Wat ik trouwens ook merk is dat m'n haargroei heel wat versnelt
Misschien weet één van de slimme en meer chemisch/medisch onderlegd mede forum leden er een antwoord op? Hoe dat moe precies komt?
Dat is een interessant en pittig verhaal in die videoVerslaving is de enige ziekte waarbij de patient ontkent dat hij/zij ziek is.
Je weet maar nooit midazolam werkt slechts 2-4 uur max
Hoe dan ook slaap lekker zo.
125 mics 1p lsd.
Nu onder de tong
Doei!![]()
Yes vandaag nog ff 2 gram gehaald! Neus valt wel mee! Gewoon ff flink brokken eruit snuiten.Bekijk bijlage 3548
Nice, hoeveel mg mescaline heb je genomen? Een reportje zou tof zijn, aangezien er zo weinig van zijn.Wauw wat was de Mescaline een heerlijk 'vloeibare en heldere trip' jammer dat het zo duur is/was. Misschien eens een report maken van de week. De misselijkheid viel mee wat misschien mede door Domperidon komt. Mijnmmede tripster werd wel dermate misselijk dat er wat uit kwam . Was dus welhhandig iets tegen braken te nemen als men Mescaline gaat nemen![]()
Ik had hier eerlijk gezegd nog nooit van gehoord en herken het zelf ook niet dat na gebruik mijn haar of nagels sneller lijken te groeien. Amfetamine staat erom bekend juist haaruitval te hebben als mogelijke bijwerking en over versnelde haargroei kan ik eigenlijk weinig vinden op een paar vragen op engelse fora na van mensen die hetzelfde ervaren. Jij zegt dat je het veel op internet leest, maar als ik het google krijg ik maar een paar hits van mensen die hier een vraag over stellen. Ieders lichaam is anders natuurlijk, dus zou best kunnen dat het voor sommige mensen wel zo werkt, maar het lijkt geen veelvoorkomende bijwerking te zijn.Ik merk het niet direct aan mijn haar maar wel aan mijn nagels. Die groeien veel harden ja. Mijn teennagels nog meer dan de vingernagels. Ik moet ze echt eerder knippen en vijlen. Ook lees ik op internet dat het bij heel veel mensen voorkomt en ook na mdma/xtc.
Misschien weet één van de slimme en meer chemisch/medisch onderlegd mede forum leden er een antwoord op? Hoe dat moe precies komt?
Misschien @Mindless , @Psychedelibee ? @PsyTekZ ? Jullie weten dit soort dingen vaak wel. Of andere slimmerts die ik vergeten ben op het forum op dat gebied? Het is echt geen fabeltje.
Dit klinkt best aannemelijk, met name bij nagels of kort haar valt dit best op denk ik.Mijn beste gok waarom je haar wel lijkt te groeien is dat je huid uitdroogt en zich terugtrekt, en er iets meer van je haar en nagels uitsteekt. Dit zie je bijvoorbeeld ook bij overleden mensen (vandaar de mythe dat je haar doorgroeit na je dood).
@Fenrir
Zou het dan ook niet mede door een versnelde hartslag komen? Dat je bloedstroom harder door je lichaam stroomt en zo allerlei stoffen die nodig zijn voor de haargroei bijvoorbeeld sneller vervoerd worden? Of is dit complete onzin haha
M'n vriend merkt ook dat zn baardgroei veel harder gaat tijdens pep. Dat de stoppels veel sneller tevoorschijn komen. Maar dat zou goed kunnen komen door wat jij zegt, dat je huid uitdroogt en terugtrekt.
Nice, hoeveel mg mescaline heb je genomen? Een reportje zou tof zijn, aangezien er zo weinig van zijn.
Ik heb 1 keer San Pedro gedaan en vond de misselijkheid toen ook enorm meevallen. Na de eerste dosis was ik helemaal niet misselijk en had alleen wat lichamelijke ongemakken zoals ik die standaard in de opkomst ervaar van psychedelica. 2 uur later nog een booster dosis genomen en toen was ik kort het na het drinken even licht misselijk, maar dat kwam denk ik meer door de smaak van San Pedro onder invloed aangezien het snel weer weg was en ik bij het inwerken van die dosis wederom geen misselijkheid ervaarde. Het verschilde wel heel erg per persoon, er waren zo'n 10 mensen bij die ceremonie en ik denk dat ongeveer een derde tot de helft van de mensen echt moest overgeven. De mensen die moesten overgeven reageerde trouwens wel veel heftiger erop en waren duidelijk harder aan het trippen. Voor mij was het een vrij lichte dosis dus denk dat dit ook nog wel scheelt. Ik wil binnenkort 500 mg mescaline gaan doen en verwacht dan wel wat misselijkheid en overgeven, maar vind dat niet zo erg aangezien het meestal alleen bij de opkomst is.
Ik had hier eerlijk gezegd nog nooit van gehoord en herken het zelf ook niet dat na gebruik mijn haar of nagels sneller lijken te groeien. Amfetamine staat erom bekend juist haaruitval te hebben als mogelijke bijwerking en over versnelde haargroei kan ik eigenlijk weinig vinden op een paar vragen op engelse fora na van mensen die hetzelfde ervaren. Jij zegt dat je het veel op internet leest, maar als ik het google krijg ik maar een paar hits van mensen die hier een vraag over stellen. Ieders lichaam is anders natuurlijk, dus zou best kunnen dat het voor sommige mensen wel zo werkt, maar het lijkt geen veelvoorkomende bijwerking te zijn.
Dit klinkt best aannemelijk, met name bij nagels of kort haar valt dit best op denk ik.
Interessant hoe mensen toch altijd weer anders reageren op een middel. Het is mij niet gelukt verslaafd te raken aan coke. Wel een langdurig gebruik van 2 à 3x per maand maximaal een halfje volgehouden, maar niet compulsief.Cocaine. Het kan echt heerlijk zijn hoor, maar dat is wel de enige drug (samen met andere DNRI's) waar een constante natuurlijke behoefte is die ik bewust moet bevechten. Cocaine roept je altijd en des te vaker je neemt des te harder hij roept. Strakke schemas is de enige manier om hier niet aan verslaafd te raken.
Interessant hoe mensen toch altijd weer anders reageren op een middel. Het is mij niet gelukt verslaafd te raken aan coke. Wel een langdurig gebruik van 2 à 3x per maand een halfje volgehouden, maar niet compulsief.
20 jaar, maar dat 2 à 3x per maand gebruiken 15 jaar. Het spul bleef op een gegeven moment gewoon in de kast liggen haha.Wat is langdurig? want zoiets kan zich heel langzaam opbouwen, omdat het allemaal goed in de gaten houd, bij mij heeft het jaren geduurd, voordat het zich zo heeft ontwikkeld.
20 jaar, maar dat 2 à 3x per maand gebruiken 15 jaar. Het spul bleef op een gegeven moment gewoon in de kast liggen haha.
Biertje aan het drinken, vind wat rust na mijn eerste echte lsd trip.
Vond het wel heel heftig vandaag hoor. Los laten in een trip is wel iets anders dan los laten in het echte leven. Wat dat betreft had ik er wat meer moeite mee dan ik had gedacht. Want in het echt leven vind ik dat relatief makkelijk
Gelukkig had ik een geweldige tripbuddy die mijn baken van hoop kon zijn
Nog altijd niets preciesKhad Conjo hier ondertussen eigenlijk wel verwacht.
400 mg Ibuprofen en als dat niet gaat helpen zo gooi ik er nog eens 1000mg Paracetamol in.