Grappig om te lezen dat er nog iemand zo hard gaat op een jointje. Dat heb ik namelijk ook, vooral als ik thuis alleen gebruik. Met kameraden is het gezellig, lekker kletsen, jeugdherinneringen ophalen en dergelijken.
Maar als ik thuis rook ga ik echt helemaal van de planeet, mindfucks op en top aanwezig, niet meer beseffen dat je een mens bent, geheugen van 5 secondne, tijdsbesef en dergelijken helemaal weg. Alles moet in hokjes geplaatst worden, alles is logisch en diepgaand.
vooral
"Althans, bij mij beweegt alles in stukjes lijkt het dan. Alsof je niet vloeiend beweegt, maar meer als onder een storboscoop. Alleen zie je het niet zo, maar voel je het zo."
komt me erg bekend voor. Heerlijk. Ook bij muziek lijkt stukken te missen. Alsof het stotterd.
VOlgens mij werken mijn hersenen dat zo hard dat het gewoon bepaalde prikkels niet verwerkt waardoor ik maar gewoon 1/3de van de prikkels verwerk en waarneem.
Ik ben zoweiso erg overgevoelig voor drugs net als alcohol.
Ik rook trouwens een kantenklare joint, en ik heb geen flauw idee wat ik rook, maar hard ga ik wel
Ik heb dan ook altijd 3 dagen nodig om bij te komen. Vaak ook gepaard met een flinke kater en hoofdpijn de volgende dag.