• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Xtc reportje

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ookal zijn m’n herinneringen van gister half weg omdat ik zó wappie was, wil toch even een report schrijven omdat ik echt een onwijs toffe, leuke trip had! Volgens mij klopt de chronologische volgorde van m’n verhaal niet helemaal, maar ja who cares. Ik was met 2 vriendinnetjes, M en C (waarmee ik allebei vaker heb gedaan) en 1 vriend J (die voor het eerst xtc ging nemen) naar Mystic Garden in Amsterdam. Zelf ben ik sinds afgelopen week (zo goed als klaar) met afstuderen, dus na 3 maanden kluizenaarschap echt toe aan een feestje! Na een heel stuk omlopen kwamen we er eindelijk aan, om half 3. Binnen komen was geen probleem en na kluisjes, muntjes, drinken te regelen lekker staan dansen bij de mainstage. Heerlijk klein festival trouwens, midden in het bos, totaal niet druk, nergens rijen, genoeg ruimte en veel gras om op te chillen! Echt perfect. Om 3 uur gingen we onze eerste dingetjes nemen. Ik nam een halfje, de rest volgens mij ook.

Tegen half 4 begonnen mijn 2 vriendinnetjes al te spacen, ik merkte zelf wel wat tintelige benen maar verder niet zo veel. Om 10 voor 4 werd dat even erger, maar daarna voelde ik me weer nuchter. Toen kwamen er nog 2 vriendinnetjes, S en J2. J voelde ook nog niks, wat ik wel jammer voor hem vond omdat het zijn eerste keer was, en ik uit ervaring weet dat het dan super irritant is om lang te moeten wachten. Hij ging om kwart over 4 wat bijnemen. Ik voelde weer een lichte space opkomen en besloot nog even af te wachten, en gelukkig maar, want ookal kwam ‘ie onwijs sloom opzetten, HIJ KWAM WEL! En goed ook! Het was voor mij alweer een hele tijd geleden en dat M en C al helemaal knuffelig waren kon ik effe niet inkomen, omdat ik het gevoel alweer half vergeten was. Maar toen begon ik eindelijk ook een glimlach op mijn gezicht te krijgen. Net op het moment dat M en C even naar de wc’s waren, sloeg hij bij mij in! J2 en S hadden niks op, en J voelde wel iets maar niet veel. Ik M en C snel whatsappen dat ze meteen moesten komen, ze kwamen meteen en toen kon ik ook lekker knuffelen, jaaa!

Vanaf dat moment was alles super, alles voelde goed en ik dacht ‘ik weet weer waarom ik dit deed!’. Heel lekker gedanst, geknuffeld, gekletst, cola en water gedronken, alles was heel chill. :) Af en toe liep er even iemand naar de kluisjes of ging drinken halen, maar het festival was zo klein en overzichtelijk dat we elkaar telkens snel weer terugvonden. En wonder boven wonder is het me nog gelukt om tussendoor even te plassen ook! Vreugdedansje, alles. Daarna gingen we even bij de picknicktafels zitten. Het leek alsof mijn tweede golf net wat heftiger was dan de eerste, voelde me superrelaxt, lekker over de benen van al mijn vrienden zitten aaien, haha. S had een wollige panterprintjas aan, dat ding voelde goddelijk! En ik had van te voren een rubberen speelgoedrups gekocht. Toen C die ineens meenam uit de kluisjes was ik intens gelukkig. Er zat een lichtje in maar in m’n wausheid heb ik dat ding per ongeluk kapot geramd. Alsnog de hele dag lekker mee rondgelopen en in staan knijpen :P (Je wilt ‘m nu echt niet meer zien, helemaal ranzig en plakkerig!) We hebben ook nog tekeningetjes op elkaars armen gemaakt met tattoo-gelpennen. En wat vonden we elkaars tekeningetjes wel niet prachtig! Toen gingen we even bij een tent binnen staan dansen, was ook heel fijn. Bij J kwam hij toen eindelijk ook goed aan, en hij was helemaal onder de indruk van het gevoel! Dat was echt zo leuk om te zien en maakte me nog gelukkiger. Knuffelen!

Om 10 voor 6 ging ik wat bijnemen, ik had wat kleine brokjes en gruis over van een vorige keer en had dat er maar ingegooid, op de wc met een flesje water (bah, iel, vies). Vervolgens gingen we weer terug naar de mainstage om daar lekker in het gras te gaan liggen. Zelfs met C nog even over ons afstuderen gepraat, maar pfoe, dat was wel zo intensief denkwerk dat we er na een paar minuten maar weer mee ophielden. Dus lekker op de grond gelegen en aan iedereen verteld hoeveel ik wel niet van ze hield. J2 was de enige van ons die niets had genomen, maar ik noemde haar telkens ‘de liefste mama’ omdat ze zo goed voor ons zorgde, haha. Gelukkig vond ze al die aandacht en knuffels niet zo erg ^^ S, die wat later had genomen, begon nu eindelijk ook te spacen. Nog iemand om handjes mee vast te houden!
Ik dacht dat de restjes die ik had genomen ongeveer een halfje waren, maar kweenie watskeburt, want 20 minuutjes later stond ik ineens keihard te gaan. Maar niet op een vervelende manier! Soms kan een golf ineens zo heftig zijn dat ik even moet zitten, maar dat had ik nu totaal niet. Ik voelde wel dat ik superhard ging, maar het voelde ondertussen wel echt helemaal fantastisch. En op het moment dat ik dacht dat het niet harder kon, gebeurde het toch! Er was wel één vervelend moment, toen die tweede net echt bij mij inkickte, zat ik net in de rij om geschminkt te worden. Dus ik was helemaal aan het shaken, terwijl die vrouw glittertjes rond mijn oog aan het tekenen was.. Ik zat er echt bij als een mongool volgens mij, en zij keek ook nogal bezorgd. Ik voelde me zo schuldig!! Dan waren er ook nog wat meisjes die achter ons in de rij stonden, en ons met grote ogen aankeken omdat we er blijkbaar nogal naar de tering uitzagen. Om zo bekeken te worden op zo’n moment, dat was echt zwaar kut! Gelukkig heb ik het schminken uitgezeten en kon ik daarna weer lekker chill dansen!

