Xanax 2mg retard

logitecholiv

Experimenterende gebruiker
Hoi
Ik heb momenteel xanax 2mg retard. Is het waar als ik deze cruch en dan inneem dat die dan werkt zoals als xanax maar dan niet retard. Ik wil gewoon ervaringen horen of dit nu waar is of niet. Zelf ben ik zo niet een zelftestend type. Als het een mythe is dan hoeft het voor mij niet.

Grtz

Undercover Buster

Bewuste gebruiker
Hoi als je de retard breekt dan zal die werken als de gewone Xanax inderdaad en dus geen vertraagde afgifte.
Retard is Xanax met vertraagde afgifte en dat komt door het omhulsel.
Als dat omhulsel weg is of gebroken zal de werkzame stof in Xanax dus meteen vrijkomen en werken als gewone Xanax.

Ben je bekend met Xanax? 2 Mg is best een hoge dosis hoor vandaar dat deze vaak als retard word gegeven.
Meeste patiënten krijgen 0,25mg per dosis, toch zeker in beginsel.

Als je nog vragen hebt schiet maar raak.

logitecholiv

Ik heb ondertussen eens een xanax 2mg retard geplet met een veizel. En ingenomen het werkt bijna niet. Volgens mij heeft die vertraagde afgifte niet alleen met het omhulsel te maken. Als ik 4 tabs neem van 0.5 niet retard voel ik het duidelijk dat gevoel voel ik niet met 2mg xanax geplet.

Undercover Buster

Bewuste gebruiker
Ik heb ondertussen eens een xanax 2mg retard geplet met een veizel. En ingenomen het werkt bijna niet. Volgens mij heeft die vertraagde afgifte niet alleen met het omhulsel te maken. Als ik 4 tabs neem van 0.5 niet retard voel ik het duidelijk dat gevoel voel ik niet met 2mg xanax geplet.

Het is wel het omhulsel hoor vraag maar na aan een arts of andere deskundige.
Het komt vaker voor bij de benzos dat je lichaam op een grotere dosering in 1x anders reageerd dan een kleine.
Heel merkwaardig is dat.

benzzzy

Badass junkie
Zie je comment nu pas.

Het zou gwn moeten werken.

Was het ook echt poeder?

Crushen en laten weken in een shotje wodka?

Dat zou de xanax er uit moeten treken.

Maar die combo kan gevaarlijk zijn 1 shotje zal weinig verkeerd doen maar ja zeg het maar ff.

logitecholiv

Zie je comment nu pas.

Het zou gwn moeten werken.

Was het ook echt poeder?

Crushen en laten weken in een shotje wodka?

Dat zou de xanax er uit moeten treken.

Maar die combo kan gevaarlijk zijn 1 shotje zal weinig verkeerd doen maar ja zeg het maar ff.
Het waren gewoon tabletten. Bedankt voor uw antwoord :)

Bovenaan