XTC op groot feest Belgie

Phantom

Newbie
Hallo,

Ik wil binnenkort met een aantal vrienden XTC gaan doen op een groot feest in Belgie. owja en een vriend wil ook nog pep doen wat van mij niet perse hoeft. Nu ben ik een beetje geschrokken van de controle die uitgevoerd wordt.. :xtc: Drugshonden..? :openmouth: Graag wil ik weten wat zo'n controle precies inhoudt en hoe je drugs toch te verbergen. Als het risico te groot wordt doe ik het mischien niet, ik kan niet nog een keer opgepakt worden.

Mag de douane een jongen van 17 bevelen zich helemaal uit te kleden als de controle toch plaatsvind? anders weet ik wel waar ik de pillen laat.. :wink:

Phantom :confused:

kiekert

Bewuste gebruiker
Laat ik voorop stellen dat je drugshonden echt zeer moeilijk voor de gek houdt. ALS ze er zijn, en je hebt drugs bij je, dan ruiken ze dat (als ze langs je lopen)

Ik weet niet hoe het in België zit, maar in Nederland zijn er maar een stuk of 5/6 drugshonden dacht ik. Vaak bij feesten gebruiken ze andere honden, honden die merken dat mensen zenuwachtig zijn. Als jij drugs bij je hebt, wordt je dus zenuwachtig als er een 'drugshond' langs je loopt.

Drugshonden zijn ontzettend duur om op te leiden, én kunnen vaak maar een uur werken voordat ze weer een 2 uur pauze moeten hebben. + Dat ik denk dat ze in België in de haven wel meer werk voor ze hebben.

Maak je niet te druk en neem t gewoon mee in je boxershort. Gepakt worden is het risico van het vak.

Phantom

Newbie
Dus grote kans dat er geen drugshonden zijn en als ze in mijn boxer zitten hoef ik me nergens druk om te maken.. Hopelijk ben ik daar aan de ingang ook niet zenuwachtig dan.. :)

Alluminiumfolie of plasticzakje ofzo help niets tegen de geur?

kiekert

Bewuste gebruiker
Phantom zei:
Dus grote kans dat er geen drugshonden zijn en als ze in mijn boxer zitten hoef ik me nergens druk om te maken.. Hopelijk ben ik daar aan de ingang ook niet zenuwachtig dan.. :)

Nee.

Intoxication

Bewuste gebruiker
Phantom zei:
Hallo,

Ik wil binnenkort met een aantal vrienden XTC gaan doen op een groot feest in Belgie. owja en een vriend wil ook nog pep doen wat van mij niet perse hoeft. Nu ben ik een beetje geschrokken van de controle die uitgevoerd wordt.. :xtc: Drugshonden..? :openmouth: Graag wil ik weten wat zo'n controle precies inhoudt en hoe je drugs toch te verbergen. Als het risico te groot wordt doe ik het mischien niet, ik kan niet nog een keer opgepakt worden.

Mag de douane een jongen van 17 bevelen zich helemaal uit te kleden als de controle toch plaatsvind? anders weet ik wel waar ik de pillen laat.. :wink:

reverze?

dzN

Belezen gebruiker
Intoxication zei:
Phantom zei:
Hallo,

reverze?

jaaaaaaaaaaa :hearteyes:

J86

Bewuste gebruiker
kiekert zei:
Ik weet niet hoe het in België zit, maar in Nederland zijn er maar een stuk of 5/6 drugshonden dacht ik.

Nou zo erg is het nou ook weer niet hoor..
Ik heb toevallig in een dierenasiel stage gelopen en dat man van de eigenares is hondentrainer.
Hij had ook een drugshond opgeleid voor cocaïne. Hij heeft mij zelfs als 1 van 6 mensen op een rij een keer een zakje coke in m'n jaszak gedaan en de hond het laten zoeken. Inderdaad ze ruiken het 99%.

Denk dat er zeker wel tientallen drugshonden in Nederland zijn.
Maar ze zijn inderdaad duur en je kan ze niet uren achter elkaar inzetten.

