Welke drugs gebruik jij op dit moment?

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Oke. Dus zonder seks is het wat saai? Het word/werd vooral gebruikt in de homo scene idd. Het werkt ook erg kort hoorde ik.

Ja, dan heeft het weinig waarde vind ik zelf. In de homo scene word het ook vooral gebruikt omdat het effect ervoor zorgt dat spieren (kort) verslappen.

Inderdaad zoals @acht.zes al zegt kan het een XTC high behoorlijk heftiger maken en verlengen (Zelf wel eens getest, 100mg voelde ineens als een OD, inclusief vaatvernauwing (het ijs en ijskoud krijgen), spierkrampen en kaakklapperen.) Dus absoluut af te raden.

Tijdens een speed high, doet het verder niets met mijn speed high, maar ongezond is het natuurlijk ook nog steeds.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Het was inderdaad een heel ongezonde combinatie met XTC. Leuk om dat gevoel een keer te ervaren als je onder invloed van MDMA ineens door het dak schiet maar een gewoonte moet je er niet van maken. Het is later ook verboden.

Nou vannacht dus de combo speed-GHB gedaan, eerst dus een 3,0ml die net te laag was maar daarna dus een goeie 3,7ml waar ik een goeie 2 uur echt van heb staan spacen.
Ik snap het nou wel dat mensen dit leuk vinden maar ik kan me niet voorstellen dat ik dit erg vaak wil doen. Hoewel ik de indruk heb dat ze elkaar gigantisch tegenwerken is het toch wel een leuke combo met leuke buzz, minder remmingen, geeft het dus een enorm libido en verminderd de comedown van de speed. Niet speed blijven snuiven tijdens de ghb roes, heeft weinig effect totdat de GHB weer uitwerkt raakt en dan neemt de speed het weer over, en die kan er dan best inhakken. En ook niet TE laat na de speed doen, want als die net eerder uitwerkt als de GHB dan voel je de GHB weer te sterk lijkt me.
Ach ja, weer een ervaring rijker. Nu nog de dag zien door te komen. :)

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik ben het helemaal eens met jullie, @Raver & @De Dunne

Ik ben er na die 3,7ml meteen weer bewust mee gestopt en de bedoeling is om weer even pas op de plaats te maken, want ik vertrouw het goedje en mezelf nu al niet meer, ik heb er net nog in een ander topic een verhaaltje over gemaakt.

Dan ga ik nu even een lekker stukkie lopen want ik MOET er gewoon even uit, en dan hoop ik dat als ik terug ben weer helemaal boven theewater ben.

Bedankt voor de waarschuwingen, en ja, ik ben eigenwijs. Maar ik hoop ook verstandig nu. :)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ja, dan heeft het weinig waarde vind ik zelf. In de homo scene word het ook vooral gebruikt omdat het effect ervoor zorgt dat spieren (kort) verslappen.

Inderdaad zoals @acht.zes al zegt kan het een XTC high behoorlijk heftiger maken en verlengen (Zelf wel eens getest, 100mg voelde ineens als een OD, inclusief vaatvernauwing (het ijs en ijskoud krijgen), spierkrampen en kaakklapperen.) Dus absoluut af te raden.

Tijdens een speed high, doet het verder niets met mijn speed high, maar ongezond is het natuurlijk ook nog steeds.
Oke nou misschien komt het eens op mijn pad. :wink:

Raver

Badass junkie
Kut wiet , fluffy p.p net dealer wiet maar dan van de shop. Aanbieding was het, nou weet wel waarom ze er vanaf willen

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik wilde altijd 2C-B eens op een hele lage dosis ervaren, dus gisteren 10 mg uitgeprobeerd. Vond het nog best een grappig effect, een beetje een net-niet/net-wel limbo zoals ik al verwachtte, maar het vage en vreemde laagje over alles heen was niet onprettig. Ik werd op een gegeven moment wel intens gaar, bleef maar gapen, dus redelijk impulsief een kwart pil XTC bijgegooid - 50 mg MDMA - toen werd het nog leuker.

