1. Ben and Jerry is te ongezond om drugs te mogen genoemd worden, dus jouw reactie telt nietBen and jerry, 4 grote bekers gehaald voor de week... moet goed komen
LekkkerrrrrZit nu aan de MDMA & ketamine en er komt zo nog iemand met 2g ketEcht super gezellig hier, de bbq zelf was niet zo succes maar is nu echt heerlijk buiten
Red BullOT; Red Bull![]()
dat zijn nogal wat pammetjes.. heb zelf ter beschikking diazpepam oxazepam, temgesic en butranspleisters, oxycodon nooit aan begonnen, ook lyrica en kreeg pas nog wat anders ///wat op neurologisch gebied werkt.. tijdloos ik heb je mail nergens meer kunnen vinden om even de voors en tegens vanc de diazepam en oxazepam te bespreken hoe het ervaren word...ik ben beniwud hoe het je de laatste keer is vergaan, kijk als je een dosis gebruikt met ook baclofen erbij of sumaptriptan ben je echt wel vd wereld,,Zolazepam , diazepam, oxycodon, zopiclon en jointje.
Weer verder slapen
nou 2x 20 mg per dag en evt nog oxazepam maar slapen ho maar!! teveel te lang gebruikt, het is mij al duidelij kdat verandering van medicatie echt wel nodig is bij chronische pijn om eea te merken.. ik moet een stuk of 4 oxazpeams nemen om rusig te worden van 10 mg anders merk ik niets..Benzotje erin, 5ml en slapen
OG Kush.
Niet eerder gehad. Nice energieke high tot nu toe.
Welke benzo? Je hebt natuurlijk veel verschillende soorten benzos. :Pnou 2x 20 mg per dag en evt nog oxazepam maar slapen ho maar!! teveel te lang gebruikt, het is mij al duidelij kdat verandering van medicatie echt wel nodig is bij chronische pijn om eea te merken.. ik moet een stuk of 4 oxazpeams nemen om rusig te worden van 10 mg anders merk ik niets..
ik heb de laatste tijd veel homeopatischse valeriaan genomen.. en daaro pgeslapen..
gelukkig.. ik wil toch weer eens goed gaan kweken met de planten.. alleen wil ik dan wel het gebruiken zonder te roken..en dat valt niet mee geloof ik!!
dus wat meer info over het opzetten opnieuw van planten voor eigen gebruik.. die dan getopt kunnen worden en die ik dan kan gebruiken voor eigen gebruik om de pijnstillers te vermidneren zou fijn zijn, iemand ergens baat bij gehad daarin? dat het een hielp om pijnstillers te vermidneren? zoja wat dan??
Heel fijn ja.Heeeel fijn wietje dit! Verkopen het hier in de regio ook.
couch lock
Heb m ook wel eens. Kan wel uren duren als je “pech” hebt.Haha! Vind ik ook.![]()
Had mij gebeld! Ik won hier gisteren 4 grote bekers Ben & JerryTegelijk met een vreetkick. Je wilt die koekjes uit de keuken halen maar het is zo ver weg. En dan op de bank nadenken over hoe je dit zult aanpakken.![]()
Haha! Vind ik ook.![]()
Heb m ook wel eens. Kan wel uren duren als je “pech” hebt.
Haha, #metooIk heb dit ook zonder drugs.![]()
Ik af en toe ook maar veel minder erg als met wiet opIk heb dit ook zonder drugs.![]()