Welke drugs gebruik jij op dit moment?

KoningToto

Bewuste gebruiker
Met een bakje halfvolle kwark en een Espresso aan het wakker worden. Voor mn gevoel goed geslapen (relatief gezien natuurlijk).

Was super leuk en lekker hoor gister die 2mmc samen met mn vriendin, maar vind het ook altijd ergens weer fijn om voorlopig niet bezig te hoeven zijn met (hard)drugs, geeft rust ofzo.

SoulAssassins

Badass junkie
Jij denkt dat ik takken in m'n grinder gooi! @Soulassasins . Ik ben eerst de hele top aan het ontleden voor die in de grinder gaat. Alle takjes eruit en bladeren, die spaar ik op voor edibles oid.

Wel rot van die hoofdpijn!

Ot:

Zelfde recept..
Nee dat dacht ik niet van jou maar zie veel mensen gewoon wat erin droppen en dan roken ,ik doe ook alles scheiden.
Maak ook poedergruis uit hele kleine topjes ,die ik later activeer voor een cake oid.

Jointje Cali gruis nu :)

FerdFatoehaus

Badass junkie
Jij denkt dat ik takken in m'n grinder gooi! @Soulassasins . Ik ben eerst de hele top aan het ontleden voor die in de grinder gaat. Alle takjes eruit en bladeren, die spaar ik op voor edibles oid.

Wel rot van die hoofdpijn!

Ot:

Zelfde recept..
Dat doe ik ook met mijn takjes. Tijd om weer eens wat te bakken.

OT: haze gruis jointje
Ik heb heel veel takjes en bladeren voor jullie

Raver

Badass junkie
Ik heb ook zin in Ketamine !! Heb nog wat liggen maar ik heb nog geen toestemming ervoor!

Ot: Dark Cherry, Cali premium flower van de coffeeshop.

En Desloratadine 5mg , pollen zijn echt intens vandaag.

StraatPiraat

Badass junkie
Er zit een splinter in mn voet waardoor mijn ventilator stuk is gegaan en het in huis veel te warm is.
Ik kan niet precies uitleggen waarom maar dit is een oorzaak gevolg verband zeker weten.

StraatPiraat

Badass junkie
Dit kan in mijn voordeel werken want als mijn hypothese klopt dan blijft mijn huis warm in de winter zolang ik die splinter in mijn voet laat zitten.

De laatste paar keer met verschillende soorten drugs was het om verschillende redenen steeds "net niet" qua gevoel/werking. Maar dit weekend met die 4M eindelijk weer eens een keer dat het bij ons allebei goed valt, we er goed in zitten en echt weer zo'n ouderwets "speciaal weekend" hebben samen😇🥰
Maar komt misschien ook omdat vriendlief er dit keer geen alcohol bij drinkt, dat scheelt blijkbaar erg veel🙈

Bovenaan