• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC Witte Speakers

Ola,
Dit is mijn eerste trip report dus als jullie tips of kritiek hebben hoor ik het graag :)

Wie: Ik + M
Waar: Bij mij thuis
Wanneer: Afgelopen Vrijdag
Wat: Witte Speakers getest op 180 - 220 mg.

Het begon allemaal vrijdag. Ik had een afspraak gemaakt met mijn dealer om de snoepjes op te halen na werk. Zo gezegd zo gedaan. Best wel opgelucht dat het allemaal was gelukt want de vorige keer lukte het niet. Toen ik ze eenmaal in me handen had heb ik het M verteld. Die was dol enthousiast en die had eigenlijk wel zin om het dezelfde dag te doen. M is eigenlijk me vaste space chick en het was alweer 6 weken geleden dus ik stemde in.

Rond 8 uur was ze aangekomen bij mijn huis. M even voorgesteld aan mijn vader. ( Ja die was gewoon heel de avond thuis haha xD) Toen dat was gebeurd gingen we inkopen doen. We liepen naar de Shell niet zo heel ver van mijn huis vandaan. Na 1o min lopen kwamen we er achter dat ie dicht was. Kut.. Nou dan maar doorlopen naar de volgende tankstation. Onderweg daarnaar toe uitgelegd wat ik precies als planning in me hoofd had en ze stemde toe. Verder nog wat bij gepraat want we hebben een tijdje ruzie gehad en de sfeer zat er goed in :) Daar zagen we de Esso. Eff kauwgom en AA'tjes gehaald en terug gelopen naar huis. Eenmaal thuis aangekomen even gerelaxed en muziekje opgezet om in de mood te komen.

Het was rond 11 uur toen mijn vader ging douchen en ik vond het een mooi moment om het eerste halfje in te nemen. We sneden de pil door midden maar 1 helft viel een beetje uit elkaar. Die heeft M in haar drankje gedaan en ik nam het andere halfje in wat nog wel intakt was. Na 5 minuten zat M al met grote doppen en voelde em al aardig inslaan terwijl ik nog rustig The Dudesons in America zat te kijken. Na 20 minuten voelde ik mijn voeten heel licht worden en mijn hoofd heel zwaar. Ik zeg schat, ik voel hem aardig inslaan. En toen ik haar aankeek wist ik dat ze ook al aardig aan het spacen was. Klapper tanden, beetje onrustig enzo.

We besloten naar de stad te lopen en een beetje van het park hier in de buurt te genieten. Net toen we de straat uitliepen voelde ik hem lekker opkomen en nam nog een halfje in. M nam een kwartje omdat ze niet zo heel zwaar is :xtc:. Even voor de duidelijkheid. Zij 55 kg en ik 75 kg. Eigenlijk zaten we nu al over de 2mg per kg maar we hadden gewoon zin om helemaal van de kaart te zijn. En dat lukte zeker. Onderweg naar de stad liepen we door een parkje waar mensen hun hond uitlaten. Normaal ben ik niet zo van het gedag zeggen op straat maar nu zei ik dus letterlijk tegen alles en iedereen; Goeie avond. Relax avondje he. Wat een lieve hond en dat soort dingen. Toen kwamen we aan bij een stukje waar de gemeente nieuwe LED lantaarnpalen heeft neergezet. Ik werd zo blij van die lantaarnpalen en we hebben er denk ik 10 minuten ernaar zitten kijken en een beetje geknuffeld voor die lantaarnpaal.

Ondertussen waren de 2 halfjes al aardig ingeslagen toen we in de stad waren. Eenmaal daar wisten we eigenlijk niet wat we moesten doen en gingen maar de tram in naar een andere wijk. Damn wat is een tram/bus/trein toch lekker als die optrekt. 3 Haltes verder zijn we uitgestapt en besloten we een stukje te rennen. Nou dat was niet aan mij weggelegd want het voelde me benen amper en ging bijna op me bek. We besloten weer terug te lopen naar huis. En jawel weer door hetzelfde parkje. Ik werd zo blij van die lantaarnpalen dat ik er bijna emotioneel van werd haha :hearteyes:

En toen begon het halucineren. In elke paal zag in een mens. Elke boom was een mens en heb zeker 5 minuten naar een boom staan schreeuwen vragen of ie kauwgom had, die was inmiddels op :( We liepen verder terug naar me huis. Eenmaal weer binnen eff verteld hoeveel we wel niet van elkaar houden en ineens had ik wel zin in een peuk. Kut peuken ook op. Ik kwam op het meester idee om terug naar de stad te lopen en iemand te vragen om een peukje. Dat deden we dus. Vanaf hier is alles een beetje vaag en ik weet ook niet meer hoe we in de stad zijn gekomen. Enfin we waren in de stad en er was net een gevecht geweest. Overal politie en shit. M werd het een beetje te druk en werd beetje paniekerig terwijl ik met me strakke kop naar een agent toe liep en vroeg wat er allemaal aan de hand was. Zijn antwoord was; Gaat je niks aan, zo te zien ben je niet meer nuchter dus ga nu maar snel weg anders ga je gezellig mee. Wow dat was wel een heel kut antwoord en voelde me eigenlijk wel kut dat ik die arme man boos had gemaakt. Dus ik zei sorry het spijt me en ik liep terug naar M die inmiddels een peuk had gekregen van een paar gasten.

