Wiet Aantoonbaar in bloed/urine

Hello,

Moet er specifiek op thc/afbraakstoffen getest worden om aan te tonen dat je geblowt heb, of gaan er ook andere waardes verdacht omhoog wat kan leiden tot het testen op de afbraakstof?

Very good thankyou come again :wave:

SittaMan

Belezen gebruiker
Er moet specifiek op cannabinoiden worden gezocht (of hoe je het ook moet schrijven ;p).
Voor de rest is er niet veel anders 'verdacht' denk ik, ik heb al 2 keer een bloedtest moeten doen de dag na ik had geblowd, maar voor andere redenen dan blowen, en ze zeiden daar niets over ;p

Oom Klaas

Badass junkie
SittaMan zei:
Er moet specifiek op cannabinoiden worden gezocht (of hoe je het ook moet schrijven ;p).
Voor de rest is er niet veel anders 'verdacht' denk ik, ik heb al 2 keer een bloedtest moeten doen de dag na ik had geblowd, maar voor andere redenen dan blowen, en ze zeiden daar niets over ;p

Precies dit.
Maar word er niet gezocht naar de afvalstoffen van die cannablabladingen :P

SittaMan

Belezen gebruiker
Oom Klaas zei:
SittaMan zei:

Precies dit.
Maar word er niet gezocht naar de afvalstoffen van die cannablabladingen :P
Euhm, ik krijg soms mijn papiertje waarop staat wat er allemaal onderzocht gaat worden in mn bloed al mee naar huis, en daar staat onder de catogorie 'Drugs en aanverwanten' alleen Cannabinoiden van wat iets met cannabis te maken heeft ;P

psych-out

Bewuste gebruiker
als ze je bloed testen dan testen ze op de afbraakstoffen van delta 9 tetra hydro cannabinol (THC) deze zijn enkele dagen na het blowen nog te zien, dit hangt ook weer af van je gebruik
als je alle dagen een bepaalde hoeveelheid wiet rookt dan kan het er tot 1maand inblijven.
is ook te wijten aan het feit dat thc zich op het vetweefsel zet.

je kan de thc er sneller uitkrijgen door veel te drinken maar overdrijf hier niet in.
de dokter ziet meteen wanneer je veel te veel water hebt gedronken dan een normaal persoon in zijn bloed of urine heeft en dat kan leiden tot vragen.
met urine van een ander persoon moet je ook oppassen, als die urine een dag oud is dan kan de dokter dit zien dan hier gaat hij zich natuurlijk ook vragen bijstellen.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
LSDmathXtc zei:
als ze je bloed testen dan testen ze op de afbraakstoffen van delta 9 tetra hydro cannabinol (THC) deze zijn enkele dagen na het blowen nog te zien, dit hangt ook weer af van je gebruik
als je alle dagen een bepaalde hoeveelheid wiet rookt dan kan het er tot 1maand inblijven.
is ook te wijten aan het feit dat thc zich op het vetweefsel zet

je kan de thc er sneller uitkrijgen door veel te drinken maar overdrijf hier niet in.
de dokter ziet meteen wanneer je veel te veel water hebt gedronken dan een normaal persoon in zijn bloed of urine heeft en dat kan leiden tot vragen.
met urine van een ander persoon moet je ook oppassen, als die urine een dag oud is dan kan de dokter dit zien dan hier gaat hij zich natuurlijk ook vragen bijstellen.

Eerste gedeelte klopt, behalve dat het er binnen een paar dagen uit is, het is zo'n 2 weken tot 2 maanden aantoonbaar.

Het 2e gedeelte is onzin, veel drinken helpt niet is echt een hoax.
Verder kan de dokter ook niet zien of je veel gedronken hebt, oude urine kan dat hij het ziet, maar dan zal de urine gewoon onbruikbaar zijn en vraagtie om nieuwe met duidelijk erbij dat het van die dag moet zijn.

psych-out

Bewuste gebruiker
Eerste gedeelte klopt, behalve dat het er binnen een paar dagen uit is, het is zo'n 2 weken tot 2 maanden aantoonbaar.

als je één keer in de maand 1 of 2 jointjes rookt dan is het er binnen een paar dagen uit,
magoed dat weet ik niet zeker, volgens bepaalde sites toch wel.

Het 2e gedeelte is onzin, veel drinken helpt niet is echt een hoax.

ik dacht dat water zuivert,

Verder kan de dokter ook niet zien of je veel gedronken hebt, oude urine kan dat hij het ziet, maar dan zal de urine gewoon onbruikbaar zijn en vraagtie om nieuwe met duidelijk erbij dat het van die dag moet zijn.

ik bedoelde hier bij de dokter zelf, ter plaatsen.
over het feit of hij het kan zien, ik dacht van wel.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
-Het kan zijn dat als je een jointje deelt met z'n 3en en dit 1 keer per maand doet dat het er binnen een paar dagen uit is, maar kan ook paar weken zijn.

- Je kijkt teveel Spa reclame's :grin: Veel water drinken helpt gewoonweg niet.

- De dokter merkt het denk ik alleen als je ter plaatse moet plassen en je overhandigt hem daarna een koud potje.

Oom Klaas

Badass junkie
PepTalk zei:
-Het kan zijn dat als je een jointje deelt met z'n 3en en dit 1 keer per maand doet dat het er binnen een paar dagen uit is, maar kan ook paar weken zijn.

- De dokter merkt het denk ik alleen als je ter plaatse moet plassen en je overhandigt hem daarna een koud potje.

Dit klopt.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
LSDmathXtc zei:
PepTalk zei:

ok, ik was fout.
ja, die reclames spelen ook zo op je in he. :mrgreen:

Verschrikkelijk gewoon, maar liever een lekker frisse spa reclame dan de nieuwste dansende koe voor op je telefoon! :P

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Verschrikkelijk gewoon, maar liever een lekker frisse spa reclame dan de nieuwste dansende koe voor op je telefoon! :P[/quote]

haha, ja helemaal mee eens.
i like to moe it moe it bedoelde je die[/quote]

Verzon eigenlijk gewoon maar wat, maar idd hij bestaat nog echt ook :cry:

DruG&Bass

Newbie
Ganja Plakker zei:
Hello,

Moet er specifiek op thc/afbraakstoffen getest worden om aan te tonen dat je geblowt heb, of gaan er ook andere waardes verdacht omhoog wat kan leiden tot het testen op de afbraakstof?

Very good thankyou come again :wave:
ik ben onlangs getest door mijn moeder op cannabisgebruik
bij de test in mijn bloed vonde ze raar maar waar niks
in mijn urine helaas wel :stoned:

Bovenaan