Welke drugs gebruik jij op dit moment?

BraboF

Badass junkie

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Lijntje O-pce om wakker te komen.
Vandaag een mooie dag ivg met gister toen ik met de fiets in de gietende regen om 5u in de ochtend en rukwinden naar me werk ging en terug.

Ja toch was me dat een partij nattigheid. Deze morgen kip aan het spit gehaald met de fiets. Genieten met die zon!

Dude81

Bewuste gebruiker
goede morgen!
lekker bakkie koffie,
gisteren echt super dom gedaan met 4mg etizolam…
ben echt superduf iemand einig idee wanneer die dufheid weer een beetje weg is? 😅
Herkenbaar😊, gisteren veel te veel door elkaar genuttigd. Niet alleen link maar het een ander heft elkaar ook op of verzwakt de werking. Werd om 02:10 uur knettervaag wakker in de bank...

Dat doen we dus niet meer, less is more😉. Nu 150 mg tramadol op en ik voel me heerlijk zorgeloos en relaxt😁

ljuv

DF-koningin
Jointje die ik vanochtend liet liggen. Merk dat ik veel gerookt heb gisteren. Toch wel echt een genot als ik andere drugs op heb :hearteyes: ..
Maar nu... arm keeltje van me :'(

Tijd om weer een gedegen plan voor mijzelf te stellen en mijn mindset weer aan te scherpen met betrekking tot stoppen

Hebbie het nou over jonko of peuken waar je mee wilt stoppen?

MaddMonkey

Badass junkie
Wordt eigenlijk wel snel allebei tenzij ik iets van een kutvaporizer zou halen.
Ik was gestopt met roken, maar ging dan soms blowen. Dat werd na een paar maanden soms ook roken met alcohol in het weekend, naar nu weer doordeweeks ook regelmatig weer roken.

Nihilist88

Badass junkie
Ja het is fijn spul, maar zeker niet recreatief. Nog eerder ritalin dan pep durf ik zelfs wel te zeggen. Als het al serotonine los laat is dit echt verwaarloosbaar. Je krijgt er ook letterlijk geen kater van, 's avonds een biertje of een jointje is wel aan te raden in verband met de na stimulatie. Rond bedtijd kan je ook wel gewoon slapen.

Ik gebruik het ongeveer 1x per 2 weken.
Ow dan laat ik deze, als tmeer rilatine effect is n minder pep/mdma. Daar heb ik 4f-mph voor, als potente rilatine rc. 4-fma is echt wel pep effecten met ook werking op je serotonine.

ljuv

DF-koningin
Wordt eigenlijk wel snel allebei tenzij ik iets van een kutvaporizer zou halen.
Ik was gestopt met roken, maar ging dan soms blowen. Dat werd na een paar maanden soms ook roken met alcohol in het weekend, naar nu weer doordeweeks ook regelmatig weer roken.
Ah ja vet herkenbaar, ben ook heel lang gestopt en daardoor ben ik juist (te?) veel gaan blowen en nu allebei😂 ken je dat plan van jou even doorsturen ofzo?
Was van de week ook zo'n topic over tabakvervangers geopend....... Wel dikke slappe lul maar wel een middenweg misschien?
Maar moet zeggen, peukies tijdens trips en drugs zou ik ook niet kunnen missen eigenlijk. Of op het terras (lees mij nou in drie zinnen van "haha moet ook stoppen" naar "haha kan niet" gaan ook, kut verslaving).

MaddMonkey

Badass junkie
Ah ja vet herkenbaar, ben ook heel lang gestopt en daardoor ben ik juist (te?) veel gaan blowen en nu allebei😂 ken je dat plan van jou even doorsturen ofzo?
Was van de week ook zo'n topic over tabakvervangers geopend....... Wel dikke slappe lul maar wel een middenweg misschien?
Maar moet zeggen, peukies tijdens trips en drugs zou ik ook niet kunnen missen eigenlijk. Of op het terras (lees mij nou in drie zinnen van "haha moet ook stoppen" naar "haha kan niet" gaan ook, kut verslaving).
Vooral voortbouwen op eerdere succesjes, hoe klein ook. Ik weet van mijzelf inmiddels dat ik maanden gestopt kan blijven, nu de uitdaging voor mijzelf om roken los te koppelen van ander gebruik. Dat zou ik het mooist vinden op het moment.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Huh ik denk dat dat zuigt. Er is net een zieke nieuwe stim op de markt gekomen (3-MMA). zegmaar de amphetamine variant van 3-MMC (veel leuker dan die kut 3-MMC).

Maar maak me wel zorgen over neurotoxicity bij 3-MMA.

Schijnt extreem neurotoxisch te zijn en neigt qua werking en neurotoxiteit naar PMMA.

Bovenaan