Alert voor pijn tijdends het roken van joint.

Takeiteasy

Belezen gebruiker
Misschien bestaat het onderwerp al, maar ik ervaar het volgende tijdens het roken van mijn joint. Ik voel dan even bepaalde pijnprikkels. Vooral in mijn bovenbeen. Het lijkt dan net even of er een grote gevoelige bobbel zit. Daarna trekt dat gevoel weer weg, maar het maakt me dan op dat moment wat zorgelijk. Weet iemand hoe dit komt?

Nathaniel

Wijs gebruiker
Ik gok dat je door het effect van de joint een verhoogd zelfbewustzijn krijgt en daardoor iets waarneemt wat je in het dagelijks leven (makkelijker) negeert.

Ik zou naar de huisarts gaan. Alleen die kan hier echt iets over zeggen

Takeiteasy

Belezen gebruiker
Ik lijd al jaren aan hypochondrie, dus waarschijnlijk is het niets bijzonders, maar zodra ik mijn joint opsteek, ervaar ik die pijnsensatie. Daarbij moet ik zeggen dat ik herstellende ben van een flinke verstuiking van mijn voet. Loop er al 2 maanden mee. Mede daardoor ben ik voor pijnbestrijding wiet gaan gebruiken. Kan nu enigzins normaal lopen, maar heb gewoon helemaal niet kunnen lopen. Loop nog altijd met pijn, maar word gelukkig minder. Mijn been zelf zal ook herstellende zijn. Simpel zat, maar voor een hypocronder valt dat niet mee.

Bovenaan