Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Bas

Wijs gebruiker
Peppie en kokkie ... :nevergonnagiveyouup:
Nu thuis een Red Bull, na afteren met een warm-up mix voor BKJN vs Partyraiser en dan slapen zodra dat lukt. Met wat vitamine pillen en de gebruikelijke zooi. :mrgreen:

Lysergine

Bewuste gebruiker
@Roze olifant zal bovenstaande foto wel waarderen. :tonguewink:

OT: momenteel niets, maar ik denk dat ik in het weekend wat ethylfenidaat of 3-MeO-PCP neem. Ik zag trouwens dat ethylfenidaat inmiddels op de opiumlijst 1 staat! Het verbaasde me...

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Zo hoort het toch? Ik vind al het andere niet zo lekker. Senseo en al die andere cupjes en pads. Bah! Dat is geen koffie. En erg duur ook. Helaas krijg je zelden nog “echte” koffie als je ergens op visite gaat. Dan neem ik wel thee of water.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Weer helemaal boven theewater maar inmiddels gezegend met een absurd maar toch ook wel komisch lichamelijk ongemak, overigens absoluut niet drugsgerelateerd.

MDMAZIING

Badass junkie
2cb. Lage dosis hoor. Alles leeft , en lekker het mdma gevoel met een heeerlijke bodyload. Pffff wou dat je kon herdoseren alleen maar voor die bodyload.. :hearteyes::hearteyes: kan dat eigenlijk? Dat je herdoseerd en dat je dan weer die bodyload krijgt? Of is dat niet te bepalen?

Laatst bewerkt:
2cb. Lage dosis hoor. Alles leeft , en lekker het mdma gevoel met een heeerlijke bodyload. Pffff wou dat je kon herdoseren alleen maar voor die bodyload.. :hearteyes::hearteyes: kan dat eigenlijk? Dat je herdoseerd en dat je dan weer die bodyload krijgt? Of is dat niet te bepalen?

Natuurlijk kan je herdoseren, maar je hebt de drug al in je lichaam dus die bodyload ga je nooit opnieuw krijgen tot je tolerantie weer is gedaald.

Gabbertje

Wijs gebruiker
@MDMAZING is dit geen leuke profielfoto voor jou?
Afbeelding doet t niet.... Heeft ie altijd als ik een Google link invul dus dan maar zo:

https://goo.gl/images/HNWDJw
Ont: Nicotine en cafeïne

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
3BFD306E-2885-4FDB-98D6-5295716EEB2F.jpeg

@Sofia87 . Weer nep koffie.. Mega duur aparaat en niet te drinken. De keuze “koffie crème” lijkt nog t meeste op koffie maar het feit dat er al creme in de naam zit weet je al dat t GEEN zwarte koffie is.
Tegenvaller dit! Misschien moet koffie maar een beschermde naam worden zoals boter. Nu moemen ze alle sjit koffie.

chipmunk

Belezen gebruiker
Hoeveel mg heb je geconsumeerd? Ik dacht dat mensen die bodyload net als onprettig ervaren!

Raver

Badass junkie
Gister een heftige paniekaanval gehad van de combinatie vermoeidheid en amnesia haze. Durf meteen niet meer te blowen.

Ot: caffeine, nicotine.

Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 3104

@Sofia87 . Weer nep koffie.. Mega duur aparaat en niet te drinken. De keuze “koffie crème” lijkt nog t meeste op koffie maar het feit dat er al creme in de naam zit weet je al dat t GEEN zwarte koffie is.
Tegenvaller dit! Misschien moet koffie maar een beschermde naam worden zoals boter. Nu moemen ze alle sjit koffie.

Er komt alleen lekkere koffie uit een French Press, deze jongen:

https://www.crateandbarrel.com/bodum-chambord-34-ounce-french-press/s202525

De rest is limonade.

Gister een heftige paniekaanval gehad van de combinatie vermoeidheid en amnesia haze.

Hier moet ik toch even op reageren. Allereerst natuurlijk vervelend dat je deze paniekaanval hebt gehad, en ik hoop dat het beter met je gaat nu.

Ten tweede, ik heb zelf menig rare momenten meegemaakt op wiet. Niet zozeer paniekaanvallen (of misschien waren ze dat wel, onbewust). Kun je je symptomen beschrijven? Ik ben gestopt met wiet, maar ik had veel vreemde angstige momenten.

Wat ik meemaakte was een soort vreemde dissociatie en mindfuck. Niet in de zin van hallucineren, meer alsof ik een disscociatief middel had genomen. Tijd leek te vertragen, dingen leken plotseling op de automatische piloot te gaan. In plaats van dat ik Bas bestuurde, bestuurde Bas mij, mijn hersenen gingen op de automatische piloot, en ik keek toe. En toen ik dat doorhad kreeg ik een soort mindfuck lucide droom effect. Alles schokt en alles trilt, en dan na 2 seconden zak je weer in mijn eigen lichaam.

Wie herkent dit?

Raver

Badass junkie
Niet in de zin van hallucineren, meer alsof ik een disscociatief middel had genomen. Tijd leek te vertragen, dingen leken plotseling op de automatische piloot te gaan.

Precies dit. Daardoor raakte ik erger in paniek omdat ik het idee kreeg dat ik onwel werd. Wat natuurlijk echt een para gedachte is, totaal niet realistisch. Maar het gaat allemaal zo snel dat ik mezelf dan slecht kan kalmeren. Op een gegeven moment is de angst dan zo erg dat ik het gevoel krijg dat ik moet vluchten ofzo. Hyperventilatie, zweten en heel erg trillen. En dit allemaal terwijl ik elke dag 10mg diazepam slik.

Ik ben hier wel bekend mee maar het is echt maanden geleden dat ik het zo erg heb gehad.

TechnoChicken

Bewuste gebruiker
Hier moet ik toch even op reageren. Allereerst natuurlijk vervelend dat je deze paniekaanval hebt gehad, en ik hoop dat het beter met je gaat nu.

Ten tweede, ik heb zelf menig rare momenten meegemaakt op wiet. Niet zozeer paniekaanvallen (of misschien waren ze dat wel, onbewust). Kun je je symptomen beschrijven? Ik ben gestopt met wiet, maar ik had veel vreemde angstige momenten.

Wat ik meemaakte was een soort vreemde dissociatie en mindfuck. Niet in de zin van hallucineren, meer alsof ik een disscociatief middel had genomen. Tijd leek te vertragen, dingen leken plotseling op de automatische piloot te gaan. In plaats van dat ik Bas bestuurde, bestuurde Bas mij, mijn hersenen gingen op de automatische piloot, en ik keek toe. En toen ik dat doorhad kreeg ik een soort mindfuck lucide droom effect. Alles schokt en alles trilt, en dan na 2 seconden zak je weer in mijn eigen lichaam.

Wie herkent dit?
Ik herken een aantal syptomen, had ook het gevoel alsof alles op automatische piloot ging. + het gevoel alsof heel de wereld naar me keek als ik stoned was. Bepaalde dingen niet meer snappen en veel te lang over moeten nadenken. Ben dr daarom ook mee gekapt.

Sofia87

Gast
Bekijk bijlage 3104

Zonde van je geld joh zo’n vol-automatisch apparaat als je degelijke zwarte koffie wil.
Mijn filterkoffie, en zelfs m’n espresso, zet ik thuis op deze manier:

Bijlagen

• D4DBD617-E198-40D0-A92E-675D5EBEE888.jpeg
    D4DBD617-E198-40D0-A92E-675D5EBEE888.jpeg
    712,4 KB · Weergaven: 12
  • 2A81310A-1351-42BD-9B85-688FC79421DD.jpeg
    2A81310A-1351-42BD-9B85-688FC79421DD.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 12

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Zonde van je geld joh zo’n vol-automatisch apparaat als je degelijke zwarte koffie wil.
Mijn filterkoffie, en zelfs m’n espresso, zet ik thuis op deze manier:
Je hebt vaak geen keuze als je niet thuis bent.
Die koffie op de foto lijkt wel thee. Nee ik wil t liefste echte filter koffie.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Paracetamol

Ik zit in de lappenmand met m'n enkel naar de klote. Net foto's laten maken, het probleem was duidelijk zichtbaar maar ze hebben me nog niet verteld wat, dat krijg ik later vandaag van de huisarts te horen.

Zal ik nou eens van de situatie misbruik maken en zeggen dat ik heel veel pijn heb en oxy nodig heb? :tongueout:

Lol, neuh, ik hoef die troep niet. Ik heb sowieso al een heel hoge pijngrens. :tongueout:

Raver

Badass junkie
Behoorlijk wat THC-olie.. Ben benieuwd. Maatje van me heeft het via 1 of andere hippy gekocht samen met CBD-olie. Van die CBD olie merk ik weinig, maar dat waren ook maar 1 tot 3 druppels.

Raver

Badass junkie
Behoorlijke bodyload, en wil gewoon alleen chillen. Maar echt duidelijk merkbaar is het niet. Jammer!

Sofia87

Gast
Je hebt vaak geen keuze als je niet thuis bent.
Die koffie op de foto lijkt wel thee. Nee ik wil t liefste echte filter koffie.
Klopt. Koffie gezet met een Aeropress heeft een iets ander uitzicht dan de gemiddelde filterkoffie, omwille van de lichtere branding + de fijnere/kleinere maalgraad vd. bonen. Ik ben dol op deze methode omwille vd. grote spreiding aan smaaknuances.

alsof heel de wereld naar me keek als ik stoned was

Heel herkenbaar. Maar dat is eigenlijk met alle drugs. Wanneer je onder invloed bent, zelfs in een setting waar anderen ook hebben gebruikt, je voelt gewoon alsof er op je voorhoofd met stift "onder invloed" staat.

OT: Niets. I'm simply high on life :)
(Normaal kan ik mensen schieten die deze zinnen zeggen.)

Bovenaan