Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Wat ik trouwens ook merk is dat m'n haargroei heel wat versnelt
Misschien weet één van de slimme en meer chemisch/medisch onderlegd mede forum leden er een antwoord op? Hoe dat moe precies komt?

Bij amfetaminegebruik komt (onder andere) zoveel adrenaline vrij dat veel niet-vitale processen tijdelijk worden stilgelegd. Hierdoor heb je bijvoorbeeld vaak geen honger meer: je maag en darmen zijn op vakantie.
Ik vermoed dat haargroei dan juist vertraagd wordt, niet geaccelereerd.

Mijn beste gok waarom je haar wel lijkt te groeien is dat je huid uitdroogt en zich terugtrekt, en er iets meer van je haar en nagels uitsteekt. Dit zie je bijvoorbeeld ook bij overleden mensen (vandaar de mythe dat je haar doorgroeit na je dood).

pelgrim

Bewuste gebruiker
Je weet maar nooit midazolam werkt slechts 2-4 uur max :wink:
Hoe dan ook slaap lekker zo.

Heb er lekker op geslapen :wink:. Moest niet aan mijn flunitrazepam aankomen zelf :grin:. cHILL SPULL EN IK VIND HET BETER ALS GLUNI4S MOEST HET WEER HIER OP DE bELGISCHE MARKT KOMEN DAN WISSEL IK MIJN DOZEN FLUNITRAZEPAM TEGEN DORMICUM;;;alhoewel MEN GEKKE ARTS SCHRIJFT DIE ER GWN BIJ DENK IK;

V

Verwijderd lid 131925

Gast
@Fenrir
Zou het dan ook niet mede door een versnelde hartslag komen? Dat je bloedstroom harder door je lichaam stroomt en zo allerlei stoffen die nodig zijn voor de haargroei bijvoorbeeld sneller vervoerd worden? Of is dit complete onzin haha :grimacing:

M'n vriend merkt ook dat zn baardgroei veel harder gaat tijdens pep. Dat de stoppels veel sneller tevoorschijn komen. Maar dat zou goed kunnen komen door wat jij zegt, dat je huid uitdroogt en terugtrekt.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Wauw wat was de Mescaline een heerlijk 'vloeibare en heldere trip' jammer dat het zo duur is/was. Misschien eens een report maken van de week. De misselijkheid viel mee wat misschien mede door Domperidon komt. Mijnmmede tripster werd wel dermate misselijk dat er wat uit kwam . Was dus welhhandig iets tegen braken te nemen als men Mescaline gaat nemen :wink:
Nice, hoeveel mg mescaline heb je genomen? Een reportje zou tof zijn, aangezien er zo weinig van zijn.

Ik heb 1 keer San Pedro gedaan en vond de misselijkheid toen ook enorm meevallen. Na de eerste dosis was ik helemaal niet misselijk en had alleen wat lichamelijke ongemakken zoals ik die standaard in de opkomst ervaar van psychedelica. 2 uur later nog een booster dosis genomen en toen was ik kort het na het drinken even licht misselijk, maar dat kwam denk ik meer door de smaak van San Pedro onder invloed aangezien het snel weer weg was en ik bij het inwerken van die dosis wederom geen misselijkheid ervaarde. Het verschilde wel heel erg per persoon, er waren zo'n 10 mensen bij die ceremonie en ik denk dat ongeveer een derde tot de helft van de mensen echt moest overgeven. De mensen die moesten overgeven reageerde trouwens wel veel heftiger erop en waren duidelijk harder aan het trippen. Voor mij was het een vrij lichte dosis dus denk dat dit ook nog wel scheelt. Ik wil binnenkort 500 mg mescaline gaan doen en verwacht dan wel wat misselijkheid en overgeven, maar vind dat niet zo erg aangezien het meestal alleen bij de opkomst is.

