Ja, als je de titel leest zullen de meeste denken wat moet ik daar mee!?!
Nou het gaat mij om het volgende.........
Ik gebruik nu al een hele tijd.(heb er ook voordelen mee...gehad...)
Soms wat meer en soms wat minder, dit wordt bepaald door het gezelschap waar ik op dat moment mee ben.
Ik heb bij mij zelf gemerkt dat ik de laatste tijd vaak al iets gehaald heb voor dat ik er zelf úberhoubt erg in heb.......
DIT MOET NU STOPPEN!!!!!!
Wie is het gelukt om zelf,als regelmatig gebruiker,er mee te kappen!!!!!
Voor mij is er een probleem namelijk: Bij mijn thuis front weten ze er totaal NIKS vanaf. Slechts enkelen en dan voornl. in mijn vriendenkring weten het. En dit wil ik meer dan graag zo houden!!!!!!!!!
Wie kan mij de TIP geven die ik nodig heb??
Natuurlijk weet ik zelf ook wel dat ik het zelf moet doen maar een beetje hulp is heel erg welkom! Al zijn het maar ervaringen van jullie,zodat ik weet wat me staat te wachten en wat daar evt. een oplossing voor kan zijn.
Ik hoor het graag.........
Een (waarschijnlijk) hopeloos geval
Nou het gaat mij om het volgende.........
Ik gebruik nu al een hele tijd.(heb er ook voordelen mee...gehad...)
Soms wat meer en soms wat minder, dit wordt bepaald door het gezelschap waar ik op dat moment mee ben.
Ik heb bij mij zelf gemerkt dat ik de laatste tijd vaak al iets gehaald heb voor dat ik er zelf úberhoubt erg in heb.......
DIT MOET NU STOPPEN!!!!!!
Wie is het gelukt om zelf,als regelmatig gebruiker,er mee te kappen!!!!!
Voor mij is er een probleem namelijk: Bij mijn thuis front weten ze er totaal NIKS vanaf. Slechts enkelen en dan voornl. in mijn vriendenkring weten het. En dit wil ik meer dan graag zo houden!!!!!!!!!
Wie kan mij de TIP geven die ik nodig heb??
Natuurlijk weet ik zelf ook wel dat ik het zelf moet doen maar een beetje hulp is heel erg welkom! Al zijn het maar ervaringen van jullie,zodat ik weet wat me staat te wachten en wat daar evt. een oplossing voor kan zijn.
Ik hoor het graag.........
Een (waarschijnlijk) hopeloos geval
Gelukkig gaat het nu goed