XTC in meerdere dagen gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenacht,

Vorig weekend zijn ik en mijn vriendin begonnen met xtc (1 pil van 230mg), leukste tijd gehad ooit, en zijn veel hechter geworden en veel positiever tegenover elkaar.

Nu dit weekend weer (donderdag nacht) begonnen met weer 1tje en in de loop van de nacht nog ongeveer zoeen 6 meer (zover ik me kon herinneren) en weer een hele leuke ervaring gehad.

Toen zijn we rond 09:00 in slaap gevallen, en om 12uur weer op en toen besloten we er weer een te nemen, wat weinig effect had, dus na n half uurtje namen we er beide weer 2 en het begon wat lichtjes te komen, het "trippen" maar helaas niet het blije, dus besloten we weer om er eentje te nemen, na ongeveer n half uurtje raakte zij echter in een dip, wat wel bekend was dat zou kunnen gebeuren, dus besloot ik haar er geen meer tegeven maar nam er zelf weer 2 bij, maar was hier nog niet helemaal tevreden mee en nam er wat vodka bij en weer 2 pilletjes, uiteindelijk heb ik de hoop maar opgegeven en ben maar verder met de vodka gegaan.

Na enkele uurtjes slapen waren we beide brak en gesloopt wakker geworden met buikpijn en hoofdpijn, urineren lukte ook met veel moeite en bij het lopen werd alles wazig alleen met liggen ging dit prima, eten en drinken ging er ook niet in dus hebben de gehele dag gelegen en wat geslapen.
Volgende dag was alles weer voorbij en beginnen we opnieuw (nu dus) 15min geleden eerste en nu de 2e, maar wat mijn vraag eigenlijk is is wat is het maximale in mdma mg dat we mogen nemen en binnen hoeveel dagen tijd?

Narayani

Bewuste gebruiker
Er is op het internet zeer veel informatie beschikbaar over 'veilig' gebruik van XTC. Lees deze pagina eens door: http://www.unity.nl/drug/xtc/

De situatie die je schetst is er een van zeer onverantwoord gebruik. Doe dit nooit meer! Houd minimaal 6 weken pauze tussen je gebruik en nooit combineren met sterke drank. Jullie doseringen zijn belachelijk hoog, je had wel in het ziekenhuis kunnen belanden. Je mag van geluk spreken dat dat niet is gebeurd. Kies voor je gezondheid en die van je vriendin, daar moet je je hele leven nog mee doen.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
1 a 2 mg / 1kg over 3 maanden. Stop met gebruiken, gooi die pillen weg. Jullie zijn die hersenen volledig aan het slopen!!

T-Bone

Experimenterende gebruiker
wauw, ik verschiet ervan hoe achterlijk er soms nog met drugs wordt omgegaan als ik zo'n verhalen lees. Denk je nu echt dat als je 3dagen na elkaar xtc gaat nemen je juist hetzelfde krijgt ? 1 avond gebruiken is 3 maanden wachten. Ik zou zeggen stop met drugs nemen want het is blijkbaar niet echt iets voor jou.

Helenas

Bewuste gebruiker
Wow!!! Ik heb dit met verbazing gelezen. Voordat je iets gaat gebruiken, lees je jezelf toch ff in? Idd echt meteen stoppen met gebruiken!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
DIT moet toch wel de ultime domme actie van 2015 zijn!! Ga lezen, kijken, informeren. Wees niet zo dom om zo maar alles te slikken. Ja sorry hoor, bij een post als deze kun je geen andere reacties verwachten als deze. Stop met drugs want je snapt t niet!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik hoop dat dit een grap is, maar ben bang van niet. Er zijn al heel wat van dergelijke topics langsgekomen waarbij ik er niet bij kan hoe onverantwoord iemand met drugs en het eigen lichaam omgaat, maar deze ontstijgt al die anderen, bravo!

