Welke drugs gebruik jij op dit moment?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dat komt van de smartshop toch? Ik heb nog caps daar van liggen maar na vele verhalen van overgeven en buikklachten heb ik ze nog liggen. Of is Blauwe Lotus heel iets anders?

jam

Bewuste gebruiker
Dat komt van de smartshop toch? Ik heb nog caps daar van liggen maar na vele verhalen van overgeven en buikklachten heb ik ze nog liggen. Of is Blauwe Lotus heel iets anders?

Ik had van azarius idd het blauwe lotus extract 20x gekocht, niet het harsextract maar het poeder.
Als je een kleine dosis inslikt heeft het wat weg van kratom vind ik, met als voordeel dat je veel minder poeder moet wegwerken. Ik heb het ook enkele keren gerookt in een joint, het geeft een subtiele maar aangename high al had ik soms het gevoel er een klein beetje misselijk van te worden. Maar eigenlijk verwaarloosbaar. Oraal genomen totaal geen last gehad van misselijkheid.

OT: net even mystic Hash geprobeerd, ook zo'n smartshopproduct. Het ziet er uit als hasj, maar heeft een heel andere geur, ik denk dat er zeker kratom en kanna inzitten (op basis van de smaak), deze 2 werken elkaar echter altijd wat tegen naar mijn ervaring. Ik moet best veel van de mystic hash roken (op de verpakking staat wel er thee van te maken), om een mild gevoel te ervaren. Het rookt en proeft wel niet onaangenaam.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik had van azarius idd het blauwe lotus extract 20x gekocht, niet het harsextract maar het poeder.
Als je een kleine dosis inslikt heeft het wat weg van kratom vind ik, met als voordeel dat je veel minder poeder moet wegwerken. Ik heb het ook enkele keren gerookt in een joint, het geeft een subtiele maar aangename high al had ik soms het gevoel er een klein beetje misselijk van te worden. Maar eigenlijk verwaarloosbaar. Oraal genomen totaal geen last gehad van misselijkheid.
.

Ik heb een soort legale caps die xtc achtig moeten zijn. Ik weet ff niet meer hoe ze heten. Ze liggen ook al erg lang. Blij dat het jou bevalt! :thumbsup:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Een kwart zegel 1p-lsd (1ste keer). Net als ald-52 eigenlijk precies hetzelfde als lsd. Zal over een tijdje eens wat meer nemen. En ook eens een echte microdosering. Daarvoor was dit nog net teveel.

Lysergine

Bewuste gebruiker
20 mg amfetamine. Ik weet dat het weinig is, maar ik wilde gewoon eens kijken wat het in deze dosering doet. De cognitieve effecten zijn redelijk subtiel en lieten wat langer op zich wachten. De fysieke effecten (spierspanning en adrenaline-achtig gevoel) zijn goed waarneembaar. De moeheid is in zijn geheel weg. Ik zou eens uit moeten zoeken waarom speed bij mij zo duidelijk fysiek voelbaar is, zelfs bij kleine hoeveelheden.

Kingkrule

Newbie
Ik heb eergister voor de eerste keer getript. Ben begonnen met 7,5mg 2C-B en heb dan nog 5mg 4-HO-MET gepakt. (ik ben een klein meisje van 50kg dus ik heb de effecten zeker gevoeld). Later op de avond (of eerder ochtend) heb ik nog 3 keer een dosis van 1,6ml GHB gebruikt. Ik had een zalige avond.
Voor de rest gebruik ik MDMA en binnenkort ga ik eens 4-FMP proberen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zou eens uit moeten zoeken waarom speed bij mij zo duidelijk fysiek voelbaar is, zelfs bij kleine hoeveelheden.
Bij iedereen is dat zo hoor, je hebt maar heel weinig speed nodig om de fysieke effecten op te merken. Enkel voor euforie heb je eigenlijk hogere doseringen nodig.

dacide

Experimenterende gebruiker
Uurtje geleden een micordose (1/8e zegeltje) ALD-52 genomen. Was echt niet vooruit te branden op kantoor. En was behoorlijk moe. Dus nu weer op en top energie :grin:

[edit] oops, iets te hoog in de dosering :tongueout:
Zit nu ff op t toilet... even wachten tot de ergste rush voorbij is[edit]

[edit 2] Aah... zucht. Ik had een kwartje ipv 1/8e... beginnersfout. [/edit]

Laatst bewerkt:

dacide

Experimenterende gebruiker
Dat is niet zo fijn op kantoor. Is het nog goed gekomen?

Nou, goed gekomen... ja.
In die zin dat het (hopelijk) niemand opgevallen is. Maar het was echt verre van relax.

Overduidelijk een gevalletje: Te laag om te trippen, te hoog om te microdoseren. En dan krijg je dat volle opgefokte gevoel. Beetje als xtc ofzo.. die begint te werken. Dat zoekerige gevoel. Veel te hoog in de energie (voor op dat moment).

Dit was een heel goed leermomentje voor me. :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Wanneer komen de reports?

:mrgreen:
Later in de week heb ik denk ik wel tijd om een report te schrijven. Kan je wel vast verklappen dat ik bijna de gehele piek heb zitten mediteren en dat ik daardoor verschillende momenten van totale ego dood heb gehad.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Awesome!

Kun je ook al wat zeggen over wat je vind van het verschil tussen ald-52 en lsd?

Bovenaan