Hoi,

Ik ga komende vrijdag raven en wil daar (een) (getest) xtc pilletje(s) nemen. Nu elke keer als ik xtc doe, zit ik altijd 80% van de avond op de wc te poepen. Zijn er misschien enkele voorzorgmaatregelen die ik kan treffen om dit tegen te houden?Of misschien specifieke dingen die ik op voorhand moet eten ofzo.

Alvast bedankt,
-Amphetamientje

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Niet eten:joycat:

Nee sorry ik zou het niet weten
Maar hoor wel vaker dat mensen zodra xtc gaat of werkt ze lichamelijk wat merken
Vooral ivergeven
En indd vaak naar toilet

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Kaneel eten want dat zorgt voor verstopping ? Nee ik zou het niet weten , of juist laxeer thee om snel weer klaar te zijn ?

Voel je veel spanning nadat je het hebt ingenomen ? Dit werkt bij sommige mensen door tot de darmen/maag/stoelgang.

Mocht dat zo zijn probeer geen verwachting te hebben en het zal verbeteren waarschijnlijk

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ach joh driekwart van mijn vriendengroep zit aan het begin van een feestje of festival ook altijd op de wc. :P Gewoon ff gaan en klaar ben je.

BlijeChick

Belezen gebruiker
Haha heel herkenbaar! Ik moet altijd 1 a 2 keer even lekker poepen, vaak vlak nadat ik de x heb genomen. Lucht altijd wel op, alsof het eruit moet voordat de x zijn werk kan doen :) Daarna ga ik altijd heerlijk!

Maar de hele avond op de wc zitten is nou niet bepaald leuk nee.. misschien niet al te zwaar eten vt voren? En inderdaad proberen te voorkomen dat je eventueel zenuwachtig bent.. dus relaxte setting opzoeken voordat de x begint te werken?

Naar welk feestje gaat u? :grin:

Haha heel herkenbaar! Ik moet altijd 1 a 2 keer even lekker poepen, vaak vlak nadat ik de x heb genomen. Lucht altijd wel op, alsof het eruit moet voordat de x zijn werk kan doen :confused:mile: Daarna ga ik altijd heerlijk!

Maar de hele avond op de wc zitten is nou niet bepaald leuk nee.. misschien niet al te zwaar eten vt voren? En inderdaad proberen te voorkomen dat je eventueel zenuwachtig bent.. dus relaxte setting opzoeken voordat de x begint te werken?

Naar welk feestje gaat u? :grin:
Bedankt voor de tips, ik ga er met een zeer fijne vriendengroep naartoe. Ik ga naar Skank and Bass Indoor Festival in Antwerpen België :)

BlijeChick

Belezen gebruiker
Hahaha, indirect wel he.. -oeps-

Misschien is het toch beter om te vertellen hoe het festival en de xtc ervaring in zijn geheel was :innocent:

The Guy

Newbie
Ik vind poepen tijdens xtc altijd erg lekker haha, begrijp dat je natuurlijk niet de hele avond op de pot wil blijven zitten. Gewoon flink schijten, ongeveer een kwartiertje lekker blijven zitten en dan je zelf dwingen te stoppen met poepen. Als jij je zelf dwingt en je bent er daadwerkelijk af dan hoef je de rest van de avond ook echt niet meer.

Als je erg last begint te krijgen van diaree dan zou ik wat meer walnoten eten, misschien een idee om dan ook even te stoppen met XTC.

SneeuwSnuiver

Bewuste gebruiker
Ik zat ook altijd bijna de hele avond op het toilet. De laatste tijd neem ik voor het feest vaak Norit een middel tegen diaree.
Dit helpt mij heel goed, ik hoef nu bijna nooit meer te poepen op een feest of soms een enkele keer maar.

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Ik vind poepen tijdens xtc altijd erg lekker haha, begrijp dat je natuurlijk niet de hele avond op de pot wil blijven zitten. Gewoon flink schijten, ongeveer een kwartiertje lekker blijven zitten en dan je zelf dwingen te stoppen met poepen. Als jij je zelf dwingt en je bent er daadwerkelijk af dan hoef je de rest van de avond ook echt niet meer.

Als je erg last begint te krijgen van diaree dan zou ik wat meer walnoten eten, misschien een idee om dan ook even te stoppen met XTC.
Eerste keer dat ik moest poepen terwijl ik MDMA op had wist ik niet wat er gebeurde, hoezo kan je zoveel verschillende dingen voelen van een drol die naar buiten floept. Daarna nooit meer meegemaakt.

Edit: Vaak genoeg geprobeerd trouwens, ik weet nu wel hoe aambeien voelen. (afrader)

Bovenaan