Ten eerste was die 1ste pil al een overdosis, tenzij je tussen de 150 en 230 kilo weegt (Neem 1 tot 1,5 keer je lichaamsgewicht in milligrammen). Daarna neem je er nog 6 (ook van 230 mg?). En dan blijven jullie maar doorgaan en doorgaan, terwijl je tenminste 2 of 3 maanden moet wachten tot je überhaupt weer enigszins veilig MDMA kunt gebruiken. Dat jullie er hooguit wat brak van worden en nog niet in het ziekenhuis liggen, zou ik ook geen geluk noemen want dan had je tenminste doorgehad dat je jezelf hard aan het slopen bent.

Eens met de anderen hier. Stop met drugs. Er zijn mensen die hier verantwoord mee om kunnen gaan en zelfs dan neem je risico's, maar jullie gaan er echt ver over. Jullie hebben geluk dat jullie niet dood zijn en ik hoop dat hier niet nog een staartje aan zit, want dit zijn belachelijke dosissen.

Wordt er trouwens überhaupt nog voorlichting gegeven over drugs op school? Het mag weleens algemene kennis worden dat MDMA alleen werkt zolang er een serotonine voorraad in je lichaam is.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik vind het toch knap van je Mindless dat je de moeite neemt dit uit te leggen. Voor de zoveelste keer.. Ik hoop dat TO een begrafenisverzekering heeft..

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dunnetjess33 zei:
Ik vind het toch knap van je Mindless dat je de moeite neemt dit uit te leggen. Voor de zoveelste keer.. Ik hoop dat TO een begrafenisverzekering heeft..
Ja, maar op de een of andere manier bereikt deze informatie veel jongeren dus niet... Natuurlijk kun je zeggen dat iemand dan gewoon zijn gezond verstand gebruiken, maar dat hebben veel mensen blijkbaar dus ook al niet...

En als jongere zoek je meer je grenzen op (en gaat daar vér overheen). Dat begrijp ik op zich wel, aangezien ik vroeger soms ook maling had aan hoe erg ik mijn lichaam misbruikte met drank bijvoorbeeld. Maar deze mensen hebben niet door hoe erg ze de rest van hun leven kunnen verzieken met dit soort grappen. Aan de ene kant denk ik laat maar, dit is gewoon de natuur die slechte genen eruit werkt, maar het is toch ook wel weer triest als deze mensen op de een of andere manier écht niet snappen wat voor een hel ze voor zichzelf aan het maken zijn als ze straks werkelijk serotonine syndroom hebben en zwaar depressief door het leven zullen gaan.

Bobsacamano

Badass junkie
Jezus mina wat een achterlijk verhaal weer. Het mag duidelijk zijn dat jullie niet klaar zijn of nooit klaar zullen zijn voor drugs. Je wilt dit niet horen ik weet het. Je wilt horen "Aah joh kan gebeuren is niet zo erg"

Niet alleen heb je het leven van jezelf en dat van je vriendin in ernstig gevaar gebracht. Ook heb je iets dat als een mooie ervaring begon kapot gemaakt met een hele nare nasleep. Mindless zegt hierboven dat hij hoopt dat er geen staartje aan dit verhaal komt te zitten. Ik hoop eigenlijk wel dat er een staartje aan komt te zitten. Ik hoop echt dat je flink schrikt en dat je met je tengels van XTC of welke drugs dan ook af blijft voorlopig. Je blijft pillen slikken in een paar dagen alsof het M&M's zijn.

Lees je even in voor je wat doet. Kost je 5 minuten om te weten wat je wel en niet kan doen met XTC. Door dit soort idiote dingen krijgen drugs een slechte naam.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
TO voelt zich denk niet geroepen om te reageren. Zou bij god niet weten waarom niet :tearsofjoy:

Misschien een slotje?

