xanax ??

hopkee

Newbie
hallo
ik heb thuis een beetje rondgesnuffeld en ik heb xanax gevonde
kleine pilletjes van 0.5mg
zijn wit roos

weet iemand het effect ervan ?

Angramar Temenos

Badass junkie
Geen idee wat je gewend bent. Het staat gelijk aan zo'n 15 mg oxazepam, en dat is niet veel.. Ik zou voor een echt "drugs" effect 1-1,5 mg nemen, en niet bij drinken is link.. Als je er wel bij gaat drinken nooit eerst alcohol dan benzo, 0,5 mg nemen en dan heel langzaam drinken kijk wat voor effect het heeft (al is het af te raden).

Als je het wil gebruiken waarvoor het bedoeld is (kalmeren), 0,5 mg nemen.

Observer

Experimenterende gebruiker
sorry for speaking english:

xanax is alprazolam, an anxiolytic benzodiazepine. 0.5mg is compared with 10mg of diazepam/valium.

its little sedating, mostly it is terminating any kind of fear...i wouldnt take more than 1mg initially.

xanax causes withdrawal after 14 days of ongoing use to some people, so stay mostly straight, this shit is more braindamaging than heroine or cocaine.

have fun, be safe! :)

zazzoo

Bewuste gebruiker
Observer zei:
is more braindamaging than heroine or cocaine.

Dont think so buddy, you could get more mood related problems but it's less brain damaging than heroine.

Na pak 2 weken elke dag xanax 0,5 te hebben gebruikt voel je er niks meer van, dus ga je al gauw naar 1mg enz, dat is het klote eraan.

Observer

zazzoo zei:
Observer zei:
is more braindamaging than heroine or cocaine.

Dont think so buddy, you could get more mood related problems but it's less brain damaging than heroine.

you´re right. my fault. it is more addicting but as you said, severe body damages are not to be expected.

:)

imaes

Newbie
Recreatief stelt Xanax/alprazolam volgens mij niks voor, maar het is boven alle andere benzo's de beste paniekremmer -- niet gewoon angst, maar paniek. Als je b.v. vliegangst hebt of ergens lang moet wachten of op een volle trein denkt dat je in broek gaat pissen :grin: 1 mg is dan zowat een garantie dat je absoluut niet zal panikeren. En je wordt er niet suf van; een wonderdrug om "ad hoc" te nemen, dus af en toe. Het werkt ook maar een uur of 4.

zazzoo

Bewuste gebruiker
wat zijn dan volgens jou de recreatieve benzodiazepines, de hypnotische of de anxiolytische, waarschijnlijk de hypnotische, niet?

imaes

Newbie
Xanax is in elk geval niet recreatief, voor mij, omdat ik het niet voor je plezier neem. Toen ik het jaren geleden voor de eerste keer nam -- 1 mg, incheckend voor een vliegreis -- dacht ik: shit, het werkt niet, ik voel niks. Pas op het vliegtuig voelde ik dat ik geen enkele neiging tot panikeren had, dus het werkte. Nu ja, ik had dus een ontspannen gevoel, of eerder een "niet-nerveus"-gevoel, maar geen roes, dus niet "recreatief", wel? De hypnotische benzo's zou ik ook niet recreatief noemen omdat ik ze neem in poging te kunnen slapen... Misschien vond ik tetrazepam dan nog het meest recreatief, omdat dat een uitgesproken relaxed gevoel gaf, lichamelijk, want het is een spierontspanner met nauwelijk anxiolytische of anderszins (psychische) sedatieve eigenschappen. Ik zal mijn vrije avonden in elk geval niet voor de lol met een Xanaxje beginnen (tenzij ze op een (vliegend) vliegtuig plaatsvinden :grin: )

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik krijg deze dingen voorgeschreven, en ik vind ze eerder handig dan leuk.
Maar ja, als je er een halve strip naar binnen tikt zal je er wel vaag van worden.

floyd

ik heb een uurtje of 4 geleden een xanax retard 2 mg genomen.
voorlopig vind ik alles erg relax, lekker languit een boek lezen met kopje thee bij de hand en een lekker muziekje op de achtergrond (klezmatics & chava alberstein).
motorisch loop ik wel wat onzeker op de benen.

persoonlijk vind ik het in t'algemeen toch een erg aangename (recreatieve) kennismaking met een benzo!
:wave:

Ik kan best een Xanax 2mg retard met een pilsje erbij nemen, merk er niets meer van, maar ik slik het ook al bijna al vijf jaar, neem ik nu bijv 3mg, dan merk ik wel weer iets, maar dan wordt het natuurlijk een begin zonder eind, foutje van de psychiater dat mij de mogelijkheid geboden werd het zo langdurig te slikken, ben nu bezig het voorzichtig af te bouwen, want de onttrekkingsverschijnselen zijn niet voor de poes.

Bovenaan