Ik merk het niet direct aan mijn haar maar wel aan mijn nagels. Die groeien veel harden ja. Mijn teennagels nog meer dan de vingernagels. Ik moet ze echt eerder knippen en vijlen. Ook lees ik op internet dat het bij heel veel mensen voorkomt en ook na mdma/xtc.
Misschien weet één van de slimme en meer chemisch/medisch onderlegd mede forum leden er een antwoord op? Hoe dat moe precies komt?
Misschien @Mindless , @Psychedelibee ? @PsyTekZ ? Jullie weten dit soort dingen vaak wel. Of andere slimmerts die ik vergeten ben op het forum op dat gebied? Het is echt geen fabeltje.
Ik had hier eerlijk gezegd nog nooit van gehoord en herken het zelf ook niet dat na gebruik mijn haar of nagels sneller lijken te groeien. Amfetamine staat erom bekend juist haaruitval te hebben als mogelijke bijwerking en over versnelde haargroei kan ik eigenlijk weinig vinden op een paar vragen op engelse fora na van mensen die hetzelfde ervaren. Jij zegt dat je het veel op internet leest, maar als ik het google krijg ik maar een paar hits van mensen die hier een vraag over stellen. Ieders lichaam is anders natuurlijk, dus zou best kunnen dat het voor sommige mensen wel zo werkt, maar het lijkt geen veelvoorkomende bijwerking te zijn.

Mijn beste gok waarom je haar wel lijkt te groeien is dat je huid uitdroogt en zich terugtrekt, en er iets meer van je haar en nagels uitsteekt. Dit zie je bijvoorbeeld ook bij overleden mensen (vandaar de mythe dat je haar doorgroeit na je dood).
Dit klinkt best aannemelijk, met name bij nagels of kort haar valt dit best op denk ik.

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
@Fenrir
Zou het dan ook niet mede door een versnelde hartslag komen? Dat je bloedstroom harder door je lichaam stroomt en zo allerlei stoffen die nodig zijn voor de haargroei bijvoorbeeld sneller vervoerd worden? Of is dit complete onzin haha :grimacing:

M'n vriend merkt ook dat zn baardgroei veel harder gaat tijdens pep. Dat de stoppels veel sneller tevoorschijn komen. Maar dat zou goed kunnen komen door wat jij zegt, dat je huid uitdroogt en terugtrekt.

Wie weet? Ik vind mijn theorie best aannemelijk klinken maar misschien heb ik het mis en gaat haar écht sneller groeien van pep :tongueout:

V

Verwijderd lid 131925

Gast
Grolsch, straks de stad in.
Denk dat het een leuke nacht gaat worden, zit in de juiste stemming in ieder geval haha.
Cheers!

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Nice, hoeveel mg mescaline heb je genomen? Een reportje zou tof zijn, aangezien er zo weinig van zijn.

Ik heb 1 keer San Pedro gedaan en vond de misselijkheid toen ook enorm meevallen. Na de eerste dosis was ik helemaal niet misselijk en had alleen wat lichamelijke ongemakken zoals ik die standaard in de opkomst ervaar van psychedelica. 2 uur later nog een booster dosis genomen en toen was ik kort het na het drinken even licht misselijk, maar dat kwam denk ik meer door de smaak van San Pedro onder invloed aangezien het snel weer weg was en ik bij het inwerken van die dosis wederom geen misselijkheid ervaarde. Het verschilde wel heel erg per persoon, er waren zo'n 10 mensen bij die ceremonie en ik denk dat ongeveer een derde tot de helft van de mensen echt moest overgeven. De mensen die moesten overgeven reageerde trouwens wel veel heftiger erop en waren duidelijk harder aan het trippen. Voor mij was het een vrij lichte dosis dus denk dat dit ook nog wel scheelt. Ik wil binnenkort 500 mg mescaline gaan doen en verwacht dan wel wat misselijkheid en overgeven, maar vind dat niet zo erg aangezien het meestal alleen bij de opkomst is.

Ik had hier eerlijk gezegd nog nooit van gehoord en herken het zelf ook niet dat na gebruik mijn haar of nagels sneller lijken te groeien. Amfetamine staat erom bekend juist haaruitval te hebben als mogelijke bijwerking en over versnelde haargroei kan ik eigenlijk weinig vinden op een paar vragen op engelse fora na van mensen die hetzelfde ervaren. Jij zegt dat je het veel op internet leest, maar als ik het google krijg ik maar een paar hits van mensen die hier een vraag over stellen. Ieders lichaam is anders natuurlijk, dus zou best kunnen dat het voor sommige mensen wel zo werkt, maar het lijkt geen veelvoorkomende bijwerking te zijn.

Dit klinkt best aannemelijk, met name bij nagels of kort haar valt dit best op denk ik.

We hadden 1200mg totaal, en namen ongeveer 600mg ieder (was voor mijn gevoel wel een stevige dosis)maar mijn portie oogde meer. En wist niet dat de misselijkheid alleen bij opkomst voornamelijk aanwezig was.