Ik heb normaal een behoorlijk dosis MDMA nodig om me te amuseren, maar op de 2C-B onderlaag voldeed deze bescheiden dosis prima. Hele duidelijke synergie tussen de twee middelen, met vlagen overheerste het roze-wolkerige van de MDMA meer en met vlagen de luiheid en het maffe van de 2C-B.

Ik ga vaker voor deze combi denk ik, een leuke avond zonder gefrituurd brein, totaal geen nasty come down van de XTC zoals normaal en ook helemaal geen kater vandaag. Nice! :)

Gabbertje

Wijs gebruiker
Cafeïne en nicotine begin het nu echt zwaar te krijgen met wakker blijven, ga zo maar 20 rondjes om me bus heen rennen.

Raver

Badass junkie
Uit de bocht gevlogen op werk met de elektrische fiets :rolleyes:

Dus nu maar een lekker jointje ter verlichting van de opgelopen schade.

Elektrische fietsen zijn voor bejaarden en gehandicapten :tongueout:

Je lacht erom, maar elektrische fietsen zijn "de shit" tegenwoordig. Mijn moeder had er een gekocht laatst (to be fair, ze is inderdaad bejaard.) Nadat ik er een paar rondjes had gefietst had ik nog maar 1 gedachte:

"Waarom fietsen we überhaupt nog op normale fietsen?"

OT: Ik gebruik niks. Heb een meisje ontmoet, het klikt en het voelt zo goed. Iemand ooit meegemaakt dat wanneer je iemand ontmoet hebt, dingen vanzelf gaan? Dat het geen moeite kost om indruk te maken op iemand? Dat je gewoon jezelf bent en achteraf pas realiseert hoe lekker het allemaal liep, en hoe weinig je bezig was met wat anderen van je vonden? Ik heb het vaker meegemaakt. Ik ben er alleen nooit voor de volle 100% voor gegaan.

Als het stuk loopt heb ik tijd zat om mijn lichaam en mijn emoties te verdoven met allerhande drugs, maar ik wil hier nuchter voor zijn. We gaan zien wat het brengt.

Raver

Badass junkie
Morgen LSD op het strand met midazolam en oxynorm 30mg. Met een bourbon whisky.

Eens zwaar chillen op strand , nog nooit gedaan op LSD... :sunglasses:

Hoeveel ug?

Ot: Diazepam, the never ending story lijkt het. Blijf die 10mg dosering maar rekken, heb een hele voorraad liggen. Voor een week 8mg, voor een week 6mg, voor een week 4mg en dan voor 'n weekje 2mg. Maar aangezien ik nog zat 5mg tabletjes hebt denk ik elke dag; "morgen ga ik afbouwen!". En dan sta ik voor die medicijnla, en dan denk ik; "ach wat maakt t ook uit?". Ergerlijk.

Laatst bewerkt:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hoeveel ug?

Ot: Diazepam, the never ending story lijkt het. Blijf die 10mg dosering maar rekken, heb een hele voorraad liggen. Voor een week 8mg, voor een week 6mg, voor een week 4mg en dan voor 'n weekje 2mg. Maar aangezien ik nog zat 5mg tabletjes hebt denk ik elke dag; "morgen ga ik afbouwen!". En dan sta ik voor die medicijnla, en dan denk ik; "ach wat maakt t ook uit?". Ergerlijk.

150ug , moet immers nog wel weten waar de voor en achterkant van de trein is :)

En superherkenbaar wat je omschrijft als je over zal hebben is de beste manier om te denken ; Ik bouw af via mijn schema en mocht het in de toekomst zo zijn dat je paar dagen echt te weinig slaap hebt. Dan een grote uitzondering maken en een zo laag mogelijke dosering nemen.

Geen idee of dit kan werken voor je maar dan heb je niet direct paniek als je bij de laatste stap zit. Heb dit zelf ook maanden lang gehad..

