wiet medicijn voor adhd?

wiet medicijn voor adhd?

• ja

Stemmen: 1 100,0%
  • nee

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    1

Feestgirl

Newbie
ik ben verslaafd aan wiet omdat ik adhd heb. Ik heb allemaal soorten medicijnen gebruikt maar niets maakte me echt rustig sinds ik wiet gebruik ben ik veel rustiger zelf, maar ook in mijn hoofd. :stoned:

Bal0n

Badass junkie
ADHD is eigenlijk ADD. En ADD zorgt ervoor dat je je niet goed kan concentreren. Vandaar dat methylphenidate en amphetamien worden voorgeschreven, deze "kanaliseren" je gedachtes namelijk en zorgen er dus voor je je wel kan concentreren.

Die H staat alleen maar voor hyperactivity, maar dat is niet het probleem van de aandoening. En van wiet ga je je juist slechter concentreren. Je wordt misschien wel rustiger, maar je schiet er niets mee op..

Feestgirl

Newbie
Bal0n zei:
Vandaar dat methylphenidate en amphetamien worden voorgeschreven, ..

:stoned: amphetamine is speed en ik kreeg dat in capsules.
dus jij vind dat speed beter voor je is dan wiet terwijl speed toch ook je lichaam heel erg schaad misschien nog wel erger dan wiet? :smoke:

Bal0n

Badass junkie
Ja, maar in de proporties dat AD(H)D patient het krijgen voorgeschreven is die schade niet traceerbaar. Dat is niet te vergelijken met recreationele dosissen :).

Lizzy

Newbie
:smoke: ik denk ook dat wiet een medicijn is voor adhd een vriendin van me heeft ook adhd en sinds zij wiet gebruikt is zij rustiger en ze kan zich juist beter concentreren dan daarvoor :stoned:

Bovenaan