Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Hippie Langwaus

DF-koning
Pas je een beetje op jezelf dat je niet in een zwart gat beland?
Het ging al niet echt lekker ,ik denk niet dat je er nu iets recreatiefs uit kan halen.
Probeer een beetje op de rem te trappen bro.

Jointje Cookie
Ja, bedankt voor je advies en steun. 👍

Voel me vandaag inderdaad deels 'kunstmatig' goed.

Maar heb een paar dagen geleden juist besloten om eens een arts te bezoeken i.v.m. mijn gemoedstoestand. Iets wat al jaren niet is gebeurd, want ik kom nooit bij een arts. Ik ken deze arts dus ook niet.

spiet

Belezen gebruiker
Net 70mg pep naar binnen gezogen! Yup, weer aan de pep, maar wel een geheel andere vibe dan enkele weken terug... Sinds vanmiddag bezig aan een halve gram. Wou nog drie lijntjes tot morgen houden, maar na wat onderzoek bleek zowaar dat de crash minder erg is als ik ze nu nog zou bijnemen (ik bespaar jullie de hele uitleg, maar het verdict klonk logisch. Heb nog twee lijntjes dus!

Goeieavond trouwens!

transformated

Badass junkie
Ik heb ooit de fout gemaakt om een lijntje o-pce te snuiven, veel te kort na een lijntje pep... Conclusie: heel mijn maaginhoud eruit! Ik moest er gelukkig wel hard om lachen! 😅
Overgeven op opce is niet zo smakelijk. heb het een 2x gehad en de nasmaak kon me wel gestolen worden. Ahja lekker overgeven en dan er tegen aan als superman😁

ILoveRCs

Wijs gebruiker
afgelopen avond 1/3 van een scoop geprobeerd
Anesthetized voedings supplement met dit als inhoud
Bekijk bijlage 69927

advies was halve scoop echter ben ik erg voorzichtig geworden (lol dat was vroeger wel anders )

merkte niet heel veel anders behalve iets moeier in de avond maar nog niet echt meer slapen en snel uitgewerkt
ik ging om 2300 naar bed en werd 06:00 alweer wakker met dus wakker tussendoor

vanavond dus de recommend dose van een halve scoop

ANESTHETIZED

volledige scoop kijken hoe het nu gaat voor de 2 de nacht hoop weer op 9+ uur slaap
Zat net te lezen wat er in je supplement stack zit, en dat is een nice! lekker veel gaba en dopa. tenminste een die wat doet.. Phenibut en 98% L-DOPA verteld mij ook dat dit supplement waarschijnlijk niet uit Nederland komt

Ot: Pep en witte wijn. net een hele goede week achter de rug met een vriendin :grimacing:

LucidLucy

Verslaafde in herstel
ANESTHETIZED

volledige scoop kijken hoe het nu gaat voor de 2 de nacht hoop weer op 9+ uur slaap

Je bent je bewust van de withdrawal die phenibut met zich mee kan brengen?

Je spreekt over hoe blij je bent dat er veel veranderd is in een jaar. En dat je geen drugs meer kan gebruiken door je reguliere UC's. Is dit dan de weg die je in wilt slaan?

Doe je dit voor jezelf of puur om uit de gevangenis te blijven?

MR_CHIP

Badass junkie
ik doe dit pas een paar dagen ik stop er gewoon zo mee

nooit echt last gehad van ook maar iets van withdrawal ook niet toen kk dagelijks zopiclon 2x 7.5 deed tot soms 80mg.oxazepam voor paar dagen
en ik snap dat dit geen veilige denkwijze is maar tis mijn eigen besluit
doe dit nooit mij na

en tuurlijk wol ik dit niet blijven gebruiken daarom wil ik dit a.s donderdag gaan bespreken
antwoord op @LucidLucy

Bovenaan