Is hij die kale brede meneer die overal probeert in te breken?mathijs zei:Ken je die gast...Evert, uit het programma "de inbreker" op nederland 2...die heeft op onze school drugsvoorlichting gegevenEcht een aardige gast.
als je met verslaafde mensen werkt die ervan af willen komen en soms/vaak diep in de goot zitten door schulden enzo, dan lijkt het me niet dat hij weer 'verlangen' zou opbouwen ofzo.caatje zei:kvind t moedig van je als je daarin gaat werken. Ben je niet bang voor terug naar af? Ik bedoel als je met echte verslaafde een persoonlijke band gaat opbouwen zou ik niet voor mezelf kunnen instaan. Ik zou dan enorm bang zijn om ook weer eens lekker te gaan gebruiken. Ben zelf nooit verslaafd geweest maar ik zou me dat zo voor kunnen stellen. Zoiets als de kat op t spek binden zeg maar
:thumbsupBombSki zei:als je met verslaafde mensen werkt die ervan af willen komen en soms/vaak diep in de goot zitten door schulden enzo, dan lijkt het me niet dat hij weer 'verlangen' zou opbouwen ofzo.caatje zei:kvind t moedig van je als je daarin gaat werken. Ben je niet bang voor terug naar af? Ik bedoel als je met echte verslaafde een persoonlijke band gaat opbouwen zou ik niet voor mezelf kunnen instaan. Ik zou dan enorm bang zijn om ook weer eens lekker te gaan gebruiken. Ben zelf nooit verslaafd geweest maar ik zou me dat zo voor kunnen stellen. Zoiets als de kat op t spek binden zeg maar
ik vind het juist erg goed dat je in de hulpverlening gaat werken, dat laat juist net zien dat je de verslaving hebt gehad en je leven weer begint. ik hoop voor je dat je werk kan doen wat je wil doen en dat je veel mensen zal helpen:thumbsup