Zal er deze dagen een reportje over posten. Was dat toch al aan het maken omdat het erg uniek was in vergelijking met LSD. Die komt eraan in een paar dagen. Zie inderdaad erg weinig trip reports over mescaline helaas. Dan zal ik met liefde mijn ervaring delen. Zal vragen of medereiziger het goed vind om haar ervaring ook te delen hier.

Hoop dat het meer mensen 'aansteekt' het is namelijk een heerlijk trip middel. Dacht eerst altijd LSD/DMT altijd op 1 , nu verandert het voor mij en zet het naast LSD :hearteyes:
Oordeel zelf maar reportje komt eraan :wink:
OT
Wijn en beetje hasj via sisha.

Stailoz

Experimenterende gebruiker
Cocaine. Het kan echt heerlijk zijn hoor, maar dat is wel de enige drug (samen met andere DNRI's) waar een constante natuurlijke behoefte is die ik bewust moet bevechten. Cocaine roept je altijd en des te vaker je neemt des te harder hij roept. Strakke schemas is de enige manier om hier niet aan verslaafd te raken.

Lytje pole

Bewuste gebruiker
Cocaine. Het kan echt heerlijk zijn hoor, maar dat is wel de enige drug (samen met andere DNRI's) waar een constante natuurlijke behoefte is die ik bewust moet bevechten. Cocaine roept je altijd en des te vaker je neemt des te harder hij roept. Strakke schemas is de enige manier om hier niet aan verslaafd te raken.
Interessant hoe mensen toch altijd weer anders reageren op een middel. Het is mij niet gelukt verslaafd te raken aan coke. Wel een langdurig gebruik van 2 à 3x per maand maximaal een halfje volgehouden, maar niet compulsief.

Laatst bewerkt:

Stailoz

Interessant hoe mensen toch altijd weer anders reageren op een middel. Het is mij niet gelukt verslaafd te raken aan coke. Wel een langdurig gebruik van 2 à 3x per maand een halfje volgehouden, maar niet compulsief.

Wat is langdurig? want zoiets kan zich heel langzaam opbouwen, omdat het allemaal goed in de gaten houd, bij mij heeft het jaren geduurd, voordat het zich zo heeft ontwikkeld.

Stailoz

20 jaar, maar dat 2 à 3x per maand gebruiken 15 jaar. Het spul bleef op een gegeven moment gewoon in de kast liggen haha.

Ok, mensen verschillen inderdaad wel erg veel ja. Sinds ik drugs gebruik heb ik dit sowieso wel erg gemerkt. Ik weet dat er een sterk verschil is tussen een heel erg introvert persoon en een heel extrovert persoon, in bijna elke facet van gedragingen en keuzes maken en de effect van drugs op deze 2 soorten mens, maar er zijn nog veel meer grote verschillen. wel interessant.

Game&Watch

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Biertje aan het drinken, vind wat rust na mijn eerste echte lsd trip.

Vond het wel heel heftig vandaag hoor. Los laten in een trip is wel iets anders dan los laten in het echte leven. Wat dat betreft had ik er wat meer moeite mee dan ik had gedacht. Want in het echt leven vind ik dat relatief makkelijk

Gelukkig had ik een geweldige tripbuddy die mijn baken van hoop kon zijn

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Biertje aan het drinken, vind wat rust na mijn eerste echte lsd trip.

Vond het wel heel heftig vandaag hoor. Los laten in een trip is wel iets anders dan los laten in het echte leven. Wat dat betreft had ik er wat meer moeite mee dan ik had gedacht. Want in het echt leven vind ik dat relatief makkelijk

Gelukkig had ik een geweldige tripbuddy die mijn baken van hoop kon zijn

Hopelijk is na een goede nachtrust het beter. Meestal wel :wink:

OT

Hydromorfon met flurazepam

Rebell

Wijs gebruiker
20mg diazepam
25mg baclofen
400mg gabapentine
2 gram hasj

En onder de dekens serie kijken.
Geen afkick van G maar gewoon helemaal onder de farmaceutische drugs met hasj.

Als een zombie, zombie serie kijken..

Lytje pole

Bewuste gebruiker
Mijn keta trip van 230mg werd T+30 ruw verstoord toen ik in allerijl het huis moest verlaten vanwege een onverwachte terugkomst. Zit nu half verlamd in een restaurant.

Maar het eten is iig lekker lol. :sweatsmile:

Laatst bewerkt:
Bovenaan