Werkingstijd, kater en dosis ketamine?

Hallo,
Ik ben (misschien) van plan om vanavond ketamine te proberen. Kan ik binnen 2 uur normaal thuis komen? (geen grote pupillen, scheve kaak o.i.d)
Heb ik morgen een kater? (ik moet er vroeg uit om te werken) en aan welke dosis zit ik te denken, zodat ik wel iets van de ketamine merk maar nog wel thuis kan komen...
Mijn excuses alvast voor als deze vraag vaker langsgekomen is, ik kon geen volledig antwoord krijgen op mijn vraag met het belezen van andere forums.

Bedankt alvast,

HopsaPlop

Newbie
Mijn ervaring met ketamine is dat het ongeveer 1 uur echt goed werkt en daarna 2 uur na-effect.
Een kater krijg je er niet van en omdat het je eerste keer is zou ik beginnen met klein lijntje en bijnemen wanneer je weinig effect heb.

MeejheM

Badass junkie
Kater zal inderdaad meevallen, als je er al wat van merkt. hou er wel rekening mee dat na ketamine gebruikt te hebben het nog redelijk lang kan duren voordat je echt weer met je beide voeten op de grond staat?

omfg

Belezen gebruiker
Kater is afhankelijk van je dosis. Als je > 0,5 g gaat nemen kan je er last van krijgen. Maar dat is geen goede dosis voor een beginner, ik zou eerst bumpen (zeer lage dosis) totdat je het gevoel begint te herkennen en ermee om kan gaan. Daarna pak je in 1 keer 150/180mg en daarmee klaar.

Na anderhalf uur is het grootste gedeelte van het effect wel weg, maar ik zou nog niet autorijden op dat moment bijvoorbeeld. Wacht zeker 2 a 3 uur, dan ben je weer compleet normaal afgezien van wat afterglow.

Bovenaan