Phantom

Newbie
dzN zei:
Intoxication zei:
Phantom zei:
Hallo,

reverze?

jaaaaaaaaaaa :hearteyes:

Ja reverze ja.. :tongueout:
Is er iemand die vorig jaar is geweest en kan vertellen hoe het controle proces toen ging?

geekos

Bewuste gebruiker
nah is ooit nog gepubliceerd, de kans dat er een drugshond is bij een snelwegcontrole of dergelijke (personenvoertuigen) is quasi nul in België, er zijn er hier maar 6 en waarschijnlijk hoofdzakelijk gebruikt op evenementen en voor controleren van vrachtvervoer

en douane/politie mag je niet uitkleden gewoon omdat je eruitziet alsof je speed of weetikwat bijhebt, ben je nou helemaal gek?

op werchter en polsslag waren er honden aan de ingang en heb ze nooit iets zien doen terwijl er zeker wel 50 man moet voorbijgelopen zijn met toch iet of wat van dope in zn zakken
moest er echter controle zijn aan het evenement met honden (daar is kans toe) en je bent echt para snuif dan gewoon in de auto en neem enkel je wiet mee naar binnen

Chris Pontius

Badass junkie
als je de hele avond door gaat op 1 snuif in de auto dan ben je echt een held :rock:
met pillen kan ik het me dan nog voorstellen maar zelfs dat is nog te kort.

Rainbow

Newbie
In belgie worden er volgens mij weinig drugshonden ingezet. Ik ben al op veel feestjes geweest en volgens mij zijn het altijd maar gewone politiehonden.
Met Tomorrowland weet ik dat er aan de ingang politie stond met een hond en de verdachtst uitziende mensen moesten daarlangs lopen en die hond veroerde bijna niet. Dus kzou me niet te fel opjagen. Er wordt veel tralala rond gemaakt maar uiteindelijk valt dat allemaal goed mee

Phantom

Newbie
Rainbow zei:
In belgie worden er volgens mij weinig drugshonden ingezet. Ik ben al op veel feestjes geweest en volgens mij zijn het altijd maar gewone politiehonden.
Met Tomorrowland weet ik dat er aan de ingang politie stond met een hond en de verdachtst uitziende mensen moesten daarlangs lopen en die hond veroerde bijna niet. Dus kzou me niet te fel opjagen. Er wordt veel tralala rond gemaakt maar uiteindelijk valt dat allemaal goed mee

Kijk eindelijk een geruststellende post :mrgreen: had ik hard nodig zeg maar,

ik ga niet met de auto met de trein want we zijn allemaal onder de 18 behalve 1 maar die heeft zijn rijbewijs nog niet. Echt verdacht zien we er denk ook niet uit, geen extreme kledingstijlen fzo.

steelpad

Experimenterende gebruiker
aan het station bij reverze staan wel eens honden, en vorig jaar werden er mensen apart genomen om zich uitekleden in een hokje

Intoxication

Bewuste gebruiker
steelpad zei:
aan het station bij reverze staan wel eens honden, en vorig jaar werden er mensen apart genomen om zich uitekleden in een hokje
dit noem ik de gaarste zever die ik ooit gehoord heb :grin:
je kunt mense nooit verplichten zich helemaal uit te kleden, kun je alles nog steeds in je onderbroek houde, of ga je daar in je blote lul rondlopen ofso hahahah :tearsofjoy:
btw no panico ik ben naar bassleader geweest was alleen fouilleren en omdat er zoveel volk was was het zelfs zo: 1 fouilleren, 1 niet , 1wel enz..
dusja good luck hang gwn niet de stressbak uit als je aanschuift :wink:

geekos

Bewuste gebruiker
op i love techno wel neig opletten altijd, kunt ge wel eens h@rd geneukt worden door de polizei

they are everywhere

Phantom

Newbie
Intoxication zei:
steelpad zei:
je kunt mense nooit verplichten zich helemaal uit te kleden, kun je alles nog steeds in je onderbroek houde, of ga je daar in je blote lul rondlopen ofso hahahah :tearsofjoy:
btw no panico ik ben naar bassleader geweest was alleen fouilleren en omdat er zoveel volk was was het zelfs zo: 1 fouilleren, 1 niet , 1wel enz..

