Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Excuses, misschien begrijp ik je verkeerd.

Ik dacht dat je vraag ging over 2mmc! Als het ging over 2cmc dan moet ik je het antwoord schuldig blijven want ik heb daar geen ervaring mee.

3cmc ooit wel eens geprobeerd, maar dat voelde niet goed. Chemisch ofzo, koppijn, etc. Kan het moeilijk uitleggen maar ik heb het bij die ene keer gelaten. En 2cmc dus nog nooit gedaan.
Dan laat ik het links liggen klinkt erg naar wat je hebt ervaren op 3cmc wat erg veel op 2cmc lijkt volgens het molecuul.

Hansklok

Bewuste gebruiker
begin van de avond 2mmc zo wat brand dit in de neus smerig ook.. jammer.
Overgegaan op paar puntjes coke
20 mg temazepam
In slaapgevallen wakker geworden met 5mg oxycodon en wat lean. Nu eindelijk ff een chilmodes.
Update van de 2mmc (3mmc) maarja markt is zo vervuild dat alles wat geadventeerd word als 3m 2m en eingelijk is. Maargoed even een app naar de dealer gedaan dat deze 3m niet lekker viel en ik er slecht op ging.
Scheen dus wat geelig te zijn kon jets met te veel zuurstof bij zijngekomen (zak opengelaten) of dat het laatste beetje was.
ik foto gestuurd is m binnen uur komen ophalen met de optie: geld terug / packie sos en 20 euro of nieuwe 3m (2m).

Soms ff vind ik het met dealers beetje spannend. Vergeet soms dat t ook gwn mensen zijn me ouders hadden het mis ahahaha. Zijn hartstikke aardige harde werkers
Komt ook binnen meteen even aai over de bol van me kat.

Ik ga nooit meer naar een andere plug 😇

de keuze die is gemaakt packie sos met 20 euro. 🎢

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Wachten tot een speed bommetje 70 mg (om 16:00 ingenomen) is uitgewerkt. Kan ik eindelijk gaan slapen.
Oh lekker ik gok dat je over een paar uur nog niet slaapt. Speed heb ik absoluut de meeste ellende meegemaakt. Altijd echt minimaal 24 uur wakker ook bij 1 dosis en daarna: slapen voor 1u -> moeten plassen en het riedeltje weer opnieuw waarbij ik echt soms wel 5-6 keer moest plassen. Speed nooit meer voor mij

JeetjeMineetje

Bewuste gebruiker
Oh lekker ik gok dat je over een paar uur nog niet slaapt. Speed heb ik absoluut de meeste ellende meegemaakt. Altijd echt minimaal 24 uur wakker ook bij 1 dosis en daarna: slapen voor 1u -> moeten plassen en het riedeltje weer opnieuw waarbij ik echt soms wel 5-6 keer moest plassen. Speed nooit meer voor mij
Speed wordt voor mij ook steeds meer een twijfelgeval.
Maar 24 uur niet kunnen slapen. Fucking hell! 😱
Gelukkig begint het bij mij inmiddels al uit te werken. Dus hopelijk straks slapie slapie.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Speed wordt voor mij ook steeds meer een twijfelgeval.
Maar 24 uur niet kunnen slapen. Fucking hell! 😱
Gelukkig begint het bij mij inmiddels al uit te werken. Dus hopelijk straks slapie slapie.
Hoe ik speed ervaarde is echt vrij simpel: come-up leuk, 1 uur achterlijk vol zitten van energie dat ik extreem nerveus werd van mijzelf. Daarna ineens een zieke crash gevolgd door paranoia van enkele uren. En daarna dus dat verhaal van slapen pissen slapen pissen. Ik heb t 3 keer moeten gebruiken en 3 keer precies dit alle 3 de keer mee moeten maken om te zeggen nee niks voor mij. En t erge is nog er zal vast nog wel een keer komen dat ik t nog een keer ga proberen maar ik denk dat t weer t zelfde gaat eindigen. Oja en t ergste nog. Die droge mond ervan. Maar echt ander niveau. Als ik een hap zand zou nemen zou het nog hydraterender aanvoelen als wat ik bij speed heb ervaren. Wajow abnormaal.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
En de paranoia was ook de ergste scneario's in mn hoofd halen, soort negatieve stem continue in mn hoofd hebben: ze denken raar over je, je spoort niet, je doet raar. Niet fijn kan ik je zeggen. Extreem trillerig en achteromkijkend.

JeetjeMineetje

Bewuste gebruiker
En de paranoia was ook de ergste scneario's in mn hoofd halen, soort negatieve stem continue in mn hoofd hebben: ze denken raar over je, je spoort niet, je doet raar. Niet fijn kan ik je zeggen. Extreem trillerig en achteromkijkend.
Sommige dingen die je noemt zijn heel pijnlijk herkenbaar. Door die paranoia heb ik ook geen goed beeld hoe ik nou daadwerkelijk overkom op speed.
Bij bommetjes van meer dan 50 mg in ieder geval.
En inderdaad, ik kon daarnet ook niet echt in slaap vallen. (zucht)

Bovenaan