leipebaviaan
Wijs gebruiker
Ik heb inderdaad op die stampfestivals waar ik altijd heen ging genoeg mensen er 5/6 naar binnen zien flikkeren. Die zijn dan wel volledig van de kaart maar overleven het vrijwel altijd. En dan vooral bier blijven zuipen. 
Ik verbaas me er ook altijd over, maar ja, blijkbaar hebben zij een extreem hoge tolerantie opgebouwd. Echter, als je die hoeveelheden gebruikt dan speel je serieus met je leven.SmartieAndMe zei:1200mg op één avond, er zijn weinig mensen die zo veel wegkrijgen zonder in het ziekenhuis te belanden. Ook de "slechts 600 tot 700mg" op een avond is belachelijk veel.
SmartieAndMe zei:Zo te lezen kun je het beter nooit meer gebruiken en kun je beter blij zijn dat je nog leeft. 1200mg op één avond, er zijn weinig mensen die zo veel wegkrijgen zonder in het ziekenhuis te belanden. Ook de "slechts 600 tot 700mg" op een avond is belachelijk veel. Een pak sinaasappelsap om je trip te redden...
Hoe gaat het met je? Ooit last van depressies gehad? Kun je nog fatsoenlijk dingen onthouden? Kun je je ergens op concentreren of ben je snel afgeleid?
Helaas behoor je tot de groep mensen die zich veel te weinig heeft ingelezen en er echt overdreven verkeerd mee om gaat. Lees je goed in mocht je het weer gaan doen en neem eerst een half jaar tot een jaar rust om je hersenen een béétje herstel te gunnen
Panthere zei:Heb je in dit topic ook gelezen wat ik op dat moment heb gedaan om mezelf te redden?
Panthere zei:Persoonlijk vind ik niet dat ik bij de groep hoort die er 'overdreven verkeerd' mee om gaat. Ik ga niet oordelen wie er wel en niet in die groep horen, dat is niet aan mij.
Panthere zei:In je tekst maak ik eigenlijk een beetje op dat je mijn teksten meer globaal dan zorgvuldig hebt gelezen en je eerder vast pint op de laatste (inderdaad, belachelijke) dosering.
Panthere zei:Wat ik die ene avond heb gedaan was alle grenzen overschrijden en alles behalve verstandig. Op de 'normale avonden' namen we nooit meer dan 600 a 700mg in alleen pilvorm.
Panthere zei:Neem het niet op als een aanval, maar een preek is overbodig. Ik heb er van geleerd en zo ver ga ik ook niet meer. Graag hou ik dit topic dan ook weer on topic.
Panthere zei:en mijn vrienden die bij elkaar opgeteld 35 jaar ervaring hebben en mij geholpen hebben.
SmartieAndMe zei:Wel een nare ervaring, hopelijk overkomt het je niet nog eens..
Als mensen vooraf zichzelf inlezen gebeurt dit niet, ook in jouw geval had het niet gehoeven. Als je had geweten hoe je netjes moet doseren en je daaraan had gehouden, was dit niet gebeurdZo te horen heb je prima gehandeld nadat je teveel gedoseerd had, echter moet je in eerste instantie natuurlijk al goed doseren
Panthere zei:en mijn vrienden die bij elkaar opgeteld 35 jaar ervaring hebben en mij geholpen hebben.
Gelukkig heb je goede vrienden en een sterk lichaam! Er zijn mensen overleden van minder MDMA..
Ik ken zelfs mensen die aan wiet of hasj gestorven zijn.SmartieAndMe zei:Er zijn mensen overleden van minder MDMA..
Dat is wel een van mijn verbeterpunten inderdaadleipebaviaan zei:Die smartie kan ook nooit eens zonder gestrekt been een discussie ingaan.![]()
Joopiejo zei:Ik ken zelfs mensen die aan wiet of hasj gestorven zijn.SmartieAndMe zei:Er zijn mensen overleden van minder MDMA..
Joopiejo zei:Ik ken zelfs mensen die aan wiet of hasj gestorven zijn.SmartieAndMe zei:Er zijn mensen overleden van minder MDMA..
Weet niet of ik hier om moet lachen of huilen... Zou er bijna een Twitter account voor aanmaken. De opvolger van opstelten is vast begonnen met cannabis zwart maken, zal wel bij de functie horen ofzo.Joopiejo zei:Ik ken zelfs mensen die aan wiet of hasj gestorven zijn.SmartieAndMe zei:Er zijn mensen overleden van minder MDMA..
Haardroger zei:OT: Je zal na zo'n ervaring vast en zeker je 'lesje' geleerd hebben mag ik aannemen?![]()