ja steelpad je slaat mijn hoop hard de grond in.. :tongueout: wel eerlijk.. :tongueout:
Nah volgens mij als ik me normaal gedraag en die pillen op de goede plek heb kan er weinig gebeuren. Ik heb iemand gesproken die ik privé ken die vorig jaar is geweest. Die heeft geen hond gezien en werd alleen kort gefoullieerd. Mischien is het dan wel goed om op het drukste moment te gaan. Wanneer zou dat zijn bij Reverse? begint om 8 uur en duurt tot 7.. (hoe the f... wil je dat überhaupt zonder drugs doen?)

go-hard-o-go home

Phantom :confused:[/quote]
reverze?[/quote][/quote]
zeg zeg het is niet love techno dat ze wreed control doen zunne. * station gent sint pieters daar krijg ik altyd den bibber lol :rolleyes: maar op reverze steek het op de normale plekken waar het hoort te zitten en ja niets aan de hand juist oppassen bij het slikken binne *sportpaleis want lopen veel flikken rond zelf ano dus ja voor de rest is dat daar een vet feest daar en ja een vraagje lezen de flikken deze form ook niet dus ja let wat op wat je hier schrijft e' :rock: :rock: :rock:

geekos

Bewuste gebruiker
plantenbak zei:
als je de hele avond door gaat op 1 snuif in de auto dan ben je echt een held :rock:
ga dan gewoon ff terug naar de parking, nu ja parking van sportpaleis is wel groot denk ik dus best niet te ver staan dan :grin: .. op polsslag hebben we dat ook gedaan, kan je eens wandelingetje doen om wat te ontnuchteren van de laatste lijn
en pillen steek je in pak sigaretten onder papiertje of weet ik waar, tzijn pillen you can hide it anywhere, speed/coke/wiet/MDMA moet in een zakje dus das al iets moeilijker om te verbergen als er gefouilleerd word

geekos

Bewuste gebruiker
zeg zeg het is niet love techno dat ze wreed control doen zunne. * station gent sint pieters daar krijg ik altyd den bibber lol :rolleyes: maar op reverze steek het op de normale plekken waar het hoort te zitten en ja niets aan de hand juist oppassen bij het slikken binne *sportpaleis want lopen veel flikken rond zelf ano dus ja voor de rest is dat daar een vet feest daar en ja een vraagje lezen de flikken deze form ook niet dus ja let wat op wat je hier schrijft e' :rock: :rock: :rock:
ik zat dit jaar op de trein van aalst naar gent op de avond (6u fzo) van ILT, we gingen naar dnb/core feestje. We stappen op en ik zie veel jong volk. Fransen zaten te zingen en ik had mijn portable box mee en zet minimal op, die beginnen daar direct te feesten en ineens hadden we het alle 2 door "shit, tis ILT vdg, we gaan echt niet naar gent gaan met de trein" Muziek goed laten knallen, conducteur laten passeren, joint gerold, als we bijna in schellebelle waren naar tussenstuk gegaan. Maat vraagt mijn vuur maar een lul van een fransman die achter ons was komen staan en nog naar de muziek wou blijven luisteren was mij al voor :tongueout: ik zeg tegen hem "You on XTC?" en ij zegt zo yes XTC. Ik zeg van "straks ga je wel geneukt worden als je in gent aankomt" maar hij verstond me niet :tearsofjoy: :tearsofjoy:

iemand gebeld en met de auto naar gent gegaan, binnenwegen, 's morgens rond 6-7u teruggekeerd van core feestje en stond nog veel politie aan inkomhal gent st-pieters, iedereen moest zijn kaartje tonen bij binnenkomen en ze bekeken je eens goed maar alles was gelukkig al uitgewerkt en op :) voordeel was wel dat er weinig politie was in de overpoortstraat

Intoxication

Bewuste gebruiker
geekos zei:
plantenbak zei:
ga dan gewoon ff terug naar de parking, nu ja parking van sportpaleis is wel groot denk ik dus best niet te ver staan dan :grin: .. op polsslag hebben we dat ook gedaan, kan je eens wandelingetje doen om wat te ontnuchteren van de laatste lijn
en pillen steek je in pak sigaretten onder papiertje of weet ik waar, tzijn pillen you can hide it anywhere, speed/coke/wiet/MDMA moet in een zakje dus das al iets moeilijker om te verbergen als er gefouilleerd word
je bent niet goed wijs, in je sigarettenpak, no focking way man daar kijke ze bij mij altijd in !
ok ff de heel safety plekke: achter je riem je zakje steke, onderbroekeuh, en de shoes trlk!
btw piekuur word wellicht 22u-24u verwacht dat al heel veel mense al binne wille zijn om de simpele reden dat coone al draait om 23u30 grtzzzzz

