Is Xtc en 3mmc combineren te doen?

MyBadLife

Newbie
Hoi hoi,

ik (man 29) en mijn vriendin (vrouw 29) gaan dit weekend naar intents canping . Vaak merken we dat na xtc je een beetje energieloos wordt. Grounded zegmaar. Stilstaand dansen.

Zouden we meer energie krijgen als we 3mmc na xtc gebruiken?

ik zelf heb redelijk veel ervaring met xtc (tussen de 40-50 x gebruikt)
mijn vriendin wat minder (keer of 5 - 10

3mmc zijn we wat nieuwer in. Dit hebben we beiden ongeveer 5-10 x gedaan

Gemiddeld als we xtc gebruiken nemen we vaak eerst een halve pil, en daarna op gevoel kwartjes. Vaak houden we het wel bij 1 en een halve pil.

De keren dat we 3mmc hebben gedaan gebruikte we ongeveer 1,5 gr met zn 2e op een avond.

verder zijn wij niet zo van de sos of pep voor energie.

graag hoor ik van jullie of xtc met 3mmc goed te combineren is en if je dus toch nog even die laatste 2 uurtjes door kan raven

gr

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik zou eerder óf 3-MMC óf MDMA/XTC doen.
Elk middel heeft zijn voor- en nadelen. Helaas kun je niet shoppen tussen alle voordelen en daar de meest optimale combinatie mee maken. Vaak krijg je met zo'n aanpak juist meer last van bijwerkingen of een ergere kater.

De combinatie van 3-MMC en MDMA is risicovol vanwege mogelijke hartklachten en toegenomen kans op oververhitting. Daarbij is het ook niet gegarandeerd dat je meer energie krijgt een beetje 3-MMC erbij. Je kunt ook juist nog 'harder' gaan, en meer in jezelf gekeerd raken.

Het lijkt me bovendien beter om gewoon te kijken waar je zin in hebt, en dat te doen. Als je zin hebt om lekker een beetje te staan dan is dat toch ook prima? Mocht je de sfeer van MDMA/XTC niet zo goed vinden passen bij het feest waar je bent, dan kun je denk ik beter een ander middel overwegen.

Passiegebruiker

Belezen gebruiker
Hoi hoi,

ik (man 29) en mijn vriendin (vrouw 29) gaan dit weekend naar intents canping . Vaak merken we dat na xtc je een beetje energieloos wordt. Grounded zegmaar. Stilstaand dansen.

Gemiddeld als we xtc gebruiken nemen we vaak eerst een halve pil, en daarna op gevoel kwartjes. Vaak houden we het wel bij 1 en een halve pil.

De keren dat we 3mmc hebben gedaan gebruikte we ongeveer 1,5 gr met zn 2e op een avond.

graag hoor ik van jullie of xtc met 3mmc goed te combineren is en if je dus toch nog even die laatste 2 uurtjes door kan raven

gr
Op 1 been kan je niet staan maat, mdma kan nogal inkakken. 3mmc is gewoon een wondermiddeltje in de meeste gevallen.

Passiegebruiker

Belezen gebruiker
Hoi hoi,

gr
Goede combi mijpart en van vele vrienden gehoord. Die 3mmc houd je toch allert en laat je geen gekke dingen doen vond ik persoonlijk fijn.

Bovenaan