Hallo allemaal, bedankt voor alle reacties en tips!
Ik waardeer jullie tijd enorm, en we hebben ook besloten om nu even een maandje te stoppen met xtc, nou vroeg ik mij af of 2cb wel gewoon werkt of hebben we daar ook die stof voor nodig om te trippe, zoja heeft iemand dan een voorkeur voor iets anders?

Ik hoor het graag van j U llie !

JackHerrer

Bewuste gebruiker
Wauw...!!
Alles is al gezegd wat er te zeggen valt. Ik hoop dat de topicstarter alle reacties naleest.
Hoe kom je in godsnaam op het idee om meer dan 10 pillen in een paar dagen te nemen.
Dit soort mensen verpesten de reputatie van drugs nog meer..

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
gebruikersn44m zei:
Hallo allemaal, bedankt voor alle reacties en tips!
Ik waardeer jullie tijd enorm, en we hebben ook besloten om nu even een maandje te stoppen met xtc, nou vroeg ik mij af of 2cb wel gewoon werkt of hebben we daar ook die stof voor nodig om te trippe, zoja heeft iemand dan een voorkeur voor iets anders?

Ik hoor het graag van j U llie !
2-CB zou kunnen vermoed dat je vooral gaat trippen en niet zo'n happy feeling krijgt als bij MDMA/XTC omdat je serotonine zich moet herstellen. Je kan 5 htp en andere after E kopen om het wat sneller te laten herstellen. Maar die maand pauze vind je brein erg fijn :)

Of werkt 2-CB toch voornamelijk op je serotonine? Dacht vooral op de dopamine receptoren correct me if I'm wrong.

Weet dat je dit niet wilt horen maar zou als advies meegeven om er 3 maanden pauze er standaard tussen te houden. Misschien een goed voornemen voor 2016!
Dan werkt het ook weer beter / heb je geen 10 pillen nodig.

Fijne feestdagen!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Als je tóch per se wilt doorgaan met gebruiken, zou ik aanraden een jaar geen MDMA te gebruiken om zo goed mogelijk te herstellen van de schade die je met je eerdere gebruik hebt opgedaan en dat jaar te bidden dat je met je extreme misbruik geen permanente schade hebt aangericht, welke ook later nog de kop kan opsteken. Daarna eventueel (ik zou het helemaal niet meer doen, maar goed je klinkt niet echt alsof je geschrokken bent van de reacties en zult dus waarschijnlijk toch weer nemen) weer eens een pilletje en dan minimaal 3 maanden er tussen houden steeds, niet een maand (waarom zeg je dat Tijdloos?).

Wil je vaker drugs gebruiken dan dat, dan zijn daar veel geschiktere middelen voor zoals psychedelica.

ooscaar

Wijs gebruiker
Jezus, dit is gewoon jezelf vrijwillig een chronische depressie aan naaien voor een dagje extra fun. Krijg hier echt een triest gevoel bij als ik dit lees. Ik geloof er echt in dat je hier de rest van je leven last van zult hebben. Maak het niet erger dan het nu al is!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
@Mindless de 3 maanden regel is het 'best' inderdaad. Heb dat verandert. Zoals je zelf ook zegt komt het over dat hij toch blijft gebruiken. Dan is een maand al een verbetering maar je hebt gelijk drie maanden ertussen en het is een stuk meer verantwoord gebruik.

Eerst echt even paar maanden rust en geen mdma of andere toxische stofjes nemen, dan kan je lichaam weer in het natuurlijke balans komen.

En please @TS luister naar ooscaar.

ooscaar zei:
Jezus, dit is gewoon jezelf vrijwillig een chronische depressie aan naaien voor een dagje extra fun. Krijg hier echt een triest gevoel bij als ik dit lees. Ik geloof er echt in dat je hier de rest van je leven last van zult hebben. Maak het niet erger dan het nu al is!

Bij mij werkt mdma niet meer door misbruik wat op jou gedrag lijkt. Als ik het nu neem val ik in slaap..

