XTC & anti - biotica

wil graag voor de derde keer xtc gebruiken, enige probleem is , zit aan een anti bioticakuur, het heet:"FLUCLOXACILLINE, moeilijk woord dus...

graag info of het gevaarlijk kan zijn of hoe ik gevaren kan voorkomen,

bij voorbaat dank
:)

Flameon

Badass junkie
Eigenlijk moet je nooit antibiotica combineren met drugs of alcohol. Ik zou 10 dagen wachten

mrreno

Experimenterende gebruiker
Lekker wachten tot je kuur over is...

De enige drugs waarvan ik ooit goed fout ben gegaan was voorgeschreven door een arts.
Mij zal je er niet mee zien fucken.

blu

Bewuste gebruiker
mrreno zei:
De enige drugs waarvan ik ooit goed fout ben gegaan was voorgeschreven door een arts.

Weer lekker kort door de bocht...

Ontopic: Gewoon wachten totdat je antibioticakuur af is, dan kan er ook niks verkeerd gaan :wave:

L

Lid 6909

Gast
Misschien heb je hier wat aan? Google is je vriend trouwens!

The following antibiotics should be, theoretically, safe to combine with MDMA (note that these are NOT brand names, but rather the chemical names):

azithromycin
bacitracin
cephalosporin, and forms of (cefepime, cephalexin)
ciprofloxacin
flucloxacillin
flucytosine
griseofulvin
isoniazid (used to treat TB)
minocycline*
moxifloxacin
neomycin
nitrofurantoin (but this may cause oxidative stress and so MDMA would be best avoided)
penicillin
polymyxin
streptomycin
sulfamethoxazole
trimethoprim

The following antibiotics have the potential to be dangerous, because they inhibit one of the enzymes (CYP34A) that breaks down MDMA. Thus, you should be cautious (consider taking a 1/2 dose of MDMA) if you are taking one of these antibiotics. Antibiotics with a (*) indicate that people have rolled on this antibiotic safely -- though it is still recommended that you be careful with these.

amoxicillin *
clarithromycin
doxycycline (common acne med) *
erythromycin
ketoconazole* (but person experienced a very strong, long roll - proceed with caution!)
lansoprazole
primaquine
tetracycline*
troleandomycin

2C-Em

Belezen gebruiker
Dat is inderdaad een goede post. Het hangt er vanaf welk anti-bioticum het is. Punt is dat er wat de afbraak van MDMA (en je antibioticum) betreft mogelijk 'rivaliteit' bestaat op het metaboliserende enzym, is dat zo dan wordt de afbraak van beide vertraagd..van die van je antibioticum merk je niks, maar als het genoeg is merk je het wel van de MDMA en dat KAN, maar hoeft niet, gevaarlijk zijn.

De sleutels liggen hier dus:
potential to be dangerous, because they inhibit one of the enzymes (CYP34A) that breaks down MDMA. Thus, you should be cautious (consider taking a 1/2 dose of MDMA) if you are taking one of these antibiotics. Antibiotics with a (*) indicate that people have rolled on this antibiotic safely -- though it is still recommended that you be careful with these.

Bounty

Ok, eerst de moraalridderspost:

Ik neem aan dat je ziek bent en daarom aan de AB zit? Drugsgebruik verlaagt je weerstand doordat je weinig eet & langer wakker bent. Daarom is het in mijn ogen heel krom om dit te combineren. Je krijgt AB om beter te worden maar ik denk niet dat het opschiet als je dan aan de dope gaat.

Maaarrrrrrrrrrrrr......

Zo te zien is het dus niet echt gevaarlijk. Heb het ook weleens gedaan. Een paar keer.. :flushed: denk niet dat het echt kwaad kan. Niks van gemerkt iig.

iSmokex

Bewuste gebruiker
Ik dacht dat het met alcohol zo is dat zowel de alcohol als de antibiotica sterker gaan werken doordat beide worden afgebroken in de lever. Dus ook de bijwerkingen kunnen erger worden. Xtc word geloof ik ook in de lever afgebroken, dus misschien dat dit vergelijkbaar is.

Toch zou ik je aanraden liever eventjes te wachten aangezien je natuurlijk nooit van te voren weet hoe het uit pakt. Liever eventjes wachten en een topavond dan dat je je misschien niet ok voelt..

Bounty

ohja, je lever wordt dubbel belast idd... maar goed, dat geld voor alle drank & drugs die je er ingooit. ik zou het dan iig alleen bij M en een sapje houden en geen alco nemen.

Bovenaan