Ojeej wat ben je morgen van plan dan! 😜Hou het rustig , morgen word mijn úit mijn bol' dag :P
Nu wat oxycodon , clonazepam en whiskey. Zo richting bed
Haha dissociative rc's, nbome's (25e met 25i ), drank , oxycodon, clonazepam, en FXE klein beetje van proberenOjeej wat ben je morgen van plan dan! 😜
Heb je wel eens keta met oxy en clona gecombineert? Ik voelde me toen echt super chill mann, iigv genietze alvast morgen! 😎Haha dissociative rc's, nbome's (25e met 25i ), drank , oxycodon, clonazepam, en FXE klein beetje van proberen
Ja best vaak 2 ervan neem ik dagelijks, de ketamine is wat duur 3-ho-pcp of o-pce etc is een erg relaxte combinatie inderdaad 😉Heb je wel eens keta met oxy en clona gecombineert? Ik voelde me toen echt super chill mann, iigv genietze alvast morgen! 😎
Hoe veel mg?bom 3m
250Hoe veel mg?
Lekker he, ik kon niet slapen van de benzo dus ben ook maar begonnen
Ah okeey niceLekker he, ik kon niet slapen van de benzo dus ben ook maar begonn
Niet hypnotisch helaas daarom minder geschikt / niet geschikt om mee te slapen. Tenzij de tolerantie erg laag is misschien dan wel.Halve mg flunitrazolam genomen, slaperig maar niet kunnen slapen. Dan maar wat 3mmc..
Thanks. Hoelang duurt het voor die flunitrazolam uitwerkt?Niet hypnotisch helaas daarom minder geschikt / niet geschikt om mee te slapen. Tenzij de tolerantie erg laag is misschien dan wel.
Enjoy the 3mmc
Haha top foto! Safety first.
RT x 2Pinot grigio
Echt serieus chill plaza daar
Met energy en lekkerbek!3 mg lorazepam recreatief