• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC - Thuissetting - 25man

Kipcorn

Belezen gebruiker
Na ons eerste feest besloten een tweede feest te organiseren.

Lees trip report van 't eerste feest hier;

viewtopic.php?f=21&t=53809

Datum; December 2011

3 maanden na dato besloten we dus een tweede feest te organiseren. Veel van ons hadden op het vorige feest voor het eerst XTC gebruikt. Iedereen was zo te spreken over vorig feest dat we er nog eentje planden.

Locatie; Hetzelfde huis, ditmaal zouden er ook een aantal andere mensen meedoen die in dat zelfde huis woonden. Ze hadden de verhalen gehoord van 't vorige feest en wilden niets missen.

Zelf had ik ook eens rondgevraagd in mijn kringen wie er ook wel in was voor zo'n feest. Veel mensen wilden wel, konden niet. Toch waren er een aantal zo enthousiast dat ze besloten mee te doen.

1800
Ikzelf en twee vrienden waren er redelijk vroeg, al rond 1800. We hangden wat rond. Ikzelf had mn gitaar meegenomen omdat me dat heel chill leek met XTC op. Ik speelde in de tuin wat op m'n gitaar en at met vrienden een goede maaltijd. Iedereen druppelde een beetje binnen en 't was fijn iedereen na ons eerste feestje weer te zien. We hadden er zin in!

2000
Een vriend van mij had de XTC geregeld, roze supermans geloof ik. Er was besloten een "administratie" bij te houden op een papiertje en die vriend van mij beheerde de XTC.
Ging natuurlijk helemaal verkeerd, haha.

Ik werd ineens gebeld door een klasgenoot die ik ook had uitgenodigd, hij was zomaar gekomen, wat ik wel mooi vond. Deze jongen was in de klas altijd het buitenbeentje.

2100
Bijna niemand kon meer wachten, sommigen deden het nog voor de eerste keer en die vonden het natuurlijk best spannend. Iedereen naam geleidelijk aan zn kwartje, halfje of hele pil in en ging weer verder met z'n ding. Beetje Mario Karten, muziek luisteren, kletsen, heerlijk.

2145
Ik weet nog goed dat sommigen rond 2130 al iets voelden, wat wel snel is. Ik zag bij iedereen wel de pupillen wat groter worden en ikzelf begon ook al wat te voelen. Heerlijk! Er waren ook een aantal mensen die voor t eerst gingen en die zag ik zo hard genieten!

2230
Iedereen was lekker aan het spacen, we hadden het huis goed ingedeeld. Beneden in de woonkamer een chille dansvloer met wat banken erom heen en discolampen. Mensen waren lekker aan het dansen hier, en op de banken werd goed geknuffeld.

In de keuken en 2 slaapkamers waren mensen lekker aan het chillen, praten knuffelen. Opeens bedacht ik me dat ik m'n gitaar bij me had. Ik ging ergens rustig zitten en begon lekker te spelen, mega intens! Ik speelde een beetje jazz toen. Vanuit de hoek verscheen toen in een keer een van de jongens die 't voor 't eerst deed. Hij vertelde me dat hij op de dansopleiding zat en veel aan breakdance deed.

We hebben samen wat gejamt (Ik speelde gitaar en hij danste daarop) Het leek net alsof we communiceerden via de gitaar, hij leek elke toon, stilte en ritme aan te voelen. Superkoel!

Opeens kwam er een vriendin van me aan, ze had een spiegelreflex camera mee en vertelde me dat ze op de foto met me wilde. We spaceden allebei superhard en maakte een foto. Ik weet nog dat ik dacht "Even normaal kijken", dat lukte goed (Dacht ik toen) Eigenlijk niet dus. We knuffelden lekker en praatten over van alles en nog wat.

Ook was er een jongen bij die ongeveer 210 is en misschien wel 130 weegt. Deze gast nam voor 't eerst een halfje en ik heb nog nooit iemand zo hard zien gaan. Ook was er een andere gast die ook voor 't eerst ging. We waren ze de hele avond kwijt. Totdat we in het washok keken. Hier zaten ze met z'n tweeen te knuffelen met de schone was (Omdat t zo lekker rook) Zij hebben hier serieus 2 of 3 uur gezeten.

Ik besloot boven op een van de chillkamers te gaan chillen op een matras. Die klasgenoot die ik niet verwachtte zat daar ook. Hij ging superlekker en vertelde me hoe blij hij was dat hij was gekomen. Dit had hij echt niet verwacht. Voelde goed om lekker met hem en de andere mensen die daar waren te praten.

