Welke drugs gebruik jij op dit moment?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Had om ± 19.00 een bommetje genomen met 100mg 3-CMC.
En om ± 00.00 uur nog eens 50mg boof 3-CMC er bij. Bij boofen of snuiven (1x gedaan NEVER again!) duurt het veel koerter maar ook heviger.,😍

Oh en natuurljk al 2 joints over de avond, straks nog 1.

Laatst bewerkt:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Heb je wel eens keta met oxy en clona gecombineert? Ik voelde me toen echt super chill mann, iigv genietze alvast morgen! 😎
Ja best vaak 2 ervan neem ik dagelijks, de ketamine is wat duur 3-ho-pcp of o-pce etc is een erg relaxte combinatie inderdaad 😉
En thanks gaat lukken, alleen het slapen lukt niet lol. Te lang geslapen gister weer een uur of 15-17 toch maar eens met de arts bespreken. Zelfs toen ik 50-60mg diazepam dagelijks had sliep ik normaal rond de 10 uur.

Jij ook een mooie zondag toegewenst!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Nu 10mg oxycodon, over paar uur FXE , 25e , 25i, 3-ho-pcp, bier , clonazepam en zie verder wel. Niet te bond maken moet daarna (hoewel pas rond 5-6 uur gok ik) met een trein namelijk.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Gister de laatste DMXE en 4-MMC (en beetje alcohol en 3-HO-PCP), een van de leukste dagen van mijn leven. DMXE werkt beter tegen stim comedowns dan phenibut en heroine samen.

On-ge-lovelijk. Zou me nu kut moeten voelen, maar nope. Afterglow.

DMXE is by far de leukste drug die ik ooit heb gedaan. GHB, Heroine en MDMA komen niet eens in de buurt. Nog eens legaal ook.

Laatst bewerkt:
Bovenaan