Welke drugs gebruik jij op dit moment?

T

ToetjesMonster

Gast
Een pure wiet joint, een paar biertjes en een lekker weertje doen echt wonderen. Good vibes en lekker te pas.

Auraz

Belezen gebruiker
Een (voor mij) nieuwe indica 'xlr' via de vape, of iets in die trand. Niet goed opgelet bij de shop.

souldeep

Experimenterende gebruiker
Zolazepam , diazepam, oxycodon, zopiclon en jointje.
Weer verder slapen
dat zijn nogal wat pammetjes.. heb zelf ter beschikking diazpepam oxazepam, temgesic en butranspleisters, oxycodon nooit aan begonnen, ook lyrica en kreeg pas nog wat anders ///wat op neurologisch gebied werkt.. tijdloos ik heb je mail nergens meer kunnen vinden om even de voors en tegens vanc de diazepam en oxazepam te bespreken hoe het ervaren word...ik ben beniwud hoe het je de laatste keer is vergaan, kijk als je een dosis gebruikt met ook baclofen erbij of sumaptriptan ben je echt wel vd wereld,,
ik heb vd week van ellende vd pijn maar 2 extra butrans pleisters op geplakt, was gelijk van pijn verlost en lag gelijk ook bijna 2 dagen non stop te slapen..ik zit nog steeds met mijn schouder te koekeloeren waar een vette ontsteking in zit en tussen me riben vol onstekingen.. dus ja op gegeven moment heb ik ook wel eens zoiets van laat mij maar dag ko gaan..

souldeep

Benzotje erin, 5ml en slapen
nou 2x 20 mg per dag en evt nog oxazepam maar slapen ho maar!! teveel te lang gebruikt, het is mij al duidelij kdat verandering van medicatie echt wel nodig is bij chronische pijn om eea te merken.. ik moet een stuk of 4 oxazpeams nemen om rusig te worden van 10 mg anders merk ik niets..

ik heb de laatste tijd veel homeopatischse valeriaan genomen.. en daaro pgeslapen..
gelukkig.. ik wil toch weer eens goed gaan kweken met de planten.. alleen wil ik dan wel het gebruiken zonder te roken..en dat valt niet mee geloof ik!!
dus wat meer info over het opzetten opnieuw van planten voor eigen gebruik.. die dan getopt kunnen worden en die ik dan kan gebruiken voor eigen gebruik om de pijnstillers te vermidneren zou fijn zijn, iemand ergens baat bij gehad daarin? dat het een hielp om pijnstillers te vermidneren? zoja wat dan??

MDMAZIING

Badass junkie
nou 2x 20 mg per dag en evt nog oxazepam maar slapen ho maar!! teveel te lang gebruikt, het is mij al duidelij kdat verandering van medicatie echt wel nodig is bij chronische pijn om eea te merken.. ik moet een stuk of 4 oxazpeams nemen om rusig te worden van 10 mg anders merk ik niets..

ik heb de laatste tijd veel homeopatischse valeriaan genomen.. en daaro pgeslapen..
gelukkig.. ik wil toch weer eens goed gaan kweken met de planten.. alleen wil ik dan wel het gebruiken zonder te roken..en dat valt niet mee geloof ik!!
dus wat meer info over het opzetten opnieuw van planten voor eigen gebruik.. die dan getopt kunnen worden en die ik dan kan gebruiken voor eigen gebruik om de pijnstillers te vermidneren zou fijn zijn, iemand ergens baat bij gehad daarin? dat het een hielp om pijnstillers te vermidneren? zoja wat dan??
Welke benzo? Je hebt natuurlijk veel verschillende soorten benzos. :P

Raver

Badass junkie
+10mg Diazepam, 25mg totaal. En om 23 00, 01 00, 03 00, 05 00 en 07 00 4ml GHB. Fxcking uitputtend zulke nachten.

foutje

Momenteel elke dag
  • Wiet (altijd haze soms een goede sterke hasj)
  • Alcohol
  • Ketamine
En zou kunnen zeggen Oxa- en Diazepam maar dat schommelt veel. Kan dat tegenwoordig wel onder controle houden, ben net door m'n lading heen en heb nog niet echt gedacht aan/de dwang gehad voor nieuwe.

Bovenaan