Werking XTC versnellen

Jeroen151

Newbie
Hoe kan ik de werking van XTC versnellen, dus dat het sneller begint te werken na inname.

En als die mogelijkheid er is, gaat dat dan ten koste van de werkingsduur dus werken ze dan minder lang?

Bal0n

Badass junkie
Oplossen in een drankje, en anders snuiven. Maar snuiven schijnt wel heel erg pijn te doen, en je jaagt allemaal bindmiddelen uit de pil je neus in (tenzij je pure MDMA heb).

Jeroen151

Newbie
Afvragen

hahaha Ik heb wel geduld hoor.
Maar ik vroeg het me gewoon af, of het ook mogelijk was
om de werking te versnellen, en of jullie daar ervaring mee hebben.

doopie

Bewuste gebruiker
Veel sneller kan het niet echt het moet namelijk eerst bijv in je maag komen hierna word het opgenomen in de bloedbaan dat duurt nou eenmaal een half uurtje.

Daarom werkt snuiven via het slijmvlies en spuiten een stuk sneller.

Op pillen te gaan snuiven : NEE
In XTC zit niet alleen MDMA maar ook nog verschillende zuren snuif het dus niet je neus gaat er letterlijk kapot van.

Marcel

Belezen gebruiker
En IR zorgt ervoor dat je minder nodig hebt (wordt namelijk direct opgenomen in je bloed). Dus ook minder belastend voor je maag.

Tis alleen niet zo'n fijn idee!

trouwens XTC spuiten is grote onzin!! (las ik hierboven ergens).

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Als je ze sneller wilt laten werken kan je ze lekker doorbijten en erop kauwen.Hmmm smakelijk eten,maar het werkt wel :smoke:

Oja overigens niet zo heel goed voor je gebit.
Het gevoel is dan of je je tanden in cola hebt geweekt voor een paar dagen :grin:

xtn

Newbie
op een nuchtere mag met weinig water gaat rechtstreeks het bloed in,

bij mij begint het binnen 5 minutjes werken :)

Marcel

Belezen gebruiker
xtn zei:

Sorry hoor, natuurlijk hakt het er meer in als je weinig hebt gegeten maar dat het dan "rechtstreeks het bloed in gaat" is echt grote onzin.

1. mdma komt in je maag, deel wordt afgebroken door zuren en verteringsenzymen;
2. deel wordt via de maag in bloed opgenomen maar vooral in de dunne darm wordt veel opgenomen;
3. lever vormt ook nog een blokade voordat stoffen naar hart (en hersenen) stroomt. Ook in de lever vindt gedeeltelijke afbraak plaats.

xtn

Newbie
Marcel zei:
xtn zei:

Sorry hoor, natuurlijk hakt het er meer in als je weinig hebt gegeten maar dat het dan "rechtstreeks het bloed in gaat" is echt grote onzin.

1. mdma komt in je maag, deel wordt afgebroken door zuren en verteringsenzymen;
2. deel wordt via de maag in bloed opgenomen maar vooral in de dunne darm wordt veel opgenomen;
3. lever vormt ook nog een blokade voordat stoffen naar hart (en hersenen) stroomt. Ook in de lever vindt gedeeltelijke afbraak plaats.

Echt sorry hoor, maar wat je schrijft is veel meer dan een groot onzin,want door het slikken gaat het sneller beginnen werken dan met de naald.

Marcel

Belezen gebruiker
Heb ik het hier over een naald....zucht??!! Waar heb jij het nou weer over?????? Leer eens lezen man!

:confused: :angry:

Marcel

Belezen gebruiker
spacekonijn zei:
Marcel zei:
Heb ik het hier over een naald....zucht??!! Waar heb jij het nou weer over?????? Leer eens lezen man!

:confused: :angry:
hij is duidelijk maar wat onzin aan het posten

Klopt spacekonijn, ik word er alleen wat moe van omdat hij zelden een begrijpelijk en zinnig antwoord en/of vraag post.

spacekonijn

Badass junkie
ja ik bedoel ook van negeer hem maar want jij komt elke keer weer met een goed antwoord en hij antwoord weer met iets wazigs hehe

xtn kijk ff beneden daar is een 'onzin' sectie ga daar zijn we allemaal blij met je posts:)

L-Mack

Experimenterende gebruiker
Héhé echt lachen wat ik hier allemaal lees :grin:
Maar om terug op je vraag te komen Jeroen151, ik denk dat de beste manier om het snel te laten opkomen is, gewoon de pillen platdrukken tot poeder en in je drank doen. En zie dat je een lege maag hebt, dan verteert het sneller. Ik raad iedereen ten zeerste af van pillen te spuiten, te snuiven en in je reet te steken :wink:

Marcel

Belezen gebruiker
L-Mack zei:
Héhé echt lachen wat ik hier allemaal lees :grin:
Maar om terug op je vraag te komen Jeroen151, ik denk dat de beste manier om het snel te laten opkomen is, gewoon de pillen platdrukken tot poeder en in je drank doen. En zie dat je een lege maag hebt, dan verteert het sneller. Ik raad iedereen ten zeerste af van pillen te spuiten, te snuiven en in je reet te steken :wink:

Ik zou dit zeker niet doen. Als het bindmiddel goed is dan is er weinig verschil in tijd van inslaan. Scheelt echt bijna niets. Een lege maag werkt wel sneller maar is wel slecht (ik moet toegeven dat ik dit ook zelf doe). En het in je kont stoppen van pillen is echt een snellere manier als je perse snel wilt zijn. Dus waarom zou je het afraden. Is de enige manier die lichamelijk het beste is als het erover gaat om het effect snel te merken.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Oke..

ik blow redelijk veel, zo'n 2,5 gram per dag. Als ik es een keertje x doe zorg ik ook gewoon dat k jointje klaar heb liggen.. na een kwartiertje steek ik hem op. het eerste gevoel dat ik merk is gelijk bij het blowen dat zware gevoel op mn longen/borst wat k krijg als normaal mn x inkickt. Als mn jointje op is na n kwartiertje ofzo voel ik me geestelijk al een stuk waziger, lichamelijk kickt het dan gewoon na drie kwartier an inname in ofzo. Maar je moet je er niet in vergissen dat wiet zeker wel een psychoactieve werking heeft, en voor mij in elk geval zeker helpt in combinatie met x. Dit zou natuurlijk ook aan het placebo-effect toegeschreven kunnen worden, maar met andere drugs heb ik dit totaal niet. het werd me ook verteld dat dit bij paddo's werkte en ik geloofde die gast gewoon echt, deed al veel langer paddo's dan ik, maar het werkte voor mij niet.

Bal0n

Badass junkie
Plugging wordt in Amerika wel met regelmaat gedaan, omdat het daar wat duurder en moeilijker te krijgen is dan hier.

Bovenaan