Ik ben zeer hoofdpijn gevoelig dus helaas geen grinder voor mij ,het kleinste takje kan al voor een slechte dag zorgen bij mij.
Dat doe ik ook met mijn takjes. Tijd om weer eens wat te bakken.Alle takjes eruit en bladeren, die spaar ik op voor edibles oid.
Nee dat dacht ik niet van jou maar zie veel mensen gewoon wat erin droppen en dan roken ,ik doe ook alles scheiden.Jij denkt dat ik takken in m'n grinder gooi! @Soulassasins . Ik ben eerst de hele top aan het ontleden voor die in de grinder gaat. Alle takjes eruit en bladeren, die spaar ik op voor edibles oid.
Wel rot van die hoofdpijn!
Ot:
Zelfde recept..
Jij denkt dat ik takken in m'n grinder gooi! @Soulassasins . Ik ben eerst de hele top aan het ontleden voor die in de grinder gaat. Alle takjes eruit en bladeren, die spaar ik op voor edibles oid.
Wel rot van die hoofdpijn!
Ot:
Zelfde recept..
Ik heb heel veel takjes en bladeren voor jullieDat doe ik ook met mijn takjes. Tijd om weer eens wat te bakken.
OT: haze gruis jointje
Wij gaan jou vanaf nu op dit forum gewoon hasjpijpje noemen denk ik200 mg super polm hasj met een pijpje gerookt
Hier bommetje van 175mg en 60mg nasaal, kan ik er weer even tegenaan 😅150mg 4mmc nasaalen orange bud joint
Heel netjes. Wel weer 10 minuten voor saus staan wachten maar het kan nog veel erger met dealers🤣Hier bommetje van 175mg en 60mg nasaal, kan ik er weer even tegenaan 😅
Wel netjes van hem dat vrouwen voorgaan met bezorgen en hij eerst hier kwam en toen naar jou😅
Heel netjes. Wel weer 10 minuten voor saus staan wachten maar het kan nog veel erger met dealers🤣
Ik ben open en eerlijk zowel tegen anderen als voor mezelf
Vrouw en ik hebben besloten een halfje wit te roken na ruim 4 maanden onthouding
Coke herkomst Bolivia 2 sample
Super sterk en zit stijf in me stoel maar toch chill samen met de vrouw
Bekijk bijlage 65584
Jointje Cali erbij Cheers!
HerhaalreceptjeNog maar paar nakkies 4m naar binnen gemikt