Inmiddels had ik ook met een klasgenootje van mij gemeet, die op dat moment niks had gebruikt, maar superlief tegen mij deed. Dat ik me geen zorgen moest maken om m’n kutkop (want ik zat te stressen om hoe debiel mijn bek eruit zag) en ze knuffelde me heel vaak :) Daarna weer met mijn vrienden gemeet. Superlekker gedanst, ik ging echt helemaal lekker. En ineens was het half 8! Ik merkte wel dat M en C wat minder gingen al, maar ik ging helemaal op in mijn eigen space. Gelukkig waren S en J2 heel chill en knuffelig. Normaal gesproken ben je na een paar uurtjes wel klaar met dat liefdevolle gevoel, maar bij mij bleef het maar doorgaan! (Overigens hoor je mij daarover niet klagen. :P) Ik heb toen allemaal vrienden nog gewhatsappt dat ik zo ontzettend lekker ging, allemaal hartjes gestuurd etc, haha. Daar deed ik wel echt uuuuuuuren over want mijn hele zicht trilde onwijs! Kon echt niet meer recht of scherp kijken. Shit, sta toch wel heel erg strak.. En ookal ging de rest al wat minder, op één of andere manier deed me dat niet zoveel, omdat ik me zelf nog zo goed voelde. M, C en J gingen nog even blowen en wilden rond 9 uur weer gaan. Tot die tijd heb ik met S en J2 gedanst, even in een andere tent wezen kijken waar ik zo'n ijzeren spiraal-ding van iemand op m'n hoofd kreeg, zo lekker! Dat had ik altijd al eens willen voelen op zo'n moment. Ook nog even een appeltje naar binnen gewerkt, maar dat was echt de goorste appel van heel mijn leven. Helemaal op het eind hebben we nog even met zijn allen gedanst en om 9 uur afscheid genomen van S en J2.

Ik vond het uiteindelijk niet zo erg om al te gaan, omdat ik me op deze manier ook tijdens de tram/treinreis terug nog lekker zou voelen. In de tram voelde ik af en toe weer even een after-golfje. Toen merkte ik ook dat ik waarschijnlijk echt te veel had genomen, want mijn ogen begonnen kut te doen en de spanning rond mijn mond was ook veel erger geworden het laatste uur. Had ook het idee dat iedereen me aankeek.. Maar mentaal voelde ik me nog steeds wel lekker, bij thuiskomst rond een uurtje of 11 ook nog steeds. Alleen toen had ik overal pijn.. spierpijn in m’n schouders, pijn in m’n kaken, ik had tegen het einde mijn mond helemaal kapot gebeten aan de binnenkant en ik voelde me echt intens moe. Toen dacht ik ook: ‘ik weet weer waarom ik dit niet zo vaak moet doen...’ :wink: Om half 12 lag ik in bed en ben als een blok in slaap gevallen. Nog wel een paar keer wakker geworden om naar de wc te gaan en sliep wel onrustig, maar ik sliep wel.. Normaal slaap ik na xtc-gebruik dus totaal niet, omdat ik dan in m’n benen nog aan het dansen ben, maar nu ging het gelukkig wel goed.

Vandaag was wel een chill dagje! Heb wat fruit en kwark naar binnen gewerkt, met mijn huisgenootjes (waaronder C) twee (!) ijsjes gehaald en lekker films gekeken. Behalve de wondjes in mijn mond eigenlijk nergens last van. Nu die dip maar even afwachten, maar als ik het vergelijk met hoe leuk ik het gisteren had, dan gaat die het vast wel waard zijn. :)

mellowWw

Belezen gebruiker
Mooi report Zero!
Leuk verwoord en goed in te beelden hoe magisch zo'n dag wel niet is :hearteyes:
(Krijgt er spontaan weer zin in).

Maarehh.. Je laten sminken terwijl je er lekker in zit? Hahaha hoe verzin je het :tearsofjoy: !

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ja hey.. ik had eigenlijk al stiekem voorgedrongen en er stond een dikke rij.. daar ga ik niet zomaar uit hoor! :rock:

harry123

Bewuste gebruiker
Leuk report! Ben zelf nu ook echt benieuwd naar zon hoofd massage ding :P. Maar eens eentje kopen voor de volgende keer.

En voelde J em uiteindelijk wel goed of niet?

Bovenaan