De Apotheker
Badass junkie
35 mg 3-fa
@Roze Olifant
Aangezien jij graag corona drinkt, ga ik nog 1tje drinken.
Ik ken iemand die verslaafd was aan oxycodone en heeft al een paar keer 3-ho-pcp en o-pce genomen als ie een dosis oxy niet nam of een lagere dosis. Toen had ie geen ontwenning of pijnklachten zelf.15mg 3-ho-pcp nu echt een test of ik dan minder oxy hoef te nemen als onder invoed ben van 3-ho-pcp, hoeveel dempt 3-hopcp de pijn?
Met 1mg flualrazolam
3-ho werkt een stuk beter als "pijnstiller" op aanzienlijk lage dosis (2 a 3mg) dan o-pce.Ik ken iemand die verslaafd was aan oxycodone en heeft al een paar keer 3-ho-pcp en o-pce genomen als ie een dosis oxy niet nam of een lagere dosis. Toen had ie geen ontwenning of pijnklachten zelf.
Ja dat klopt wel wat je zegt over 3-ho-pcp de pijnstilling. Van euforie en recreatieve waarde zit o-pce wel beter idd. Alleen wel lastig dat ze potent zijn om te doseren voor pijnstilling bv.3-ho werkt een stuk beter als "pijnstiller" op aanzienlijk lage dosis (2 a 3mg) dan o-pce.
O-pce is ook een stuk meer euforisch dan 3-ho-pcp en veel recreatiever imo.
Ot.
Klein stickytje.
Heb ik gedaan... geen aanrader.Ahhh oki! Ik dacht namelijk misschien beetje laat misschien om vlak voor 00h nog dex te nemen😝 Vandaar!
Ik zit op dag 10, krijg ik nu een platinum buis ??! 😍Helaas, geen stickers. Wel snuifbuizen.
Bij 5 dagen krijgt je een zilveren, bij 7 een gouden.
Verder dan 7 tellen we niet.Ik zit op dag 10, krijg ik nu een platinum buis ??! 😍
Ahaa, vandaar dat die rustdag tussendoor zo van belang is. Ik snapte het nut ervan al niet.Verder dan 7 tellen we niet.
Wie verder raakt is toch gedoemd om in de goot te belanden, dus die laten we lekker links liggen!
Naja zeg, ik vind dit echt niet liev en voel mij net Ciske de rat.Verder dan 7 tellen we niet.
Wie verder raakt is toch gedoemd om in de goot te belanden, dus die laten we lekker links liggen!
Nog een kwartje. Poeh ik voel me lekkerrrHalve xtc pil.
Geniet er lekker van 😍Nog een kwartje. Poeh ik voel me lekkerrr
Komt goed 😍Geniet er lekker van 😍
Had laatst de Dcketamine variant, soww wat is dat spul potent zeg30 mg 2f-dck
min 12gr 3ho-pcp
C₂H₅OH
Check mate ✔Wijntje dus ^^