white widow

ZI09

Bewuste gebruiker
Holy shit :mrgreen:

Een vrije dag is dan weer chill. Wederom het bewijs dat blowen toch gezond is.

Osi`

Bewuste gebruiker
fokker zei:
Ik weet dat ik vroeger op school een keer zooooo onwijs de kaart kwijt was, dat ik na n tussenuur waarin ik zat te blowen zo de school binnen liep... maar vergeten was mn joint te dissen voor ik de deur door liep, en dus al blowend achter n tafeltje ging zitten met n PC erop (we zouden informatica hebben) en zo ging zitten... ik heb nog nooit in heel mn leven een leeraar zo zien flippen, en als beloning mocht ik de rest van de dag vrij nemen. :flushed:
Zo ver ging het nog niet bij mij, wel dak toen de pauze voorbij was, dak nog met ne joint in m'n handen in de rij ga staan en verder zit te paffe, ma gelukkig zit iemand me dan wel snel aan te wijzen van, doe die joint uit enal zodat de leerkrachten het niet zien :')

Ganesh

Newbie
avondje, net 5/6 joints met white whidow op, die voel je zeker als je het goed doet, hij knalllllllde erin zeg, holy jesus haha.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ja, alle white widow is echt de oppermachtige onder de wietachtigen.
De schepper van de hemel en de aarde, van alles wat heilig danwel niet heilig is.

MDMA<3

Belezen gebruiker
Nou Nou Nou wat word WW toch weer hoog geprijsd, weten jullie ook dat dit vaak powerplant is ipv ww of een pp kruising
maar serieus gast trippen van wiet :openmouth: Lucky you! Kijk er wel mee uit, mensen die zo heftig op n wietje reageren hebben vaak wat moeite met de maat ermee houden.

Om half 9 hasj chocomel gemaakt, 0,5gr ketama + een theelepel roomboter. Ik heb er echt van genoten, Appart lekker smaakje
Het begint nu ook aardig rustig te worden im mijn bovenkamer :stoned:

Grappig om te lezen dat er nog iemand zo hard gaat op een jointje. Dat heb ik namelijk ook, vooral als ik thuis alleen gebruik. Met kameraden is het gezellig, lekker kletsen, jeugdherinneringen ophalen en dergelijken.

Maar als ik thuis rook ga ik echt helemaal van de planeet, mindfucks op en top aanwezig, niet meer beseffen dat je een mens bent, geheugen van 5 secondne, tijdsbesef en dergelijken helemaal weg. Alles moet in hokjes geplaatst worden, alles is logisch en diepgaand.

vooral
"Althans, bij mij beweegt alles in stukjes lijkt het dan. Alsof je niet vloeiend beweegt, maar meer als onder een storboscoop. Alleen zie je het niet zo, maar voel je het zo."
komt me erg bekend voor. Heerlijk. Ook bij muziek lijkt stukken te missen. Alsof het stotterd.
VOlgens mij werken mijn hersenen dat zo hard dat het gewoon bepaalde prikkels niet verwerkt waardoor ik maar gewoon 1/3de van de prikkels verwerk en waarneem.

Ik ben zoweiso erg overgevoelig voor drugs net als alcohol.
Ik rook trouwens een kantenklare joint, en ik heb geen flauw idee wat ik rook, maar hard ga ik wel :stoned: :stoned: :stoned:

Ik heb dan ook altijd 3 dagen nodig om bij te komen. Vaak ook gepaard met een flinke kater en hoofdpijn de volgende dag. :xtc:

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
[quote="

Ik heb dan ook altijd 3 dagen nodig om bij te komen. Vaak ook gepaard met een flinke kater en hoofdpijn de volgende dag. :xtc:[/quote]

ik wou dat ik dat nog zo stoned kon worden,,weet je zeker dat het geen crack is wat je rookt??? :tearsofjoy:

Wietje

Belezen gebruiker
Re:

Frisko zei:
GabberSnoePie zei:
Freezing zei:
White widow is egt de allerfijnste wiet die er is, vind ik!

dat kan je niet zo zegge... :rolleyes:
idd
snap niet hoe mensen namen aan een plant kunnen geven...
kunnen ze net zo goed 1 2 3 4 of 5 noemen:L :wink: :wave:

waarom geven ze dan mensen namen?
Uiteindelijk is het ook maar om een onderscheid te kunnen maken he..
Je kan moeilijk iederen "ey gij!" noemen ^^

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Omdat elk mens andere eigenschappen heeft.
Zo verdient ook elke wiet zijn eigen naam, maar elke white widow is niet hetzelfde.
Net als elke Henk niet hetzelfde is, wat eveneens geld voor een Anne of wie dan ook..

Iedere mens en dus ook elke wiet ( wietsoort, en batch) heeft eigen eigenschappen.

Lord Herbal

Belezen gebruiker
ja, ik kan me ook wel voorstellen dat je als kweker je zelfgekruiste soortje een flexe naam wil geven. Lijkt me ook leuk, soort maken, naam geven, kom je ergens in de coffeeshop, verkopen ze dat:P

KapiteinPinda

Belezen gebruiker
Misschien te snel gerookt? Niet te snel te veel hijsen achter elkaar nemen. Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat het is, maar je weet maar nooit :wink:

Bovenaan