Even later besloot ik naar beneden te gaan. Ik weet nog dat ik naar beneden liep en iets heel stoms riep, iets van "wat een kutavond". Ik was natuurlijk harstikke sarcastisch. Iedereen vatte dit helemaal verkeerd op en begon me meteen te knuffelen, haha.

In de huiskamer was iedereen echt zo hard aan het gaan.

0000

Rond twaalven besloot ik met een vriend een wandeling te maken. Hij had wat vuurwerk mee en dat gingen we ook ophalen uit de auto. Toen we terug kwamen waren er ineens 10 man bijgekomen ofzo. Bleek uiteindelijk de broer te zijn van een van de bewoners. Zij besloten ook lekker mee te feesten. Heerlijk gepraat met deze lui ook.

Ik en een vriend hadden vuurwerk opgehaald. Hem kennende waren het geen rotjes of grondbloemen. Hij had een mortier meegenomen, echt een joekel. Iedereen vond het opeens heel spannend. Die vriend van me liep naar een grasveld voor ons en stak de mortier aan. We stonden allemaal buiten. Deze ontplofde echt super, super hard en er kwam zo veel licht vanaf, haha. Sommige mensen renden naar binnen omdat ze zo erg schokken. Ikzelf vond het een magische explosie.

Binnen ging het feest verder tot in de vroege uurtjes.

530
Rond 530 besloten we een grote stadswandeling te maken, met ghettoblaster (Midden in de stad, beseften toen niet dat dat voor problemen zou kunnen zorgen) Ik weet nog goed dat iedereen wel lekker ging en dat we luisterden naar de Harry Potter en LOTR soundtrack. We voelden ons net goden die over de weg liepen, haha.

600
Aagenkomen bij een groot park, hier zaten we even. We verplaatsten steeds een stukje. Tot op een geven moment iemand steeds bleef zitten op een bankje, hij had zijn zonnebril op, dus zagen z;n ogen niet. We liepen na een tijdje weg, toen hij nog steeds bleef zitten, liep ik naar 'm toe. Ik keek achter zn zonnebril en zn ogen zaten dicht haha. Hij was half aan het slapen en aan het spacen vertelde die. We gingen terug naar het huis.

630
Toen de groep bij het huis aankwam, kwam diegene de er woonde erachter dat hij z'n sleutel was vergeten. Voor de rest was iedereen buiten. Tot we toch nog iemand in de woonkamer zagen zitten. Hij ging echt superhard en luisterde muziek. We bonkten allemaal op de ramen en riepen hem maar hij hoorde ons niet, we hoorden hem wel in zichzelf steeds zeggen: "Oh, ik voel me zooo chill" en "Ik wil dit voor altijd" Hij deed het voor t eerst.

Op een gegeven moment hoorde hij ons en liet hij ons binnen. Langzaamaan besloot iedereen naar bed te gaan of naar huis te gaan. Wederom een geslaagde avond, de volgende stond met oud en nieuwe a weer snel in de planning :)

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Niet echt relevant aangezien dit in 2011 was maar als ik het mij goed herinner was er vorig jaar nog een waarschuwing afgegeven voor roze supermannen. De roze supermannen kwamen weer in omloop nadat de originele drukker van de superman pillen al meer dan een jaar geleden was overgestapt op het drukken van andere pillen (witte domino's > goudstaven > groene Heinekens).

Zoals ik al zei, niet echt relevant voor het verhaal maar op zich wel interessant. :rolleyes:

Wel leuk trouwens om eens te lezen over ervaringen in groepsverband, ik loop er al een poosje over na te denken om ook iets in groepsverband te organiseren maar kan pas zodra mijn zeurende buurman eind deze maand het huis uit trekt, bedankt voor het delen. :)

Kipcorn

Belezen gebruiker
Vind t juist heerlijk in een groep van 15 - 20 man. Aankomende vrijdag geven we diep in de bossen weer een feestje, mocht je t eens mee willen maken :)

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Leuk aanbod! Ben echter net terug van familiebezoek en zie het berichtje nu pas plus waarschijnlijk kan ik beter even rustig aan doen ivm herexamens over een maandje.

Als het een beetje in de buurt is van Groningen, Drenthe of Antwerpen zou ik wellicht de volgende keer wel een kijkje willen nemen.

Bovenaan