Welke drugs gebruik jij op dit moment?

UmbraVitae

Bewuste gebruiker
Halfuurtje geleden reeds flualprazolam 1mg genomen, omdat er nog steeds zo'n wakkere energie door mn lichaam gaat vd de 4fma en zou nog is willen slapen. Normaal vlak voor slapen oftewel clonazolam of Flunitrazolam. Met deze laatste geeen fijn slaapeffect gehad, brak dag erna, dus als deze vandaag ook hun werk niet doen, de plee in ermee.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Zojuist voor het eerst Salvia gerookt.
4 pogingen gedaan en bij de 1e 2 pogingen gebeurde er vrijwel niets. Bij de 3 en 4 al een stuk meer, waarbij ik bij de 4e poging voor het eerst even weg was.

Hele bijzondere en aparte ervaring moet ik zeggen. Ik kan het ook nog niet omschrijven of wellicht wel nooit, maar het is een hele nieuwe ervaring vergeleken met lsd, 2-cb of truffels. Een vrijwel directe ego-dood is waar het mee begint en dat roept gelijk vragen op. Door de korte duur ben ik soms zo “lang” bezig met het begin uitvogelen, dat de trip daarna alweer over is. Merkte wel dat het de 4 keer al beter ging doordat ik dingen leerde van de 3e poging. Zo vermoed ik dat het wel even opbouwen en “trainen” is. Je leest genoeg bad trip verhalen van Salvia, dus ik ga dit rustig aan opbouwen.

Met truffels en lsd zie ik dingen of spelen zich altijd dingen af. Nu met salvia speelden zich geen dingen af, maar was ik die dingen. Dit zorgt direct voor een hele andere realiteit en intensiteit, waarvan je direct bent vergeten dat het een neppe realiteit is. Doordat het ook dissocatief werkt, werkt spraak slecht of niet, je zicht in het begin niet en je gehoor soms anders, hierdoor kan het al snel overweldigend of beangstigend zijn heb ik gemerkt.

Al met al heel interessant en bijzonder. Ben al direct onder de indruk en ga zeker eens in de toekomst verder experimenteren!

Hagedisje

Belezen gebruiker
4-mmc, ghb en rode wijn. Mn partner in crime van vanavond was al bezig sinds gisteravond dus ben in mn eentje geëindigd😭 Duurt nog wel ff voordat ik kan slapen ben ik bang
In je eentje chillen of je het wilt noemen is toch ook heerlijk!! Ik zit ook heerlijk te genieten terwijl mijn partner al ff op bed ligt.

prinse

Experimenterende gebruiker
In je eentje chillen of je het wilt noemen is toch ook heerlijk!! Ik zit ook heerlijk te genieten terwijl mijn partner al ff op bed ligt.
Mwahh ik ben niet thuis dus lig nu in bed in de logeerkamer van een vriendin dus kan niet echt mn ding doen😅

Anderemaan

Wijs gebruiker
6 lijntjes coke (20mg). 2 gram phenibut en 1 biertje.

Klinkt heftig maar die totaal 120mg coke valt wel mee. Kan me niet voorstellen dat mensen een halve gram wegwerken op een avond.

En 4e dag geen wiet zit er op. En dat terwijl iedereen vandaag blowde en ik natuurlijk disinhibition ervaarde. Dus ondanks de slechte combi toch relatief beschaafd en trots. Hoe gek dat ook klinkt.

Heb een goed gevoel over het stoppen met wiet, had zelfs nu vol in de afkick geen behoefte. Ben er ook echt klaar mee. Al die angst dagelijks, al die rook in mijn longen en al die luiheid. Met mijn 7 dagen 60 uur per week werken wil ik ook even helder zijn.

Nu lekker slapen, dood moe en al lang uitgewerkt (behalve phenibut natuurlijk want dat duurt soms wel 40 uur (reageer heel heftig erop)).

Hopelijk eindelijk lekker slapen na nachtenlang afkick met intens dromen en wakkerworden badend in sweet. Klinkt gek maar wiet is voor mij de hardest of hardest drugs van allemaal. Zelfs GHB is schattig. Al 2 jaar elke seconde van de dag hallucineren (weed is psychedelic for me, even when I quit for a week I still hallucinatie). Soort a typische HPPD..

Goodnight

Anderemaan

Wijs gebruiker
6 lijntjes coke (20mg). 2 gram phenibut en 1 biertje.

Klinkt heftig maar die totaal 120mg coke valt wel mee. Kan me niet voorstellen dat mensen een halve gram wegwerken op een avond.

En 4e dag geen wiet zit er op. En dat terwijl iedereen vandaag blowde en ik natuurlijk disinhibition ervaarde. Dus ondanks de slechte combi toch relatief beschaafd en trots. Hoe gek dat ook klinkt.

Heb een goed gevoel over het stoppen met wiet, had zelfs nu vol in de afkick geen behoefte. Ben er ook echt klaar mee. Al die angst dagelijks, al die rook in mijn longen en al die luiheid. Met mijn 7 dagen 60 uur per week werken wil ik ook even helder zijn.

Nu lekker slapen, dood moe en al lang uitgewerkt (behalve phenibut natuurlijk want dat duurt soms wel 40 uur (reageer heel heftig erop)).

Hopelijk eindelijk lekker slapen na nachtenlang afkick met intens dromen en wakkerworden badend in sweet. Klinkt gek maar wiet is voor mij de hardest of hardest drugs van allemaal. Zelfs GHB is schattig. Al 2 jaar elke seconde van de dag hallucineren (weed is psychedelic for me, even when I quit for a week I still hallucinatie). Soort a typische HPPD..

Goodnight
Was die wow negative of positive @Salvia hahaha

Bovenaan