Je bent nog jong en dat zou zonde zijn lijkt me , nooit meer het xtc gevoel te ervaren.

ooscaar

Wijs gebruiker
Tijdloos zei:
Je bent nog jong en dat zou zonde zijn lijkt me , nooit meer het xtc gevoel te ervaren.
Inderdaad, nooit meer het xtc gevoel zou heel zonde zijn, maar @TS: denk er ook eens aan dat het serotoninesysteem dat je met dit gedrag zeer effectief vernietigt meer functies heeft dan een xtc-tripje...
wikipedia zei:
Het is een tryptamine die invloed heeft op het geheugen, stemming, zelfvertrouwen, slaap, emotie, seksuele activiteit en eetlust.
Denk eens na wat je voor jezelf verpest. Echt ik zou nog liever een been verliezen dan jou een jaar in mijn lichaam laten leven. Een diepe chronische depressie betekent dat je nooit meer plezier of geluk zult hebben in je leven. Word wakker en stop voor altijd met drugs. Blijkbaar kun je er écht niet mee omgaan.

MeejheM

Badass junkie
In de ideale wereld kwam elke drug met een bijsluiter. maar door de overheid zijn de meeste middelen illegaal, en krijg je dit soort verhalen.

Dat mensen een forum als dit opzoeken voordat ze drugs gaan gebruiken is niet ondenkbaar, alles wordt tegenwoordig op internet gecheckt. daarom vind ik het triest dat dit soort topics zoveel voorkomt.

mensen hebben ongeteste pillen, gebruiken ze maar lukraak, en als het achteraf niet goed zit gaan ze pas zoeken. gebruikersn44m (gok zn w4chwoo(00)rd) en zijn vriendin hadden net zo goed dood kunnen zijn.

ik weet niet of het aan mij ligt, maar dit soort topics, waarin veel te veel drugs op onverantwoorde manier gebruikt worden lijken steeds meer te verschijnen. Ik vind dat de overheid informatie beschikbaar moet stellen, of een campagne beginnen om mensen in te lichten dat ze beter vooraf informatie op kunnen zoeken.

liefst voordat er doden vallen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Mijn stem heb je MeejheM , heb het idee dat het qua voorlichting alleen maar bergafwaarts gaat. Misschien eens tijd om een duidelijk signaal door te geven hierover. Zal kijken of ik Trimbos kan porren samen sta je sterker vooral wat de media betreft.

ooscaar

Wijs gebruiker
Het beste zou natuurlijk legalisering zijn. Vooral voor Zuid-Amerikaanse landen en ook de VS zou dat echt dé uitkomst zijn. Daardoor wordt de kans op dit soort oordom gedrag, wat ook een hoop maatschappelijke kosten met zich meebrengt, in ieder geval geminimaliseerd. Kun je de drugsopbrengst, de besparingen van de war on drugs en van maatschappelijke kosten van achterlijk gedrag in voorlichting steken, of onderwijs of wat dan ook. Ben echt benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Je houdt gewoon de prijs zo hoog mogelijk, en zodra er illegale handel ontstaat verlaag je de prijs zodanig dat illegale handel niet meer loont. Lijkt me eigenlijk zo simpel uitvoerbaar, net zoals zo veel dingen die eerder voor niets illegaal zijn gehouden.

MeejheM

Badass junkie
ooscaar: ik snap je post niet

Tijdloos: Als er werk aan de winkel is ben ik ook bereid hier een punt van te maken. mijn netwerk is vooral clandestien, maar ik heb ook wat mogelijkheden.

mijn idee van voorlichting is vergelijkbaar met seksuale voorlichting, jongeren duidelijk maken wat een juiste dosering is; dat een tablet geen dosering is, en wat te doen bij overdosering. meer hoeven ze niet te weten, maar liever niks minder.

Hey hallo !

2cb heeft echter weinig effect gehad dus hebben deze weer gecombineerd met n xtc.

Morgen deel ik mijn ervaring hiermee voor degene die het zich afvragen.

Fijne avond allen!

(en inderdaad, heb geen enkele voorlichting gehad op het gebied van drugs)

MeejheM

Badass junkie
gebruikersn44m zei:
[...](en inderdaad, heb geen enkele voorlichting gehad op het gebied van drugs)

en ook nog eens te dom om je zelf aangemaakte topic door te lezen. je bent erg onverantwoord bezig, trekt je blijkbar niks van je gevraagde advies aan. voor de mensheid zou het een zegen zijn als jij stierf voordat je nageslacht hebt gekregen.

Molasses

Newbie
Dit moet toch haast een grap zijn...

Zo niet, ben ik erg benieuwd waneer gebruikersn44m een nieuw topic opent met vragen over zijn mental issues.

ooscaar

Wijs gebruiker
MeejheM zei:
MeejheM zei:
In de ideale wereld kwam elke drug met een bijsluiter. maar door de overheid zijn de meeste middelen illegaal, en krijg je dit soort verhalen.
Dus:
ooscaar zei:
Het beste zou natuurlijk legalisering zijn.
Snap je :wink:

Omdat de TS zo stom als het achtereind van een varken is, wens ik hem nog een prettig leven toe en veel plezier met zijn depressieklachten. Sterkte, je leven zal nog zwaar en vervelend worden. Slotje en een ban voor stoer doen? Voordat wij weer goedbedoelde moeite doen om een verhaal te typen. :wave:

MeejheM zei:
voor de mensheid zou het een zegen zijn als jij stierf voordat je nageslacht hebt gekregen.
En voorkom dat ook alsjeblieft, dan verpest je in ieder geval niet nog een ander zijn leven ermee.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
ooscaar zei:
MeejheM zei:
MeejheM zei:
Dus:
ooscaar zei:
Het beste zou natuurlijk legalisering zijn.
Snap je :wink:

Omdat de TS zo stom als het achtereind van een varken is, wens ik hem nog een prettig leven toe en veel plezier met zijn depressieklachten. Sterkte, je leven zal nog zwaar en vervelend worden. Slotje en een ban voor stoer doen? Voordat wij weer goedbedo
elde moeite doen om een verhaal te typen. :wave:

MeejheM zei:
voor de mensheid zou het een zegen zijn als jij stierf voordat je nageslacht hebt gekregen.
En voorkom dat ook alsjeblieft, dan verpest je in ieder geval niet nog een ander zijn leven ermee.

Slotje en zal een pb sturen. Aan gebruikers44m we bedoelen het goed maar als je toch doorgaat met zoveel plus niet getest. Laat het tedten kost niks. Nou ja een pil dan.

Voordat ik een slotje erop doe de grote vraag : Wou je gewoon informatie of toch meer de kant van selfdestruct...
Hoop dat je een draai zal maken in je drugsgebruik.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
gebruikersn44m zei:
Hey hallo !

2cb heeft echter weinig effect gehad dus hebben deze weer gecombineerd met n xtc.

Morgen deel ik mijn ervaring hiermee voor degene die het zich afvragen.

Fijne avond allen!

(en inderdaad, heb geen enkele voorlichting gehad op het gebied van drugs)

Dit lijkt zo op een trolverhaal komaan mensen. Is toch niet mogelijk dat iemand dagen na elkaar X doet, 2 dagen later 2cb en dan weer X... in praktijk moet die persoon zo gaar als een gebraden kip zijn...

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
leipebaviaan zei:
Jongens dit is sowieso een trol.

Zo lijkt het ja , we gaan geen verdere tijd hierin steken.

Luisteren of lezen is nog niet aangeleerd iig..

Bijlagen

• 429725_3001868019664_1651254248_2645027_2121880774_n.jpg
    429725_3001868019664_1651254248_2645027_2121880774_n.jpg
    26 KB · Weergaven: 2.088
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan