Plucky Duck
Wijs gebruiker
Goedemorgen, wake and bake
ik doe met je mee met een kopje koffie en eenGoedemorgen, wake and bake

Opm
Zeg dat wel!
We kunnen haast een apart topic over unseren Max Verstappen opstarten....
Maar de beste kaarten liggen bij hamilton vrees ik.
Zijn auto is een tikje sneller en als je nagaat dat er vaak een tijdsverschil van 1/1000 van een seconde ronden tijd tussen die twee ligt....
Senseo met sigaret-roerstokje? 😁Een senseo en dalijk een sigaretje.
Wat doen die zuigtabletten eigenlijk? Voel je er iets van of ben je gewoon gestopt met roken hahaBeetje gamen en nicotine zuigtablet.
Lijntje O-pce om wakker te komen.
Vandaag een mooie dag ivg met gister toen ik met de fiets in de gietende regen om 5u in de ochtend en rukwinden naar me werk ging en terug.
Reken er maar op dat je vandaag igg niet kunt/mag autorijden.goede morgen!
lekker bakkie koffie,
gisteren echt super dom gedaan met 4mg etizolam…
ben echt superduf iemand einig idee wanneer die dufheid weer een beetje weg is? 😅
Herkenbaar😊, gisteren veel te veel door elkaar genuttigd. Niet alleen link maar het een ander heft elkaar ook op of verzwakt de werking. Werd om 02:10 uur knettervaag wakker in de bank...goede morgen!
lekker bakkie koffie,
gisteren echt super dom gedaan met 4mg etizolam…
ben echt superduf iemand einig idee wanneer die dufheid weer een beetje weg is? 😅
Nee ben op dieet hahaSenseo met sigaret-roerstokje? 😁
Anders zit ik weer te kettingroken.Wat doen die zuigtabletten eigenlijk? Voel je er iets van of ben je gewoon gestopt met roken haha
Hebbie het nou over jonko of peuken waar je mee wilt stoppen?Jointje die ik vanochtend liet liggen. Merk dat ik veel gerookt heb gisteren. Toch wel echt een genot als ik andere drugs op heb..
Maar nu... arm keeltje van me :'(
Tijd om weer een gedegen plan voor mijzelf te stellen en mijn mindset weer aan te scherpen met betrekking tot stoppen
Kutvaporizer? Dat merk ken ik niet 🤣Wordt eigenlijk wel snel allebei tenzij ik iets van een kutvaporizer zou halen.
Ik was gestopt met roken, maar ging dan soms blowen. Dat werd na een paar maanden soms ook roken met alcohol in het weekend, naar nu weer doordeweeks ook regelmatig weer roken.
Ow dan laat ik deze, als tmeer rilatine effect is n minder pep/mdma. Daar heb ik 4f-mph voor, als potente rilatine rc. 4-fma is echt wel pep effecten met ook werking op je serotonine.Ja het is fijn spul, maar zeker niet recreatief. Nog eerder ritalin dan pep durf ik zelfs wel te zeggen. Als het al serotonine los laat is dit echt verwaarloosbaar. Je krijgt er ook letterlijk geen kater van, 's avonds een biertje of een jointje is wel aan te raden in verband met de na stimulatie. Rond bedtijd kan je ook wel gewoon slapen.
Ik gebruik het ongeveer 1x per 2 weken.
Vaporizer is best dikke primaaaaWordt eigenlijk wel snel allebei tenzij ik iets van een kutvaporizer zou halen.
Ik was gestopt met roken, maar ging dan soms blowen. Dat werd na een paar maanden soms ook roken met alcohol in het weekend, naar nu weer doordeweeks ook regelmatig weer roken.
Ah ja vet herkenbaar, ben ook heel lang gestopt en daardoor ben ik juist (te?) veel gaan blowen en nu allebei😂 ken je dat plan van jou even doorsturen ofzo?Wordt eigenlijk wel snel allebei tenzij ik iets van een kutvaporizer zou halen.
Vooral voortbouwen op eerdere succesjes, hoe klein ook. Ik weet van mijzelf inmiddels dat ik maanden gestopt kan blijven, nu de uitdaging voor mijzelf om roken los te koppelen van ander gebruik. Dat zou ik het mooist vinden op het moment.Ah ja vet herkenbaar, ben ook heel lang gestopt en daardoor ben ik juist (te?) veel gaan blowen en nu allebei😂 ken je dat plan van jou even doorsturen ofzo?
Was van de week ook zo'n topic over tabakvervangers geopend....... Wel dikke slappe lul maar wel een middenweg misschien?
Maar moet zeggen, peukies tijdens trips en drugs zou ik ook niet kunnen missen eigenlijk. Of op het terras (lees mij nou in drie zinnen van "haha moet ook stoppen" naar "haha kan niet" gaan ook, kut verslaving).
Sta je dit nu te vragen in de gal & gal?Welke wodka moet ik kopen bij de Gall & Gall?
Huh ik denk dat dat zuigt. Er is net een zieke nieuwe stim op de markt gekomen (3-MMA). zegmaar de amphetamine variant van 3-MMC (veel leuker dan die kut 3-MMC).
Huh ik denk dat dat zuigt. Er is net een zieke nieuwe stim op de markt gekomen (3-MMA). zegmaar de amphetamine variant van 3-MMC (veel leuker dan die kut 3-MMC).
Maar maak me wel zorgen over neurotoxicity bij 3-MMA.
nee nee maar wou een break van bier.Sta je dit nu te vragen in de gal & gal?
Ik ben geen wodka kenner, dus ik zeg ogen dicht en eentje uitkiezen
OT: Wijntje. Krachten sparen voor morgen