Gebruikte je in de zomervakantie 2019 dan ook anti psychotica?
Is het misschien een optie om een korte tijd te stoppen met de medicijnen, zodat de xtc beter werkt?
Stoppen met medisch noodzakelijke medicijnen als anti psychotica om vervolgens drugs te gebruiken lijkt me nou niet bepaald goed advies.
Ik raad aan geen xtc te gebruiken zolang je nog onder behandeling bent met anti psychotica. Een psychose kan worden getriggerd door hoge concentraties dopamine, waardoor anti psychotica medicijnen dit juist proberen af te vlakken. XTC (mdma eigenlijk, de werkzame stof) verhoogd juist je serotonine EN dopamine. Dat het minder effect heeft door je medicatie lijkt me dan ook zeker aannemelijk, maar niet verstandig om het dan maar zonder medicatie te gebruiken zolang je die medicatie nog nodig hebt.
Ik begrijp dat XTC heel leuk is, maar het duurt maar een paar uurtjes. Vervolgens kun je er weken last van hebben of misschien nog wel langer. Als je geen specifiek verhoogd risico hebt hiervoor dan raad ik XTC zeker aan. Maar bij jou is dat op dit moment zeker niet het geval.
Probeer er minstens 3 maanden tussen te laten. Het kan ook zijn dat het echte Xtc gevoel al weg is door je misbruik afgelopen zomer. Ik raad je aan om bij alle drugs die je gebruikt je eerst goed in te lezen, dan had het voorkomen kunnen worden. Stop niet zo maar drugs in je lijf zonder er eerst zelf (!) over te lezen.
-edit- ah beetje oud topic al zie ik. Nouja misschien wordt het nog gelezen