Paranoize.
Badass junkie
Dikke Jerry in de ochtend houd me rustig
Heftig man, take care of yourself 🚀350ug ALD-52 400ug 2c-e-nbome, 12mg 3-MeO-PCP , met kanon biertje .
En zo wat ballonnen 😉
Thanks will do!!Indica zonder tabak.
Heftig man, take care of yourself 🚀
Wanneer gaan wij nou eens drankje doenDeze uiteraard nog van gisteren
Bekijk bijlage 47731
Ik denk dat ik bij deze het bubbelseizoen ook maar vast officieel open😍
Sneeeheeel!Wanneer gaan wij nou eens drankje doen
Take your time babySneeeheeel!
Pofff dat lijkt mij heerlijk met al die downers..350ug ALD-52 400ug 2c-e-nbome, 12mg 3-MeO-PCP , met kanon biertje .
En zo wat ballonnen 😉
Immers volle maan , beste tijd om te trippen![]()
Ouwe snoeper!Wanneer gaan wij nou eens drankje doen
Tijd dat je eens leert fijnproeven, dit merk en smaken zijn echt kut! Enja heb echt kennis van zaken hier.
Zij is van mij!Ouwe snoeper!
Zijn toch behoorlijke dosissen aan het worden. ..geen last van black outs?80mg Oxycodone ergens in de ochtend/gisterochtend. 2 uurtjes geleden 40mg Zolpidem + 4mg Lorazepam.
Maar dan val je toch gewoon in slaap?3 mg lorazepam recreatief
Maar dan val je toch gewoon in slaap?
Heeft lorazepam nog effect, of al alternatieven in zicht?3 mg lorazepam recreatief
Ja klopt. Of soms ook euforie bij mij. Alhoewel ik deze keer heel versufd verging van mijn maag.Maar dan val je toch gewoon in slaap?
Heb afgelopen weken flink geminderd en zelfs goeie dagen gehad zonder lorazepam. Ben nu wel meer wiet aan het gebruiken. Ik voel me een beetje in een sfeer dat ik gebruikend de komende tijd doorheen wil gaan. Net 1 mg lorazepam genomen om in plaats van wiet te nemen.Heeft lorazepam nog effect, of al alternatieven in zicht?
Wauwie! Wat een heerlijke beleving. Ik heb nog nooit aan de pyschidelia gezeten. Heb jij wat ideetjes wat ik kan gebruiken als? Zoals je mn naam ziet Mr. starterNou, daar gaat ie dan.. Vandaag m'n eerste microdosering lsd druppeltjes.
Nu gaan ervaren de komende tijd wat het verschil is met microdoseren truffels. 😊
Ik begin voorzichtig. (gevoelig typje 😅)
En voor het eerst in m'n leven lsd in m'n systeem, ookal zijn het maar 2 druppels. 😉
OT: 2 druppels microdosering lsd
En een bakkie koffie.
Fijne dag! 🤗
*is weer enorm nieuwsgierig*
Edit: Het is nu 14:00 uur en ik neem wel iets subtiels waar.
De wind voelt fijn langs m'n huid, de zon voelt aangenamer, ik vind ineens een grote boom erg mooi.
Er komt een glimlach op m'n gezicht, wanneer ik een hommeltje in een bloem druk bezig zie en ik krijg ineens de neiging om even te huppelen, wanneer ik goede muziek in m'n oortjes hoor tijdens een extra wandeling met m'n hondje.
En ik zie overal kleine dwergjes rondrennen... Nee hoor dat laatste niet... ze liggen gewoon te zonnen. 😂

morgen naar Thunderdome!! 
Genieten maat!!!!!Wietmorgen naar Thunderdome!!
![]()