Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Ekstacie

Experimenterende gebruiker
Nog wakker van de amfetamine, had nog wat klaar liggen maar heb de verleiding weerstaan en het weer terug in het zakje gedaan :)

BrieMetDeBril

Badass junkie
30mg Valium en paar 8.6 extreme, flesje wijn kan ook nog open

Off topic, ben gestopt met die rot risperidon. Werd er zo lam van en depressief, impotent ook nog. Nou dan houd t bij mij snel op met die troep.
Nou, door de drukke dag en combinatie biertjes met de Valium denk ik dat ik nog geen uur later sliep. Wel eens een keer lekker vroeg kunnen slapen.

OT koffie

Raver

Badass junkie
Vrije dag; laatste vrije dag. Geen plannen vanmiddag, regen buiten. Spierpijn door heel me lijf dus bij deze heb ik even m'n excuses uitgeschreven om 'n hasj jointje te mogen draaien van mezelf.

Dus hasj

Donna

Gestart met kater. Dus inmiddels 2 rivotril, 10 oxy, paracetamol en om 15.30 voor t eerst mespuntje kanna. Doet niks volgens mij.
Ook 3 fmp of zoiets in huis maar dat bewaar ik voor als ik met kids met met hun dope-vrienden ben.
Één ervan slikt alles dus kan ik zien of het safe is en wat voor effect.
Oh en slokje lekkere Poolse wodka-likeur.
Microdoseren noem ik dat tegen de ellende van "eigenlijk" 3 weken oxycodon-clean. Alleen dat clean is relatief.
Heb restjes gehamsterd voor noodgevallen.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Gestart met kater. Dus inmiddels 2 rivotril, 10 oxy, paracetamol en om 15.30 voor t eerst mespuntje kanna. Doet niks volgens mij.
Ook 3 fmp of zoiets in huis maar dat bewaar ik voor als ik met kids met met hun dope-vrienden ben.
Één ervan slikt alles dus kan ik zien of het safe is en wat voor effect.
Oh en slokje lekkere Poolse wodka-likeur.
Microdoseren noem ik dat tegen de ellende van "eigenlijk" 3 weken oxycodon-clean. Alleen dat clean is relatief.
Heb restjes gehamsterd voor noodgevallen.
Drie weken is best mooi hoor!

Mag ik vragen waarom je restjes aan kant houdt? Het lijkt , misschien onterecht, dat je ergens nog niet 100% wil stoppen aangezien de mogelijkheid om te gebruiken nog ergens in je hoofd dwaalt. Hoop dat ik het verkeerd heb en je het tegendeel kan bewijzen.

Donna

Drie weken is best mooi hoor!

Mag ik vragen waarom je restjes aan kant houdt? Het lijkt , misschien onterecht, dat je ergens nog niet 100% wil stoppen aangezien de mogelijkheid om te gebruiken nog ergens in je hoofd dwaalt. Hoop dat ik het verkeerd heb en je het tegendeel kan bewijzen.
Het is al de 2de keer stoppen. 1ste keer was 7/8 jaar 180mg per dag.
Maar ik functioneer niet lekker dus ook toen had ik achtergehouden.

Wat van pas kwam toen ik er voor mijn dochter wilde zijn toen haar vader stierf aan kanker. Moesten veel op pad en op oxy ben ik zowel fysiek als mentaal actief.
Daarna weer gaan misbruiken tot op was. Was toen maar dik 2 jaar en slechts 40/60mg per dag op het laatst.

Maar dan kon ik "leuke" dingen doen met dochter, zoals kamperen, uit eten, winkelen whatever.

Daarom ook nu weer resten gekweekt want soms ook zoveel pijn in bekken en benen dat ik wat achter de hand wil hebben.

Maar nog steeds op zoek naar een "cure to save all". Heb meer dan 40 jaar aan drugsmisbruik achter me.

Bovenaan