Zelf kweken

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Ik hoor wel es van me pa dat als je zelf gekweekte wiet hebt, je lang zo stoned niet wordt als van wiet uit de coffeeshop. Mensen die niet vaak gebruiken kunnen wel stoned worden. Ik wil ook zelf beginnen, maar weet iemand goede wiet zaden?

spacekonijn

Badass junkie
dan moet je wachten tot volgend jaar...

tenzij je gebruik wilt maken van natrium lampen en kweekkasten maar in de tuin ben je nu te laat mee

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Me pa heeft dus al vaker gekweekt, hij zegt dat je het beste kan planten tussen januari en februari, maar in de smartshops .. zijn dat goede zaden?

spacekonijn

Badass junkie
je kan planten in de tuin zetten als de 'ijsspiegeldag' :confused: :confused: iets in die richting is geweest als het dus niet meer gaat vriezen en ja smartshop zaaden zijn prima

Mr.jiho

Wijs gebruiker
je kan je planten het best in april/mei buiten zetten en in september/oktober heb je dan je oogst, rond augustus begint je plant te bloeien (weed komt erop)
groete

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Wij hebben op het moment ook planten buiten staan. Ze groeien behoorlijk hard. Echt mooie planten trouwens :)

spacekonijn

Badass junkie
ze groeien nog??? ze zouden nu allang in de bloei moeten staan toch... eind van deze maand begin volgende maand is het dan tijd om te oogsten..

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ja we waren er een beetje laat bij. En de ene plant groeit beter dan de andere. Ze zijn allemaal nog niet in bloei maar ze hebben nog wel even hoor :)

Ze zijn allemaal nog niet in bloei maar ze hebben nog wel even hoor Smile

Ze hebben niet echt lang meer hoor, bloeien ze inmiddels wel? Als het slechte weer komt dan is de kans op schimmel zeker groot. En van je eigen gekweekte wiet is de THC-waarde lager als in de shoppa ja, maar dan pleur je er toch gewoon wat meer skizzle in :stoned:

spacekonijn

Badass junkie
ik zou snel beginnen met zeilen spannen over je planten en de onderkant van de takken weghalen ( de takken die dicht bij de grond zijn ) dit voorkomt schimmel

BacingsPen

Badass junkie
heb ook eigen gekweekte wiet en wordt er zeker stoned van!

Goed puur te roken en een zalig gevoel en leuke gedachtes :)

Wel verslavend :P

Mac...

Badass junkie
Een vriendin van me ook. Heeft altijd eigen plantjes. De weed is iets minder sterk, maar je kunt er ook echt wel heel erg knetter van worden.

ipomike82

Experimenterende gebruiker
als je een beetje in kweken verdiept kan ik je verzekeren dat eigen gekweekte wiet net zo goed/ beter kan zijn qua smaak geur en effect

tenminste dat vindt ik,
want de meeste wietsoorten die tegenwoordig verkocht worden in de shops zijn te ver doorgekruisd / doorgef#cked (naar mijn idee)
waardoor je wel uber stoned wordt maar qua smaak en geur vindt ik t tegenwoordig dus tegenvallen.
soms ruikt tegenwoordige wiet naar iets anders wat wel wiettig ruikt maar t toch nie is (wiet gekruisd met een ander plant?)

Antwerp's highest

Experimenterende gebruiker
Kan je eigelijk ook gewoon een plantje zetten in een pot op je kamer?

En zo'n lampen enzo, dat heb je eigelijk toch niet echt nodig, of wel?

Frisko

Badass junkie
Antwerp's highest zei:
Kan je eigelijk ook gewoon een plantje zetten in een pot op je kamer?

En zo'n lampen enzo, dat heb je eigelijk toch niet echt nodig, of wel?
heb je eig wel nodig!ken ook mensen die dit gedaan hadden,stond niks wiet op!!!

mzzl :wave:

BombSki

Bewuste gebruiker
mwa, je kan er wel een beetje wiet vanaf halen, maar niet meer dan 10g per plant ofzo. ik heb mn 1e kweek gedaan onder TL en heel af en toe HPS (kweeklamp). daar kwam dus 10g vanaf. Voor het raam kan het ook wel werken, maar als je het voor de opbrengst doet is het niet aan te raden

Bovenaan