Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Don Draper

Badass junkie
Maar dan val je toch gewoon in slaap?
Ja klopt. Of soms ook euforie bij mij. Alhoewel ik deze keer heel versufd verging van mijn maag.
Heeft lorazepam nog effect, of al alternatieven in zicht?
Heb afgelopen weken flink geminderd en zelfs goeie dagen gehad zonder lorazepam. Ben nu wel meer wiet aan het gebruiken. Ik voel me een beetje in een sfeer dat ik gebruikend de komende tijd doorheen wil gaan. Net 1 mg lorazepam genomen om in plaats van wiet te nemen.

Ben zwak de laatste tijd.

Laatst bewerkt:

Mr. Starter

Newbie
Nou, daar gaat ie dan.. Vandaag m'n eerste microdosering lsd druppeltjes.
Nu gaan ervaren de komende tijd wat het verschil is met microdoseren truffels. 😊

Ik begin voorzichtig. (gevoelig typje 😅)
En voor het eerst in m'n leven lsd in m'n systeem, ookal zijn het maar 2 druppels. 😉

OT: 2 druppels microdosering lsd
En een bakkie koffie.

Fijne dag! 🤗
*is weer enorm nieuwsgierig*

Edit: Het is nu 14:00 uur en ik neem wel iets subtiels waar.
De wind voelt fijn langs m'n huid, de zon voelt aangenamer, ik vind ineens een grote boom erg mooi.
Er komt een glimlach op m'n gezicht, wanneer ik een hommeltje in een bloem druk bezig zie en ik krijg ineens de neiging om even te huppelen, wanneer ik goede muziek in m'n oortjes hoor tijdens een extra wandeling met m'n hondje.
En ik zie overal kleine dwergjes rondrennen... Nee hoor dat laatste niet... ze liggen gewoon te zonnen. 😂
Wauwie! Wat een heerlijke beleving. Ik heb nog nooit aan de pyschidelia gezeten. Heb jij wat ideetjes wat ik kan gebruiken als? Zoals je mn naam ziet Mr. starter

V

Verwijderd lid 24178

Gast
Halve liter benzie + 30mg dex
*taxiet naar de start baan*

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan