xtc snuiven?

Dob

Newbie
hoi ik heb vorige zaterdag bij vrienden een xtc avond gehad alleen ze hadden de laatste pil vermalen tot poeder en moest ik em wel snuiven:P het was ongeveer 1.5 pil ik snoof het in een keer op is dit snuiven slecht voor je? volgens mij ging ik ook bijna nock out ik trilde echt heen en weer als een gek.

gr DOB

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
bah :openmouth:
Xtc snuiven is pijnlijk. Het werkt wel, maar je kunt het dan beter in een glas kiepen en met wat drinken opdrinken. Dan werkt het net zo goed als slikken.

Oja Drugs is zowieso slecht voor je :grin:

Dob

Newbie
toen ik het snoof smaakte het naar dat neusspul om je neus open te maken van het slijm als je verkouden bent alleen dan 10x zo erg. ik kreeg het ook pas weg na 10 minute me neus ophalen :P maar kan het niet gevaarlijk zijn ofzo?

Imke

Badass junkie
Mensen. :openmouth:

Poeder is om te snuiven
Pillen zijn om te slikken
Suppo's moet je anaal innemen
Vloeistof is om te drinken/spuiten

Wees toch eens tevreden daarmee. :)

mattskovic

Wijs gebruiker
Saivy zei:
Mensen. :openmouth:

Poeder is om te snuiven
Pillen zijn om te slikken
Suppo's moet je anaal innemen
Vloeistof is om te drinken/spuiten

Wees toch eens tevreden daarmee. :)

aan die laatste 2 ben ik toch wel voluit tegen :tongueout:

( dat spuiten en dat anaal innemen :tongueout:)

Jadi

Bewuste gebruiker
Haha, is dit hetzelfde ventje die nog niet zo lang geleden een topic opende dat hij geen wiet kon vinden? :mrgreen: humor!

matthijs

Badass junkie
Heb één keer een verpoederde pil van mijn hand opgelikt... eens en nooit weer. Moet er niet aan denken die rotzooi te snuiven. :(

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
matthijs zei:
Heb één keer een verpoederde pil van mijn hand opgelikt... eens en nooit weer. Moet er niet aan denken die rotzooi te snuiven. :(

Ik heb eens een keer een pil tussen borrelnootjes gestopt en eerst in mijn mond kapot gekauwd. Jezus wat was dat ranzig! Heb 6 uur aan de kraan gehangen om die vreselijke kutsmaak weg te krijgen!

Goanaut

Bewuste gebruiker
Haha echt zo erg? Ik lik m'n mdma gewoon zo uit het zakje, zonder het ergens bij te gooien.. het is wel vies maar daar is alles dan ook mee gezegd. Kan me viezere dingen voorstellen. :P

TAWL

Experimenterende gebruiker
Je kan het snuiven, maar in pillen zit bindmiddel en dat lost langzaam of niet op, Dus het is niet aan te raden om 3,4 pille weg te snuiven..

pillen pletten - ni evident, soms omslachtig, andere keren weer gemakkelijker te verwezenlijken, afhankelijk van wat je in handen hebt é..t snuiven ervan is pijnlijk, iets pijnlijker dan speed, t effect komt sneller dan als je slikt, ma jullie weten wss wel waarom, stroming bloedbaan richting hersens blabla...wel leuk als ge onder vrienden zijt op after na feestje en ff gezamelijk wilt chillen (mdma heeft vrij slaapwekkend effect na e tijdje) soms kom je wel vreemde toestanden tegen > de hoogtepunten < - remix "round the table" dansen als e bende scheve robots - hilarisch achteraf bezien, zalig opt moment zelf, lekker uit je dak gaan é..je leeft maar 1 keer en zolang je familie je ni bezigziet, no worries :grin:

Goanaut

Bewuste gebruiker
cunt zei:
Psycho_Chrono zei:
Telefoon zei:
Erg dom en zinloos

gooi het in je drinken :beer:

Nog dommer, die smaak is niet te harden (heb het eens gedaan, verspilling van je xtc :rolleyes: )
gooi het in ijsthee, ff goed roeren en je proeft er nauwelijks wat van!

Dat heb ik overigens ook vaker gehoord.. het zal vast per drankje verschillen, maar het schijnt niet zo erg te proeven als je de mdma in ijsthee gooit. Naja ik doe het gewoon puur in m'n mond en klaar. Spaghetti, dát is pas vies! :P

essiej666

Belezen gebruiker
ik heb 1 keer xtc gedaan
afgelopen koningenach
ik kreeg een halve maar toen ze hem afbrak
toen brokkelde die
toen heb ik de kruimels maar opgesnoven
eerst denk je bah werkt niej :(
en dan proef je opeens die gore smaak 8er in je keel
die niet weg wil ook
echt heel heel goor
niet aan te raden dus :P