Welke pil had je laatst?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Topria

Experimenterende gebruiker
Roze Red Bull. (1,5 maand geleden ondertussen haha)
Heb er wel een leuke ervaring mee gehad.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Licht gele 5 hoekige met aan ene kant een schedeltje en aan de andere kant de letters db. Morgen laat ik ze testen.

Bijlagen

• xxx.jpg
    xxx.jpg
    57,2 KB · Weergaven: 9
Laatst bewerkt:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Licht gele 5 hoekige met aan ene kant een schedeltje en aan de andere kant de letters dp. Zouden 300mg zijn. Morgen eerst maar even laten testen. Ben benieuwd.

Die miligrammen doen er niet toe en kunnen per batch verschillen. Speculeren over inhoud van de pillen is op DF niet toegelaten :wink:

lotske1984-

Wijs gebruiker
ik heb echt een gruwelijke verzameling opgebouwd aan "xtc" pillen(in flippo mappen), maar zo grappig als tegenwoordig kwam je ze jaren geleden nooit tegen. nog steeds geld dat elke stempel elke week andere pillen drukt, zorg dat je alles laat testen voordat je ze zelf gebruikt, laat staan advies geven hier.

een halve pil betekend niks hier op het forum, de de meesten zijn tegen het gebruik van zulke termen om hoeveelheden werkzame stoffen te adviseren.

testen is gratis voor je eigen veiligheid. je bent eigenlijk dom als je het niet doet.
Heb jij echt en verzameling van xtc pillen.?

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik zou dit topic persoonlijk gewoon lekker sluiten. Leidt alleen maar tot misinformatie en members die denken dat verschillende pillen verschillend in intensiteit zijn, terwijl de inhoud per batch kan verschillen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zou dit topic persoonlijk gewoon lekker sluiten. Leidt alleen maar tot misinformatie en members die denken dat verschillende pillen verschillend in intensiteit zijn, terwijl de inhoud per batch kan verschillen.
Goed punt. Thanks voor het melden, had dit topic niet scherp op het vizier.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik dacht dat we deze al gesloten hadden, blijkbaar niet.

Eens, geen enkele toegevoegde waarde dit topic. Haalt het niveau altijd naar beneden hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan