Ja of in je oor dan zit ie meteen in je hersenenwouss zei:je kan het geloof ook in je reet stoppen, word het ook nog is beter opgenomen.
Trip Unit zei:Ja of in je oor dan zit ie meteen in je hersenenwouss zei:je kan het geloof ook in je reet stoppen, word het ook nog is beter opgenomen.
xtn zei:op een nuchtere mag met weinig water gaat rechtstreeks het bloed in,
bij mij begint het binnen 5 minutjes werken![]()
Marcel zei:xtn zei:op een nuchtere mag met weinig water gaat rechtstreeks het bloed in,
bij mij begint het binnen 5 minutjes werken![]()
Sorry hoor, natuurlijk hakt het er meer in als je weinig hebt gegeten maar dat het dan "rechtstreeks het bloed in gaat" is echt grote onzin.
1. mdma komt in je maag, deel wordt afgebroken door zuren en verteringsenzymen;
2. deel wordt via de maag in bloed opgenomen maar vooral in de dunne darm wordt veel opgenomen;
3. lever vormt ook nog een blokade voordat stoffen naar hart (en hersenen) stroomt. Ook in de lever vindt gedeeltelijke afbraak plaats.
hij is duidelijk maar wat onzin aan het postenMarcel zei:Heb ik het hier over een naald....zucht??!! Waar heb jij het nou weer over?????? Leer eens lezen man!
![]()
![]()
spacekonijn zei:hij is duidelijk maar wat onzin aan het postenMarcel zei:Heb ik het hier over een naald....zucht??!! Waar heb jij het nou weer over?????? Leer eens lezen man!
![]()
![]()
Ik had je allang gebanned van me forumxtn zei:tweedeskundigelingen die aan schizofrenie lijden![]()
L-Mack zei:Héhé echt lachen wat ik hier allemaal lees![]()
Maar om terug op je vraag te komen Jeroen151, ik denk dat de beste manier om het snel te laten opkomen is, gewoon de pillen platdrukken tot poeder en in je drank doen. En zie dat je een lege maag hebt, dan verteert het sneller. Ik raad iedereen ten zeerste af van pillen te spuiten, te snuiven en in je reet te steken![]()
owja roaren een jointje roken om het sneller te laten werken is natuurlijk ook onzin
wouss zei:je kan het geloof ook in je reet stoppen, word het ook nog is beter opgenomen.