Heel veel sterkte , je kan het man!:sunglasses:

Ps ik deed het laatste stuk 2 weken en dan weer 2mg minder had zo net minder last ervan omdat je na een week een stabiele bloedwaarden hebt. En dan gaf ik mijn lichaam nog 1 week om aan de lagere dosering te wennen dmv bloedwaarden.

Remember you can do it!
Peace

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Mijn enige keer LSD was op het strand (en in de duinen). Was net zo'n prachtig weer als vandaag. Het zand leeft, lijikt wel een organisme en vliegers veranderen in ufo's lol.

Inderdaad een leuke omgeving om te trippen. :)

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Lichaamsbeweging wordt steeds onbelangrijker. Gezonde mensen weigeren nu ook al om een beetje te trappen op een fiets, en onze dikke medemens wordt niet aangespoord tot lichaamsbeweging, nee, ze krijgen een scootmobiel zodat ze nog minder hoeven te bewegen.

Ik vind dit alles toch wel een kwalijke ontwikkeling.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Lichaamsbeweging wordt steeds onbelangrijker. Gezonde mensen weigeren nu ook al om een beetje te trappen op een fiets, en onze dikke medemens wordt niet aangespoord tot lichaamsbeweging, nee, ze krijgen een scootmobiel zodat ze nog minder hoeven te bewegen.

Ik vind dit alles toch wel een kwalijke ontwikkeling.
Mee eens. Omgekeerde wereld. Mensen met (zelf toegebracht) overgewicht worden veel te weinig gestimuleerd zelf weer slank te worden. . Ze krijgen idd allerlei aanpassingen en operaties ipv de oorzaak aan te pakken. Ook heb ik moeite met dat alles met dik zijn en mensen die veel overgewicht hebben maar geaccepteerd moeten worden als zijnde normaal, het niet hun schuld is en dat t allemaal niet zo erg is. Tis wel erg en erg ongezond.

Raver

Badass junkie
Gezonde mensen weigeren nu ook al om een beetje te trappen op een fiets,

Voel me toch wel behoorlijk aangesproken hierdoor haha. Ik ben gezond, maar ik trap me eigen de cholera op werk. Dus is die electrische fiets gewoon super handig, ik fiets niet voor lichaamsbeweging maar voor me werk. Lichaamsbeweging doe ik in de gym een aantal x per week. Dus ja, niet iedereen over 1 kam scheren he! :)

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik heb begrepen van wel ja.

Ook zonder tolerantie is de K-hole bereiken al lastig (met snuiven in ieder geval wel). In een keer snuiven gaat niet, want je er kan maar een beperkt gedeelte keta worden opgenomen voor het weer je keelholte in zakt. Dus moet je om de paar minuten zo'n 40mg snuiven en hoe dichter je bij de k-hole komt, hoe slechter je motoriek wordt. tot het bijna onmogelijk is om nog een snuif te nemen. En of je in fase 3 nog een snuif of 2 of 3 moet nemen lijkt me toch wel een flink verschil.

Met een bullit wordt het al wat gemakkelijker (nog niet geprobeerd) en echte keta-junks spuiten gewoon de juiste hoeveelheid in een keer in hun aders (niks voor mij, ik doe aan no needle policy)

verder vind ik het gewoon zonde van de keta om lage doseringen te nemen, want een k-hole is echt een miljoen keer interessanter.

MDMAZIING

Badass junkie

Ook zonder tolerantie is de K-hole bereiken al lastig (met snuiven in ieder geval wel). In een keer snuiven gaat niet, want je er kan maar een beperkt gedeelte keta worden opgenomen voor het weer je keelholte in zakt. Dus moet je om de paar minuten zo'n 40mg snuiven en hoe dichter je bij de k-hole komt, hoe slechter je motoriek wordt. tot het bijna onmogelijk is om nog een snuif te nemen. En of je in fase 3 nog een snuif of 2 of 3 moet nemen lijkt me toch wel een flink verschil.

