Zaad Vermaak

Psychedelicwarrior

Experimenterende gebruiker
Zet hier tips & trucs neer, over hoe je creatief met zaad kan zijn :)

1. als je in een kamer bent, waar veel vliegen zijn, moet jij je zaad maar eens opvangen met je hand en wachten totdat er vliegen op je hand komen zitten. Als je goed kijkt, zie je dat deze vliegen van je zaad drinken :tearsofjoy: Dat vind ik nou grappig en dit wou ik dus even met jullie delen.

Peace :stoned:

Jeroen83

Bewuste gebruiker

HAHAHA oh man die is zo fout, moest hard lachen :P

Rancher offers reward for stolen bull semen
Cache valued at $75,000 includes specimens from several prominent sires

WOLFSVILLE, Md. - A rural Maryland cattle rancher Eric Fleming is offering a reward in hopes of finding who took his entire supply of bull semen, valued at $75,000.

The Frederick County farmer discovered the theft Sunday evening after returning from a day trip to his farm in Wolfsville.

The cache, which included the valuable semen of several prominent sires, comprised Fleming's entire supply.

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
ik doe aan Indische tantra :) ik hou mn zaad gewoon binnen :) ga me daar een beetje al die kostbare lichaamssappen verspillen aan de genitaliën van een ander tenslotte :) die houd ik lekker in mn eigen lichaam :openmouth:

:tearsofjoy:

jajaja

Newbie
Psychedelicwarrior zei:

1. als je in een kamer bent, waar veel vliegen zijn, moet jij je zaad maar eens opvangen met je hand en wachten totdat er vliegen op je hand komen zitten. Als je goed kijkt, zie je dat deze vliegen van je zaad drinken :tearsofjoy: Dat vind ik nou grappig en dit wou ik dus even met jullie delen.

Peace :stoned:
:beer:

buzzrider

Wijs gebruiker
haha, dit nomineer ik alvast voor het bizzarste topic op de DF-Awards 2009!! :grin:

Ik heb van deadlock zelfs een nieuw woord geleerd voor rukken, nl.: fappen :tearsofjoy:

Judas

Wijs gebruiker
Psychedelicwarrior zei:
Exclusieve tip voor jou Psychowarrior: meng je zaad met 2 delen benzine, 1 deel motorolie en 1 deel afwasmiddel (limoengeur). roer dit tot een papje. Doop 2 tampons in dit mengsel. Wacht tot deze zich goed volgezogen hebben. Bevestig deze tampons met 2 strakke elastiekjes op je tong. Lucifer erbij en NAPALMSPERM is in the house :grin:

dfssdfde

Badass junkie
yeti zei:
Exclusieve tip voor jou Psychowarrior: meng je zaad met 2 delen benzine, 1 deel motorolie en 1 deel afwasmiddel (limoengeur). roer dit tot een papje. Doop 2 tampons in dit mengsel. Wacht tot deze zich goed volgezogen hebben. Bevestig deze tampons met 2 strakke elastiekjes op je tong. Lucifer erbij en NAPALMSPERM is in the house :grin:
:hearteyes:

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Als je wilt maak ik een taart voor je met Drugsforum erop geschreven met sperma en dan maak ik er wel een foto van.

maar niet heus

Serenity

Badass junkie
ArieKanariE zei:
ik doe aan Indische tantra :) ik hou mn zaad gewoon binnen :) ga me daar een beetje al die kostbare lichaamssappen verspillen aan de genitaliën van een ander tenslotte :) die houd ik lekker in mn eigen lichaam :openmouth:

Lijkt me pijnlijk als man :tearsofjoy:

Suntablet

Bewuste gebruiker
binnenhouden is niet ideaal eigenlijk.
sperma word door je eigen lichaam als lichaamsvreemd beschouwd en word afgebroken als het teveel is.

Suntablet

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Lichaamsvreemd :openmouth: dan worden mijn kleine witte jongens dus gewoon vermoord door mijn eigen lichaam :(

zo is dat, de enige manier om ervoor te zorgen dat het niet afgebroken word is ejaculatie en vervolgens invriezen bij -20° ofzo

Bij bevruchting is er één zaadje dat niet afgebroken word, de rest word afgebroken door het vrouwelijke lichaam. Ik weet niet in welke mate het bij de mens zo is, maar bij sommige dieren (hele kleine diertjes) gebruikt de vrouw de rest van het sperma als soort van energiebron.
Niet verwonderlijk want energetisch gezien is het nadelig om een vrouw te zijn: zwanger worden en alles wat daarmee te maken heeft vraagt veel meer energie dan wat zaadjes produceren. Dit energieverschil kan dus opgevangen worden door energie uit ontvangen sperma te halen.
Als je er verder over nadenkt zie je dat seks een rare wending is volgens de evolutie. Als vrouwtjes energetisch nadeliger zijn, zou je kunnen denken dat er natuurlijke selectie tegen hun plaatsvind. Gelukkig is dat niet zo!! :rock:

TrippyShit

Badass junkie
Gast, hoe kom je op het idee om je sperma een keer op je hand te laten liggen en kijken wat vliegen er mee doen? Voor zulke ideën hebben ze medicijnen die je gewoon na een gesprekje kan ophalen.

buzzrider

Wijs gebruiker
ArieKanariE zei:

hoe doe je dat ? > is geen belachelijke vraag, ik vraag het me echt af...

Bovenaan