Hallo,
Ik wil binnenkort met een aantal vrienden XTC gaan doen op een groot feest in Belgie. owja en een vriend wil ook nog pep doen wat van mij niet perse hoeft. Nu ben ik een beetje geschrokken van de controle die uitgevoerd wordt..
Drugshonden..?
Graag wil ik weten wat zo'n controle precies inhoudt en hoe je drugs toch te verbergen. Als het risico te groot wordt doe ik het mischien niet, ik kan niet nog een keer opgepakt worden.
Mag de douane een jongen van 17 bevelen zich helemaal uit te kleden als de controle toch plaatsvind? anders weet ik wel waar ik de pillen laat..
Phantom
Ik wil binnenkort met een aantal vrienden XTC gaan doen op een groot feest in Belgie. owja en een vriend wil ook nog pep doen wat van mij niet perse hoeft. Nu ben ik een beetje geschrokken van de controle die uitgevoerd wordt..
Drugshonden..? Mag de douane een jongen van 17 bevelen zich helemaal uit te kleden als de controle toch plaatsvind? anders weet ik wel waar ik de pillen laat..
Phantom
had ik hard nodig zeg maar,
maar op reverze steek het op de normale plekken waar het hoort te zitten en ja niets aan de hand juist oppassen bij het slikken binne *sportpaleis want lopen veel flikken rond zelf ano dus ja voor de rest is dat daar een vet feest daar en ja een vraagje lezen de flikken deze form ook niet dus ja let wat op wat je hier schrijft e'