Met een bullit wordt het al wat gemakkelijker (nog niet geprobeerd) en echte keta-junks spuiten gewoon de juiste hoeveelheid in een keer in hun aders (niks voor mij, ik doe aan no needle policy)

verder vind ik het gewoon zonde van de keta om lage doseringen te nemen, want een k-hole is echt een miljoen keer interessanter.
Naalden lijkt mij ook niet fijn. Wat ik me eigenlijk afvraag he, soms word ketamine nog gebruikt in ziekenhuizen toch. Spuiten die artsen dan ook zoveel in dan je in een k-hole komt? Want die mensen zie je echt altijd super hard trippen. Maar dat is toch heen K-hole?

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Nee k-hole is niveau 4. In het ziekenhuis gaan ze voor totale verdoving, niveau 5 dus. En dan ga je gewoon compleet out en kan je je niks meer herinneren als je weer bijkomt

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter

In een keer 200mg snuiven werkt bij mij gewoon hoor.

Sowieso moet ik de eerste keer minimaal 150mg (gevolgd door een snelle extra 50) snuiven om überhaupt een khole te kunnen bereiken. Als ik het op de manier van jou doe bereik ik de khole niet.

De eerste paar keer reageer je veel heftiger op keta en is het bereiken van een khole ook makkelijker. Na een paar keer, zelfs zonder tolerantie , gaat het bij mij in ieder geval best lastig en moet mijn eerste snuif direct minstens 150mg zijn.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Morgen LSD op het strand met midazolam en oxynorm 30mg. Met een bourbon whisky.

Eens zwaar chillen op strand , nog nooit gedaan op LSD... :sunglasses:

Ik ga er vanuit dat je de midazolam en oxynorm op recept krijgt, maar waarom zou je whisky en LSD combineren?

Begrijp me niet verkeerd I love beide afzonderlijk, zeker als het goede whisky is, maar samen? En nog met een benzo en een opiaat? Just curious. Ik zie de combinatie niet zo, dat beïnvloedt elkaar toch allemaal als een malle zou ik zeggen...

Ik vond het dus helemaal niet zo lastig. Ik gebruikte voor het eerst ketamine en belandde per ongeluk in een K-hole. Verwachtte het helemaal niet. Ik had de eerste paar lijntjes geleidelijk gesnoven, de laatste twee samen om alles wat te intensiveren en ineens BAM. Maar ja, extreem zuivere keta en vanwege het feit dat het m'n eerste keer was nul tolerantie, zoals Bee al zegt is het dan veel makkelijker. Het was in totaal 200 mg.

Ik had toen nog 150 mg over, die ik de tweede keer - maanden later - in één keer genomen heb maar dat was geen K-hole, wel een 'net niet' plateau voor mijn gevoel, ben er vrij zeker van dat het met 200 mg gelukt zou zijn. Ik kan nu even niet aan goede keta komen, maar als het wel weer zo is ga ik zeker weer op K-hole jacht, en dan ga ik (afhankelijk van de precieze zuiverheid) voor 150 mg en snel daarna 50 mg, in de hoop dat ik dan die maffe wereld weer eens kan gaan bekijken.

OT: Ik gebruik niks. Heb een meisje ontmoet, het klikt en het voelt zo goed. Iemand ooit meegemaakt dat wanneer je iemand ontmoet hebt, dingen vanzelf gaan? Dat het geen moeite kost om indruk te maken op iemand? Dat je gewoon jezelf bent en achteraf pas realiseert hoe lekker het allemaal liep, en hoe weinig je bezig was met wat anderen van je vonden? Ik heb het vaker meegemaakt. Ik ben er alleen nooit voor de volle 100% voor gegaan.

Als het stuk loopt heb ik tijd zat om mijn lichaam en mijn emoties te verdoven met allerhande drugs, maar ik wil hier nuchter voor zijn. We gaan zien wat het brengt.

Wat leuk Bas! Geniet ervan. Spring is in the air. ^^

Bovenaan