steelpad

Intoxication zei:
steelpad zei:
Ok dan betweter, als ze je verdenken wordt je mee in een apparte ruimte genomen, mag je je boxer short aanhoude en kijken ze even of er geen drugs in je kontgat zit door een simpele test (bukken en op de handblazen), dus wanneer het daar weggeplakt is zien ze het nog.
Vriend had een boete van 150euro, geen ingang meer en PV opgesteld.

Abusan

Newbie
Rainbow zei:
Bij mij had die hond het dus wel geroken.

DrPepper

TIP: -daags van de voren luchtdicht verpakken, zodat 't niet aan je handen ruikbaar is...
-vriendin met lang opgestoken haar (pillennestje ipv vogelnestje)
-VOORAL => niet gebruiken van te voren, je huid gaat naar drugs ruiken, des te meer kans dat de doggies aanslaan!! ( Heb het gezien op nature one, een gast werdt daar gegerepen door een hond, de knakker was zwaar bezweten, en durf te wedden dat de zweet niet alleen naar zweet rook.

misschien nog 1 laatste tip, begeef je tussen de meest pamwegge gasten, die zullen sterker ruiken dan aan wat jij bij je hebt. :wink:

party is natuurlijk dik achter de rug maar goed misschien handig voor de eerst volgende tip.

Niet alle aanwezige honden zullen drugs-getrained zijn, deze zouden rampampara worden van alle pamwegge mensen. Het is ook een stukje tactiek van de politie...hoe zenuwachtiger jij reageerd des te eerder je verdacht bent.
Met het geval op Nature One waren er dus 2 agenten met honden, toen hond 1 de pamwegge gast greep, liep agent 2 met hond 2 ineens naar de andere kant van de naderende groep mensen...heel handig want de mensen die t zagen en schrokken wijken direct naar de andere kant uit...om daar opgevangen te worden door hond 2. )

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Intoxication zei:
geekos zei:
plantenbak zei:
je bent niet goed wijs, in je sigarettenpak, no focking way man daar kijke ze bij mij altijd in !
ok ff de heel safety plekke: achter je riem je zakje steke, onderbroekeuh, en de shoes trlk!
btw piekuur word wellicht 22u-24u verwacht dat al heel veel mense al binne wille zijn om de simpele reden dat coone al draait om 23u30 grtzzzzz
Coone? ik zou alvast wat later komen, wat een janet :tearsofjoy:

Intoxication

Bewuste gebruiker
Phantom zei:
ff nog een k*tvraag :tongueout: mag je in belgië nog binnen roken? :grin:
duuuh is in disco's toch ook zo

T-Shorty

go-hard-o-go home zei:
Phantom zei:

ja zunne zolang ze het niet zien en als je genoeg centen op zak hebt lol :stoned: :stoned: :stoned: :mrgreen:

did is een voorbeeld van mensen die nooit in belgie uitgaan

jah je mag roken in belgie maar zonder groene tabak :grin: je kan proberen weinig kans dat je gepakt wordt hoor

Pepnoize

Belezen gebruiker
Phantom zei:
Ja reverze ja.. :tongueout:
Is er iemand die vorig jaar is geweest en kan vertellen hoe het controle proces toen ging?
Je komt binnen,
je moet je broekzak inhoud in een bakje leggen,
dan loop je door een metaaldetector
je steekt alles terug in je zakken
je laat je ticket inscannen
en je bent binnen :)

sommige mensen moesten wel even zich laten controleren en dan moest je effe arme wijd houden en benen spreiden en ging er een security persoon even snel over je hele lichaam, is eerder op wapens ofzo gericht dan op drugs :)

heb geen enkele hond gezien

als je schrik hebt van de body check, gewoon de rij kiezen met het meeste personen :) als je een rij kiest met weinig of geen personen die aanschuiven, dan heeft het personeel veel meer tijd om iedereen daar een body check te geven. als je in een drukke rij staat doen ze het meestal niet.

maar, wie weet, staat er dit jaar wel een heel leger drugshonden :stoned:

amuseer je, reverze sucked btw. bijbetalen voor de hardcore? dikke afrip. bassleader is veel beter.