M en ik besloten ergens te zitten en ineens van een wause space werd het ineens een diep gesprek over onze problemen. We hebben zeker een half uur zitten praten en M gooide alles eruit over haar dagelijks leven. Toen dat er uitwas hebben we geknuffeld en besloten we weer terug naar huis te lopen. Ik nam nog een halfje in en zij een kwartje. Nou toen begon het feest pas echt. Ik zag overal mensen staan. In de auto's zaten mensen. M veranderde ineens in een oude klasgenoot. En 3 minuten later vraag ik sinds wanneer heb jij een bril dan? Ze moest lachen en ze zei je gaat hard schat.

Toen we thuis waren hebben we nog een beetje tv gekeken maar werden allebei een beetje moe en besloten naar bed te gaan. Mijn vader sliep en wist niet dat M bleef slapen dus heel stil naar boven gesneakt en het bed ingedoken. Eenmaal in me bed zag ik overal in me kamer wietplantjes staan. En een poster van starwars veranderde in samurai jack of iets dergelijks. Toen ik me ogen dichtdeed stond ik ineens voor de ikea. En vanaf hier weet ik het niet meer. We hebben nog een beetje gepraat en zijn in slaap gevallen.

Conclusie:
Het was een prachtige avond. Wel iets teveel gepakt maar voor een keer kan dat geen kwaad vind ik zelf. En de band met M is ook een stuk beter geworden :hearteyes:

Hoop dat het een beetje leuk was om te lezen.
Challaz :rock:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Leuk te lezen! Goed voorbereid en gezelschap klinkt als een leuke ervaring die je erbij hebt. Erg veel herkenbare dingen zitten erin :)

Conclusie:
Het was een prachtige avond. Wel iets teveel gepakt maar voor een keer kan dat geen kwaad vind ik zelf. En de band met M is ook een stuk beter geworden :hearteyes:

Had dat ook altijd(vaak) toen ik het nog nam, dat de vriendschap beter werd. Vooral leuk met me vriendin toen :hearteyes:
Goed geschreven! Volgende keer wat minder, vroeg me nog af of je ze zelf hebt laten testen, of is dat wat de dealer zegt?
Greets :wink:

25tolife zei:
Leuk te lezen! Goed voorbereid en gezelschap klinkt als een leuke ervaring die je erbij hebt. Erg veel herkenbare dingen zitten erin :)

Conclusie:

Had dat ook altijd(vaak) toen ik het nog nam, dat de vriendschap beter werd. Vooral leuk met me vriendin toen :hearteyes:
Goed geschreven! Volgende keer wat minder, vroeg me nog af of je ze zelf hebt laten testen, of is dat wat de dealer zegt?
Greets :wink:

Pil heb ik zelf niet getest omdat we dezelfde dag nog wilden gebruiken. Maar heb pillreports doorgelezen en eff een avondje op google gezeten om te zoeken wat er bekend was over de witte speakertjes. Kon niks negatiefs vinden dus hebben we de gok gewaagd. En inderdaad wat minder. Thank voor je feedback :wave:

xtcl0ve

Experimenterende gebruiker
Ik heb er nu ook eentje thuis liggen, mijn dealer beweert dat er 220mg mdma in zit, kan niet wchten om hem inte nemen :hearteyes:

boenkeng

Bewuste gebruiker
xtcl0ve zei:
Ik heb er nu ook eentje thuis liggen, mijn dealer beweert dat er 220mg mdma in zit, kan niet wchten om hem inte nemen :hearteyes:
In kwartjes of halfjes uiteraard, anders heb je zo weinig aan je avond :wink:

dazo

Newbie
Tripreporter
wow!

Wat een ervaring, ik zie ernaar uit het zelf ook te doen. Ik heb nog nooit XTC genomen, maar ik denk dat ik onmiddellijk zal genieten van die speakertjes. Wel zou ik het nooit in de stad doen, want dat vind ik een beetje gevaarlijk. Als je bijvoorbeeld oversteekt, is je reactie vermogen op bijvoorbeeld een auto dan niet veel trager?
Allszins aangenaam om te lezen!

groeten

dazo zei:
wow!

Wat een ervaring, ik zie ernaar uit het zelf ook te doen. Ik heb nog nooit XTC genomen, maar ik denk dat ik onmiddellijk zal genieten van die speakertjes. Wel zou ik het nooit in de stad doen, want dat vind ik een beetje gevaarlijk. Als je bijvoorbeeld oversteekt, is je reactie vermogen op bijvoorbeeld een auto dan niet veel trager?

groeten
Nou het was al vrij laat dus echt auto's waren er niet. En daarbij liepen we gewoon netjes op de stoep enzo. Maar tijdens xtc heb je nog wel controle over jezelf en heb nog nooit ongelukken gehad met vallen oid.

ILikeWeedzz

wejoo hoe haal je he in je wause kop om tegen een politie man te gaan praten als je keihard aan het spacen bent? haha wtf mensen doen echt rare dingen als ze waus zijn. haha wel een geniale nacht.

ILikeWeedzz

dazo zei:
wow!

groeten

je hebt nog nooit genomen? en wilt een pil met 220 mg mdma'? je kunt beter beginnen met een wat lichtere pil zou ik zeggen :)

Bovenaan