Welke drugs gebruik jij op dit moment?

XMR

Wijs gebruiker
Mini joint van laatste beetje RS-11 (merk: Aardachtig) die ik nog had liggen.
Bekijk bijlage 65761
Ik betwijfel eerlijk gezegd of ik hem nu wel wil roken (was wel het plan), dus deze post is mogelijk misplaatst.

Ik kan iniedergeval met 99% zekerheid beloven dat hij in de komende 24 uur opgestoomd zal zijn.
Zoals beloofd: zojuist deze opgerookt tijdens een kleine wandeling.

SoulAssassins

Badass junkie
Goede morgen DF

Bakje koffie met grammetje Bali green en banaantje :)

Jointje Amnesia en wachten op onderdelen voor me Tomosje
Fijne zonnige dag iedereen!

SoulAssassins

Badass junkie
20mg lang oxy 15 mg kort
Voel helaas geen knikkebol effect meer.
20mg temazepam goodnight

Wat dus betekend ff pauze van die opiaten.leuk geweest.
Als 35mg bijna niets meer doet ben je een beetje de sigaar ,dus dat word broekspijpen dichtmaken en stuiteren.
Succes ik hoop voor je dat voortaan een beetje van de opiaten vandaan blijft.

Jointje Amni

N3K0

Badass junkie
Micro dosering. Amazonian mushrooms (2.5 uur geleden)
Net beetje opgeruimd in huis en kga nu lekker een jointje roken en een cappuccino drinken 😊

N3K0

Badass junkie
Gister overdosis gehad van de Lean… eerst 50ml (verhouding is 5ml = 20 mg codeine en 15mg promethzine. 5% alchohol.
Na 4 uur uitgewerkt dus dacht nog keer 50ml. Na half uur beginnen te wanen en hallucineren. Vrij angstig over het idee. Ademhaling stopte soms ook. Geslapen van 4 uur snachts tot 10 uur in de avond.

pas op met lean is mijn waarschuwing voor mensen die dit gebruiken.

ik wou dat ik joints/assies kon roken. Word daar helaas te zelfbewust angstig en onzeker van.
is daar een verschil mee met addibles toevallig?
of pure thc Olie ?

OT: 10mg snel oxy paar uur later nog 5mg snel.
ook uitgewerkt nu 20mg temazepam.
straks lekker slapen
Misschien gewoon niks gebruiken! 😇

Hansklok

Bewuste gebruiker
Als 35mg bijna niets meer doet ben je een beetje de sigaar ,dus dat word broekspijpen dichtmaken en stuiteren.
Succes ik hoop voor je dat voortaan een beetje van de opiaten vandaan blijft.

Jointje Amni
het mega heftige is niet meer zoals eerste paar keer.
Afgelopen weken niet elke dag gebruikt.

Maar gister wel beetje te gek gegaan met de hoeveelheden.
Ik moet denk ik wel dan
met de billen bloot. Ff van die opiaten afblijven iniedergeval.

nog ergers waar ik rekening mee moet houden aankomende dagen/weken? Zoals met de afkick verschijnselen ?

SoulAssassins

Badass junkie
het mega heftige is niet meer zoals eerste paar keer.
Afgelopen weken niet elke dag gebruikt.

Maar gister wel beetje te gek gegaan met de hoeveelheden.
Ik moet denk ik wel dan
met de billen bloot. Ff van die opiaten afblijven iniedergeval.

nog ergers waar ik rekening mee moet houden aankomende dagen/weken? Zoals met de afkick verschijnselen ?
Bij langwerkende kick meestal de WD in na 24 uur in theorie maar in de praktijk kick hij echt goed in bij 12 uur onthouding.
Dan is het gelijk een piek die 3 dagen aanhoud ,bij dag 4 word het merkbaar beter en vraagt je lichaam niet meer naar de Oxy dus juist dan moet je je verstand gaan gebruiken.
Want iedere afkick word alsmaar zwaarder en vooral mentaal kan je snel breken door slaapgebrek ,dus blijf goed in beweging en pak hoge dosis vitaminnen C.
Eet goed en drink goed ,dat is cruciaal want door juist goed te eten en te drinken verkort je de afkick aanzienlijk.
Ik wens je succes en je mag me een PM doen als je raad nodig heb van een ouwe Oxy en bruin junk.

Ot
Jointje Amnesia

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Dat ziet er wel goed uitt van mij was dit
Veel plezier :)

Als je praat kick hebt feel free to
gezellig kletsen in berichten 😊
Bekijk bijlage 65748
Ik zit eraan te denken om 1 keer een aantal gram te kopen ergens volgende week voor 1 Juli. Is 2mmc de moeite waard of niet echt? Ik heb geen verstand van 2mmc nog nooit in t echt gezien en vastgehouden. Is dit hoe goeie kristallen eruit zien?

Bovenaan