grtz
Pepnoize

Phantom

Newbie
Intoxication zei:
Phantom zei:
duuuh is in disco's toch ook zo

Nou in mijn woonplaats mag je ook binnen in de discotheek niet meer roken.. tenminste nu het winter is mag je wel binnen roken maar wordt je in een soort 'tweede-hands' vip-room geplaatst waar je makkelijk aan je nicotine kan komen zonder heel de avond een sigaret op te steken! :wink: :kots:

ach ach, das waar ook we ze zitten hier op een drugsforum! :tearsofjoy: Ik bedoelde gewoon tabak geen groene tabak :tearsofjoy: Ik ga niet smoke tijdens reverze, kwor er altijd super gaar van. en das opzich best lekker maar niet als ik wil feesten.. :grin:

go-hard-o-go home

T-Shorty zei:
go-hard-o-go home zei:
Phantom zei:

ja zunne zolang ze het niet zien en als je genoeg centen op zak hebt lol :stoned: :stoned: :stoned: :mrgreen:

did is een voorbeeld van mensen die nooit in belgie uitgaan

jah je mag roken in belgie maar zonder groene tabak :grin: je kan proberen weinig kans dat je gepakt wordt hoor

lol ik gaan nooit naar nl feesten das waar lol dat sluitings uur werkt te fel op men heupen :) dus ik ben een belg en ja sportpaleis een een openbareplaats dus ja ... mag niet gerookt worden en op reverze lopen mensen van volksgezondheid en die kunne u een pv *op de bon zetten kijk eens naar die logo's als je binne komt staan der zo een stuk of 4

partyspacer

kiekert zei:
Phantom zei:

Nee.

Is wel mogelijk hoor! paar dagen van tevoren goed verpakken, en de dag zelf geen drugs aanraken of gebruiken.

1. drugs in een plasticzakje en zakje dichtknopen.
2. handen wassen.
3. plasticzakje in een condoom, condoom dichtknopen.
4. de condoom weer in een plastic zakje en deze dus weer dichtknopen.

5. Het hele zaakje doe je in je onderbroek.
6. Je laat je fouilleren.
7. Je zorgt dat je in de buurt van andere mensen blijft.
8. Als je de hond ziet zorg je dat er onopvallenend een zo groot mogelijke afstand tussen de hond en jou is. ( op 5 meter en veel mensen tussen jou en de hond hoeft dit niet zo'n probleem te zijn.)

9. Je bent binnen! Het feest kan beginnen :rock:

Mensen die gepakt worden nemen gewoon niet de moeite de spulletjes goed te verpakken.

Veel plezier :xtc:

Phantom

Newbie
tis alleen k*t dat we morgen pas de pillen op gaan halen en overmorgen reverse is.. maar kzal zeggen dat ze het goed moeten verpakken. kheb het het nu namelijk zo geregeld dat iemand anders voor mij naar binnen smokkelt :tongueout: misschien beetje pussy alleen ik heb de rare gewoonte om meteen als ik zoiets 'stouts' doe om gepakt te worden. Dat heb ik dan liever de eerste keer in Nederland en 18 ben :tongueout: anders zitten mijn ouders ook weer met het gezeiik.. :stoned:

JohnnyQ

Newbie
Drugshonden gaan er 9 op 10 NIET staan. De honden die ze meestal bij hebben zijn gewone politiehonden om mensen af te schrikken. Je zel wel zien dat de agent met die hond aan de lijn meer naar jouw als persoon kijkt dan naar de reactie van je hond.

Je kan ze best gewoon in je boxer steken, of zoek een kledingstuk waar je het in een soort naad kan steken.

Phantom zei:
Hallo,
Ik wil binnenkort met een aantal vrienden XTC gaan doen op een groot feest in Belgie. owja en een
....
ar ik de pillen laat.. :wink:

go-hard-o-go home

lol iedereen had schrik voor de control aan de deur maar dit jaar was der niets niets echt af zunne alle ja ik ben binne gekomen langs de vip e' de gewone weet ik zelf niet en dat de bewaking iets of wat strenger was dat was reverze 2009 qwa control en qwa feest enzo wast gewoon echt cuuuul goed :)

Bovenaan