebruiker
Mss is wiet gewoon niet jouw ding. Je kunt het jezelf niet verplichten om iets leuk te vinden. Je kan het eens puur proberen roken. Dit geeft een iets ander effect.

Psychopath

Belezen gebruiker
op een gegeven moment naar 6 jaar stevig blowen kreeg ik 1x een paniek aanval die best heftig was en had dat nog nooit gehad, een paniek aanval met hyperverntilatie bootst een hartaanval na.

Daarna heb ik nog wel vaak geprobeerd maar elke keer werd ik para omdat ik er bang voor was.

Nu 6 jaar later weer heb ik mijn gevoelens heel goed onder controle en rook ik de laatste maand weer net als vroeger en geen problemen meer mee.

Zit tussen je oren :wink: :stoned:

hightone

Osi` zei:
ik krijg een zenuwachtig, opwindend gevoel (stoort niet echt, tis prettig haha) als ik wiet ga roken en kdoe het al best lang. Ook moetek altijd naar het toilet gaan om te gaan kakken na een paar trekjes, wel nooit als ik bij vrienden ben, dan heb ik da niet, tis altijd als ik alleen in m'n kamer ben. Ma kom! trek het je niet aan, tzijn maar gevoelens.

dat van het toilet dat heb ik ook soms, dit komt door de tabak, die versterkt je stoelgang :sunglasses:

Bovenaan