wiet in lloret

justinn

Experimenterende gebruiker
heey ik heb zaterdag een vreemde ervaring opgedaan
ik en 2 maten van me waren wat andere jongens tegen gekomen tijdens uitgaan en we besloten ff jointje te doen,
me 2maten waren degene die wat minder rookten omdat ze minder vaak doen en ik doe het 1 x per week/2weken ( moet wel zeggen dat ik erg veel moet hebben normaal om lang stoned te blijven) en die andere 2 blowe 5x per dag

nu komt het rare
we hadden 1 topje kunne regelen nog niet eens zo een grote , zijn we met 5man compleet knetter van geworden, 2uur lang, cola niet meer kunne inschenke krom liggen van het lachen etc.

heb ik normaal alleen met pure haze joints zonder shag, mijn vraag kan dit of..

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
En dit was in Lloret? En als jij zegt dat het kan, dan zal dat wel. Misschien zat er wat doorheen maar dat kan niemand verder weten.

justinn

Experimenterende gebruiker
jaah dit was in lloret
naja het was een gave ervaring in elk geval, dat er zulke goeie te vinden is

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
justinn zei:
jaah dit was in lloret
naja het was een gave ervaring in elk geval, dat er zulke goeie te vinden is

Had ik ook vorig jaar daar, rookte toen iets meer maar was ook sterker dan ik dacht, en toen lachen / chillen op strand. Was erg onverwacht en leuk toen! :sunglasses: Geen idee of het daar tegenwoordig altijd zo is lijkt me niet, denk toch geluk dan. Of er wat doorheen zat verder geen idee, proefde niet zo maar dat zegt verder niets :)

sinslord

Belezen gebruiker
Ik had it zelfde ervaring met een paar russische vrienden van me die chemische wiet uit rusland hadden geregeld.

Je neemt paar trekjes maar leek wel alsof ik een salvia joint rookte :P
Zelfde spacy gevoel als bij truffels(+ lichte trip) en gewoon stoned.

doe het trouwens nooit meeer.

Bovenaan